Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2002 #1 Del Skrevet 23. august 2002 Dette er kanskje bare inbildning fra min side...men kan det bety noe når en person ringer og legger på straks du svarer. Virket så "opplagt" liksom...har sjekket ut navnet utifra telefonnr., men jeg aner ikke hvem det er...Har derfor ikke tenkt å ta kontakt, men bare lurte litt... Og er dette en vanlig fremgangsmåte.. for de beskjedne kanskje ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 23. august 2002 #2 Del Skrevet 23. august 2002 Kanskje feil nr.Det er ikke alle som gir bekjed om at de har ringt feil. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. august 2002 #3 Del Skrevet 23. august 2002 I gamle dager hørte jeg at tyver sjekket om du var hjemme slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. august 2002 #4 Del Skrevet 23. august 2002 Dette er sånn typisk jenter.... lurer og lurer... jeg hadde ringt tilbake jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå