Gå til innhold

Hva tenker dere på mens dere har analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere på mens mannen er på vei opp i tarmen deres? Særlig når pikken er stor kan det ta ganske lang tid å jobbe inn inn hele lengden. Så hva tenker dere på mens penisen jobber seg cm for cm opp i tarmen deres?

Anonymkode: 4f9f1...d63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Analsex er ikke noe jeg heller liker å gi ei dame, er mann. Det er kun et hull pikken min skal inn i, og det er ikke bak

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kåt og det er så godt at jeg ikke greier tenke.

Anonymkode: 13fab...74d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva tenker dere på mens penisen jobber seg cm for cm opp i tarmen deres?

Smakfullt ordlagt. Rene Hemingway :nori:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gent82 said:

Smakfullt ordlagt. Rene Hemingway :nori:

Ikke sant? Og hva med "når mannen er på vei opp i tarmen deres" Med hjelm, graveutstyr og hodelykt liksom :rolleyes:

Anonymkode: 24aef...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For  å være ærlig... de tre gangene vi prøvde.. det kjentes bare ut som jeg måtte bæsje. Tarmen trakk seg sammen som om den ville ha ut en bæsj. (Og siden viste det seg at det var det min ex var sååå.... kroppen vet. ;) )

Anonymkode: 494b5...06d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant? Og hva med "når mannen er på vei opp i tarmen deres" Med hjelm, graveutstyr og hodelykt liksom :rolleyes:

Anonymkode: 24aef...e4f

Roll over Steinbeck, there's a new kid in town! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sannsynligvis tenkt på hva jeg kunne bruke som våpen for å få drept eller uskadeliggjort han med penisen. Jeg slipper nemlig ingen inn der bak frivillig, så det ville i så fall vært snakk om en voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og tenker at neste gang skal jeg prøve ei med bleket rumpehull, for det skal visst være ekstra deilig.

Ellers så tenker jeg, håper hun liker det...for dette var ikke min ide.

Anonymkode: 71e63...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vel mest på om sengetøyet blir tilgriset når jeg trekker den ut. Og at jeg må vaske den grundig, om jeg vil tilbake dit den egentlig hører hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å slappe av og nyte. Ikke minst nyte mannen min sin tenning ved det. 

Ikke min favoritt, men greit som en variasjon. Spesielt ved mens. Er jeg veldig kåt, men blør mye, så er det en nødløsning for min del også. 

Anonymkode: 2aa78...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker au au au, og håper det ikke er bæsj på pikken når han trekker den ut. 

Anonymkode: d94db...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere på mens mannen er på vei opp i tarmen deres? Særlig når pikken er stor kan det ta ganske lang tid å jobbe inn inn hele lengden. Så hva tenker dere på mens penisen jobber seg cm for cm opp i tarmen deres?

Anonymkode: 4f9f1...d63

Det jeg tenker på er at jeg har så lyst til å si min mening om hva andre liker å gjøre i senga, men det blir liksom for teit å si at "sex av type X" er ekkelt, så jeg pønsker heller ut en teitest mulig beskrivelse av den sexen jeg personlig ikke tenner på, for å prøve å gi inntrykk av at de som liker det er perverse.

Anonymkode: c8abf...1d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verken meg eller dama har i det hele tatt vurdert anal sex.

Vi synes begge det er disgusting. Jeg er strålende fornøyd med at hun ikke ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva tenker man når man er kåt egentlig? Er vel det tidspunktet  i løpet av et døgn hvor jeg tenker minst. Fantastisk deilig.

Anonymkode: 0f666...a42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...