Gå til innhold

Ulike p-piller og bivirkninger ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest MonicaØ

Hei !

Jeg har i snart 4 år gått på en p-pille som heter Trinordiol ( eller noe liknende ) og har hele tiden jevnt økt vekta.

Så nå skal jeg bytte til noe som heter Jasmin, skal teste denne i 3 mnd.

Er det noen her som vet noe om Jasmin eller andre p-piller som ikke har den store vektøkningen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har gått på Jasmin i bare et halvt år,men ikke merket noen vektøkning.Legen min sa også at dersom jeg merker noen særlig vektøkning av Jasmin så er det fordi jeg spiser mer.Apetitten kan øke,men alle andre bivirkninger er borte(har nemlig gått på en annen som jeg ble utrolig kvalm av).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Synfase i 6-7 år og har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt...annet enn at jeg gikk opp en cup størrelse når jeg begynte, men det var i grunnen helt greit :wink:

Kan desverre ikke uttale meg om andre - vært så fornøyd at jeg ikke har hatt behov for å prøve noen andre... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Hvordan man reagerer på p-piller er så utrolig personlig at det ikke er noen vits i å spörre andre om erfaringer, i grunnen. Det som fungerer for en kan väre helvetet for den neste!

Alt jeg kan si er at ikke godta noen bivirkninger, da er det bedre å skifte. Og ikke glem at det ikke finnes p-piller som passer til alle jenter. Vi er verdt mer enn å gå rundt som tikkende, utilpasse hormonbomber i våre beste år!!! :ler:

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...