Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sephora
Skrevet

Hei jenter!

Hvilke vinunderprodukter har dere og hvorfor akkurat dem? Litt gøy å høre og kanskje jeg få noen tips! :wink:

Har jo endel vindunderprodukter,men kan jo ta noen...

Kanebo Silk Peeling Powder: Selv om jeg har vært litt sløv med rensen og hudpleien noen dager,blir huden like glatt og myk med denne skrubben- og jeg får også skrubbet vekk alt av skitt....Denne anbefales!

Til håret er jeg KJEMPE glad i....(Eller elsker)...redken Active Express som behandler og i tillegg styler håret. Man får glatt og skinnende hår uten krus og staisk hår. Trenger ikke mye stylingprodukter til håret mitt,men denne må jeg ha!

Clinique Colour Rub Allover Lustre er bare FANTASTISK! jeg bruker den som rouge på dagtid og blander den inn i foundationen på kveldsatid. Ellers kan man også bruke den som highlighter i brynbuen og på kinnbeina og sånn. Denne er også fantastisk. Også sååå fin farge!

Dette var iallfall noen....

Håper noen andre kan dele sine med meg? Elsker å høre om nye produkter og få tips og sånt!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Talika Lipocils har vært livredderen for mine øyenvipper. Jeg hadde ganske skrantne vipper, men etter jeg bruker denne daglig har de blitt mye tettere.

Id bare esentuals foundation er bare helt topp og ser helt naturlig ut :)

Morsom tråd! :)

Gjest sephora
Skrevet

hehe...joda

id bare esentuals foundation...Hvor får man kjøpt det? Bare i hudpleiesalonger? Må si,jeg har aldri sett det i noe hudpleiesalong...

Gjest Anonymous
Skrevet

helt klart aluminiumsklorid!!! kan gå så langt å si at aluminiumsklorid har gitt meg et nytt og bedre liv!!

Gjest Anonymous
Skrevet
hehe...joda

id bare esentuals foundation...Hvor får man kjøpt det? Bare i hudpleiesalonger? Må si,jeg har aldri sett det i noe hudpleiesalong...

Jeg kjøper det på internett :)

Gjest Anonymous
Skrevet
helt klart aluminiumsklorid!!! kan gå så langt å si at aluminiumsklorid har gitt meg et nytt og bedre liv!!

hva brukes dette for?

Gjest Gjesta
Skrevet

hva brukes dette for?

Svetting, spesielt i armhulene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Svetting, spesielt i armhulene.

Er det et kosttilskudd eller krem? Kjøpes hvor til dne nette pris av hva ? :)

Gjest Formosiss
Skrevet

Spenol og labello i "standard" versjoner uten farge.

Gjest manic
Skrevet

Clarins Beauty Flash Balm - Huden føles litt penere.

Dr Hauscha Mud Mask - Renser dypt :)

Decleor Essential Balm - Vet ikke helt hva den gjør for meg, men jeg liker huden min etter en natt med den :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Blue Corn Scrub Mask fra Body Shop. En veldig fin ansiktsmaske for normal til fet hud. Har brukt den i åresvis, og er kjempefornøyd med den!

Skrevet

Den rosa lepomaden til Biotherm er min favoritt :hjerte:

Den koster ca 120 kr, men til gjengjeld er den veldig drøy. Trenger bare å bruke den 1 gang om dagen.

Leppene blir utrolig myke og i tillegg har den litt gloss effekt. Den lukter mildt og behagelig av fersken.

Den inneholder ikke mineraloljer.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Clinique Colour Rub Allover Lustre er bare FANTASTISK! jeg bruker den som rouge på dagtid og blander den inn i foundationen på kveldsatid. Ellers kan man også bruke den som highlighter i brynbuen og på kinnbeina og sånn. Denne er også fantastisk. Også sååå fin farge!

Er den dyr? :oops:

Skrevet

Olay Touch ansiktskrem, mye bedre enn noen av de dyrere produktene jeg har brukt før. Et klart bevis på at dyrt ikke alltid er best.

En annen klar favoritt er Germolene kremer som man dessverre ikke får kjøpt i Norge, men som jeg hamstrer når jeg er i England. De virker på alt: kviser, solbrenthet, sår, brannskader, tørr/sprukken hud osv osv. You name it, den fikser det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Baume Essentiel fra Decleor kan brukes til ALT! På små sår, solbrenthet, eksem eller kviser. Må kjøpe den igjen, tror jeg.

Gjest sephora
Skrevet

Er den dyr? :oops:

Nei,vil ikke akkurat si det. Når man kjøper den på parfymertier i Norge koster den rundt 165 kr,men den er nok billigere på nettbutitikker(strawberrynet og slike,men jeg har ikke funnet den der...) Men selv om jeg bruker den som rouge, shimmer og highlighter i hele ansiktet synes jeg den varer ganske lenge egentlig...Man trenger ikke mye før det sees!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Olay Touch ansiktskrem' date= mye bedre enn noen av de dyrere produktene jeg har brukt før. Et klart bevis på at dyrt ikke alltid er best.

Jamen Arkana, da har du en enkel og bra hud i utgangspunktet. Eller :wink: Kankje törr (?), men ingen större hudproblemer.., da kanskje den funker :-)

Men si ikke at dyre produkter ikke er bedre en billige, i de fleste fall da det gjelder hud!

Gjest Sephora
Skrevet
Den rosa lepomaden til Biotherm er min favoritt :hjerte:

Den koster ca 120 kr, men til gjengjeld er den veldig drøy. Trenger bare å bruke den 1 gang om dagen.

Leppene blir utrolig myke og i tillegg har den litt gloss effekt. Den lukter mildt og behagelig av fersken.

Den inneholder ikke mineraloljer.

Er det den med solfaktor?Hmm..Så den til under 100 kr på strawberrynet,så...Kanskje jeg skal slå til på den!Virket dyr,men...Typisk meg å falle for fristelsen :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...