Gå til innhold

Zalando


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt noe fra Zalando, valgte faktura. Må man betale før de sender varen? Jeg bestilte på mandag 7 januar og har ennå ikke fått hente melding. Jeg får ikke pent mailen min (aner ikke hvorfor) så får ikke sporet eller sett noe info der. Noen som vet?

Anonymkode: 6169e...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betaler med en gang, får opp på mail: produkt jeg kjøpte, pris, info om pakking.

De sender med en gang, som regel har jeg hatt det innen 3 dager.

Anonymkode: 0c648...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bestilt noe fra Zalando, valgte faktura. Må man betale før de sender varen? Jeg bestilte på mandag 7 januar og har ennå ikke fått hente melding. Jeg får ikke pent mailen min (aner ikke hvorfor) så får ikke sporet eller sett noe info der. Noen som vet?

Anonymkode: 6169e...de6

Nei, det står en forfallsdato på fakturaen og det er den du skal følge. Og de sender pakken uavhengig av om du har betalt fakturaen eller ikke. Det er liksom litt av poenget med faktura, at du skal kunne se igjennom det du har bestilt før du betaler. 

Anonymkode: 56896...df9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noe 4/1 og fikk hentemld  på fredag. 

Anonymkode: 50ca9...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I januar har det gått unormalt tregt hos Zalando...

Anonymkode: 741bf...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tregt på grunn av januarsalget, og det er ikke bare hos Zalando. De har nok veldig mange bestillinger. 

Anonymkode: 95959...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velger du faktura har du 30 dager fra du får varen til å betale.  Sender du noe i retur betaler du bare for varene du evnt beholder.  Veldig kjekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...