AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Jeg fikk melding av en mann som jeg vet hvem er gjennom felles kjente. Han hadde blitt singel etter 8 års samboerskap og to barn. Han ville møte meg for kaffe osv. Vi har nå møttes 5 ganger og jeg liker han veldig godt. Men han sier sånt som at han er redd for å ende opp med å bo alene og hvem som er interessert i en singel tobarnsfar. Det har også vært sagt andre ting som gjør at jeg er i tvil på om han ser på meg som en aktuell partner i fremtiden. Så nå vurderer jeg å sende melding til han og si at jeg ikke vil fortsette. Er jeg helt ute på bærtur? Anonymkode: 42f21...7cc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 han sa også at han ikke var klar for et forhold og ville ikke gå inn i noe før han visste helt sikkert at det var noe å satse på. Anonymkode: 42f21...7cc
Gjest Kristina S. Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 (endret) Nei, du er ikke på bærtur: Når du vil si at du ikke vil fortsette. Endret 13. januar 2019 av Kristina S.
FrodeF Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Ja, du er på bærtur. Like greit å kutte han ut. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Ikke klar for forhold betyr at der gjelder akkurat deg. Han vil ikke i forhold med deg. Anonymkode: 23731...c0e 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Grei kjøreregel: skygg banen på ALLE menn du møter som sier "Jeg er ikke klar for et forhold". De er bortkastet tid. Anonymkode: e5566...e20 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Du er jo heller ikke int i et forhold som ikke kan være varig vel. Og det må en bruke tid på å finne ut av. Det kan jo endre seg underveis, men da må han være åpen i kommunikasjonen og si hvor han står. For om det er ting med deg som gjør han usikker bør dere heller avslutte, om det er pga han må jobbe seg ferdig med bruddet så kan du vel gi det tid.. Menn trenger jo ofte en rebound. Vær obs på det...... Anonymkode: 9f1f8...b76
Gjest Carma Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke klar for forhold betyr at der gjelder akkurat deg. Han vil ikke i forhold med deg. Anonymkode: 23731...c0e Dette 👆🏻
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 Istedet for at du skal sende han en melding på bakgrunn av noe du faktisk ikke vet. Så hadde jeg spurt han rett ut. Kan det bli noe seriøst mellom dere, fra han sin side eller hva tenker han. Er så mange påstander og genereliseringer innenfor dating, om menn og kvinner. Det er ikke sikkert det stemmer alltid. Anonymkode: 18ccd...f81 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå