Gå til innhold

Deppa av eksamenskarakterer..


immadoit

Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg har fått C på alle fire eksamene jeg hadde før jul. Denne karakteren har mange forskjellig syn på, men jeg er generelt veldig skuffa da jeg jobbet beintøft før alle eksamenene. Den ene var jeg bombesikker på at jeg skulle få A på, da jeg vet at alle svarene var riktig, men endte likevel opp med C. Tør riktignok ikke klage da jeg er redd for å få dårligere karakter. Blir også skikkelig nedenfor da jeg har en følelse av at man må ha typ A og B i alle fag for å kunne få en grei jobb innenfor det jeg studerer (markedsføring), og vet at med den arbeidsmoralen jeg har så er jeg ikke en middelmådig C student.. Jeg tror at det som gjør situasjon aller mest irriterende, er at jeg har venninner som hater fagene og bare venter med at året skal være omme slik at de kan flytte hjem igjen og slutte på skolen, men likevel får de bedre karakterer enn meg som faktisk interesserer meg for dette og jobber MYE med pensumet.. Stresser meg selv så opp med å tenke på at jeg ikke kommer til å få jobb en jobb jeg ønsker, at jeg har blitt fristet til å slutte på studie da jeg ikke tror jeg takler skuffelsen ovenfor meg selv når jeg ikke presterer slik jeg ønsker. Høres sikkert sykt ut, men sånn har det altså blitt..

Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men greit å få luftet tankene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Skjønner at det er skuffende mtp at du hadde jobbet så hardt. Vil likevel si at C ikke er dårlig. Det viser at du har god kompetanse i faget. 

Det er viktig å ikke sammenligne seg med andre. Noen får gode karakterer veldig lett- og det er urettferdig, dessverre.