Gå til innhold

Drama! Flyttet bryllup og nytt opplegg

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Skrevet

Her skjer det DRAMATISKE ting! Det kan faktisk se ut for at hele bryllupet blir flytta. Fram i tid. Til siste helga i mai, eller første helga i juni. Vi hadde en "reality check" i går, og innså at vi rett og slett ikke kom til å ha råd til en kjempesvær fest de første 5 årene (oppussing av hus mm), samtidig som vi ønsker å gifte oss før vi får barn, så derfor er Ny Genial Plan som følger;

1) Siste helga i mai har vi et bittelite bryllup i Trondheim.Nærmeste familie, forlovere og etpar venner eller fem.Plukkemat? I hvertfall masse champagne!

2) I løpet av sommeren drar vi til Tydal, hvor hans farmor++ familie bor, og holder et kakesjallabais der.

3) I romjula holder vi kurvfest for familien i nordnorge, på det gamle skolehuset i bygda. Sånn får alle "være med", og min kjære slipper den stive festen han gruer for, og vi får hele tre feiringer av oss sjøl. Yehaaa!

:hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere blir fornøyd så er jo det flott!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det hørtes flott ut!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, må si jeg er ganske så fornøyd selv :sjarmor: . Har egentlig ikke drømt om "traddisbryllup" heller. Treretters og haltende taler og sanger kan man finne gode alternativer til :wink: . På denne måten får vi et bryllup som er utradisjonellt, men koselig og personlig, og veldig "oss". Traddisbiten oppi det hele er vel at vi ender opp med kirke og orgelbrus, bare for oss og våre få gjester, men så får vi med oss det også. Fytti katta, dette skal bli GØY!!!Nå kjennes det nesten ENDA mer virkelig ut at jeg skal gifte meg, enn da jeg begynte på bryllupsdagboka :-) .

Gjest lillelou ii
Skrevet

:oops: :oops: :oops: ...gjesten ovenfor var meg...fy og smikk. Trodde jeg var innlogget... :oops:

Skrevet

Du høres så fornøyd ut, lillelou ii! Morsomt!Veldig bra at du er så fornøyd selv om opprinnelige planer ble endret.

Lykke til :)

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg ER fornøyd, tommeline :-) . Veldig fornøyd. Føler meg så rolig og avslappet og "avklart". Tror helt klart dette er rette opplegget for oss. Kjolejakt neste :wink: .

Skrevet

Så flott at dere har funnet en løsning som passer bra for dere. Et "hemmelig" tips er at man har råd til ganske så fin restaurant med de nærmeste på selve dage dersom man er få da... ;)

Gjest lillelou
Skrevet
Så flott at dere har funnet en løsning som passer bra for dere. Et "hemmelig" tips er at man har råd til ganske så fin restaurant med de nærmeste på selve dage dersom man er få da... ;)

Takk for tipset! Nå begynner jeg plutselig å fantasere om hvor vi skal spise :wink: . Ellers hadde jeg tenkt å se om det fantes et enkelt lokale (galleri e lign) hvor vi kunne være og spist plukkemat og drukket god drikke og DANSET. Kanske ikke på et sted er ting kan falle ned... :oops:

Skrevet

Ja, nettopp - det skal vi!! :wink:

Vi får ikke bare det som er vårt drømmebryllup, men også drømmemiddagen! Likevel kommer vi totalt sett ut mye billigere enn om vi hadde hatt stor bryllupsfest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...