Gå til innhold

Folk med Huawei, wannabees?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De har kopiert designet til Apple. Huaweiene som er ute nå ser nesten ut som iPhone x... er det ikke litt umoralsk å kjøpe dem da? Må være fryktelig irriterende for Apple. 

Anonymkode: 53ae6...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og Apple har kopiert og stjålet fra Samsung.

Produsentene stjeler fra hverandre. Design er bare én av de, og ikke engang det viktigste.

Anonymkode: eaa72...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Apple har kopiert og stjålet fra Samsung.

Produsentene stjeler fra hverandre. Design er bare én av de, og ikke engang det viktigste.

Anonymkode: eaa72...0ff

Nei? Apple er ikke likt Samsung i det hele tatt

Anonymkode: 53ae6...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, disse apekattene både stjeler og kopierer selv, og har dessuten svindel aktig buissiness practice

Patetisk firma, får ingen sympati fra meg

Forøvrig mye likt Tesla, patetisk kvalitet på de bildene i forhold til pris, kun folk som elsker "merket" og er kult-medlemmer.

Anonymkode: 78793...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple burde vært boikottet, ran med ræva mobil. Heldigvis ser jeg at flere tar til fornuften og velger noe annet.

Anonymkode: e4149...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si alle smarttelefoner ser kliss like ut.  De som har Huawai ønsker ikke å bruke 8000 på en telefon.  Det hadde ikke ikke jeg heller giddet.  Fikk min forrige Iphone til jul.  Hadde ikke kjøpt den selv.  Er i mot å bruke like mye på en telefon som på en fin sofa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg tenkte ikke noe over det da jeg valgte min. Jeg valgte min pga batteritid. Har aldri vært så fornøyd med en telefon som jeg er nå. Klokken er over 17 og jeg har 67% batteri igjen. Min gamle samsung hadde tatt kvelden rundt denne tiden. Iphone hadde vel vart til kl 12 før jeg hadde måttet ladet da jeg bruker telefonen mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...