Gå til innhold

Torpet - Farmen Kjendis

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91
Skrevet
52 minutter siden, Winza skrev:

Enig, blir bare for dumt...

Hva skjedde? Hadde jeg rett angående spoileren jeg la ut for noen uker siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, Caroline91 skrev:

Hva skjedde? Hadde jeg rett angående spoileren jeg la ut for noen uker siden?

Kristin tapte mot Trude. Rett etterpå trakk Trude seg fordi hun mente reisen hennes var over i tvekampen på Farmen (hva med å trekke deg FØR konkurransen da??). Så skulle Carina og Aune i finale, men så trekker Aune seg også. Ville hjem til barna og kona i New York. Så... da ble det Carina da som «vant» 😛 

Må være surt for Kristin som faktisk ville være der. Hele den krangelen og alt etterpå ble helt meningsløst... 

Anonymkode: b281e...0d5

• Liker 11
Skrevet
7 hours ago, Memena said:

De har hatt en hver til nå, alle tre. Aune mot Donna, Runar trakk seg, så ingen kamp. Kristin mot Alex og Carina mot Christer. Så det blir da Kristin som må ta to kamper siden hun møter Trude. Siden Carina var fredet fordi hun vant forrige kamp, burde Aune og Kristin trukket om hvem av dem som måtte møte Trude og dermed være den eneste som får to kamper før en finale. 

Takk. :)  Enig i at de burde trukket lodd.

Nå ble jo hele slutten på Torpet temmelig absurd, da.

Anonymkode: f1fb9...400

• Liker 4
Skrevet
På 8.2.2019 den 11.07, Gjest Malone skrev:

Bare meg som reagerer på at Kristin spiser fisken?🤔 Selvtalt «veganer», men spiser fisk? Kunne liksom ikke smake på Aunes pannekaker med melk i.. 

Veganere spiser ingenting animalsk, hun er vel heller fleksitarianer eller spiser mye plantebasert.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hagefrue skrev:

De har stelt med dyrene og gitt han mat hver eneste dag. De har jobbet på alle prosjektene de har fått tildelt og stått på med godt humør hver dag. Mye av det Aune har gjort, har han jo gjort av fri vilje fordi han liker sysle med diverse på egenhånd, men det har absolutt ikke vært noe som har vært nødvendig. Han har hatt flere uker på å ta opp noe om han hadde noe på hjertet, men velger altså å komme med alt dette i denne situasjonen rett før finalen. Man ser på reaksjonen til jentene at dette kom helt uventet og fra ingen steder. Synes det er en veldig slu og ekkel metode å gjøre det på. Spesielt etter at han liksom skulle være så snill og «ofre seg» og gå i kamp for jentene i starten. Begynner å lure på om det bare var et taktisk spill fra hans side. Kristin bare godtok meningene hans og gikk motvillig i kamp uten å si imot, så han lyktes med å «presse» henne ut i kamp. Enn urettferdig måte å gjøre det på.

Både Aune og Trude burde jo trekt seg når de tvilte på motivasjonen i utgangspunktet, må være bittert for Kristine spesielt 

• Liker 4
Gjest Caroline91
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kristin tapte mot Trude. Rett etterpå trakk Trude seg fordi hun mente reisen hennes var over i tvekampen på Farmen (hva med å trekke deg FØR konkurransen da??). Så skulle Carina og Aune i finale, men så trekker Aune seg også. Ville hjem til barna og kona i New York. Så... da ble det Carina da som «vant» 😛 

Må være surt for Kristin som faktisk ville være der. Hele den krangelen og alt etterpå ble helt meningsløst... 

Anonymkode: b281e...0d5

Herlighet...

Takk for svar😘

Endret av Caroline91
Skrevet

Svarte faen? Hva var vitsen med det der? Og Carina da som «vinner» uten å vinne, kan ikke være noe gøy. Og Trude kunne vel trekt seg før konkurransen vel, så kunne Kristin og Carina vært i finalen? 

Anonymkode: 63c4e...d99

• Liker 10
Skrevet

Dette høres ut som ett temmelig patetisk opplegg, med deltakere som trekker seg i hytt og pine. 

Til den "vanlige" Farmen er det vel temmelig mange søkere som ønsker å være med? Til en innspilling som varer i enda flere uker, enn når disse "kjendisene" skal være med. I tillegg får ikke vanlige deltakere god betaling / lønn for å være med heller. 

Kanskje TV 2 burde droppe alt dette tullet, og heller fokusert på vanlig Farmen...                        

Anonymkode: c836c...560

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette høres ut som ett temmelig patetisk opplegg, med deltakere som trekker seg i hytt og pine. 

Til den "vanlige" Farmen er det vel temmelig mange søkere som ønsker å være med? Til en innspilling som varer i enda flere uker, enn når disse "kjendisene" skal være med. I tillegg får ikke vanlige deltakere god betaling / lønn for å være med heller. 

Kanskje TV 2 burde droppe alt dette tullet, og heller fokusert på vanlig Farmen...                        

Anonymkode: c836c...560

Det blir jo vanlig farmen uansett om vi har farmen kjendis eller ikke 

Skrevet

Hvorfor i alle dager trakk Aune seg på denne måten? Hvorfor var det så viktig for han at Kristin tok kampen istedenfor han selv hvis han allikevel ikke ønsket å vinne. Nå fikk jeg sjokk. Nesten så man kan lure på om det er noe avtalt fra tv 2 og en del av spillet, siden både Aune og Trude trakk seg så brått ut fra ingenting.

Skrevet

Veldig overraskende og fjernt at Trude trakk seg. Aune også, men han var vel der mest for opplevelsens skyld og kanskje ikke for å vinne Farmen tenker jeg. 

Anonymkode: 764b6...266

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig overraskende og fjernt at Trude trakk seg. Aune også, men han var vel der mest for opplevelsens skyld og kanskje ikke for å vinne Farmen tenker jeg. 

Men han kunne da godt ha trukket seg dagen før da slik at Kristine fikk blitt med i finalen, mistet en del respekt for Aune etter de siste 2 episodene

Skrevet

Siste episoden av Torpet var så sirkus.  Hva om Aune kunne stille til kamp med Trude,  så kunne han dra hjem siden det var det han ville. Utrolig sleipt og feigt å sende Kristin i kamp , og rett etterpå trekke seg fra Torpet.  Ville heller sett Kristin og Carina i finalekamp på Torpet. 

I morgen kommer Kristin på God morgen Norge og hun forteller nok det mye av det som  har skjedd. 

• Liker 2
Skrevet

Utrolig dårlig gjort mot Kristin det som skjedde i siste episode av Torpet. Det virket som om hun ønsket å bli, men ble presset ut i kamp av Aune. Så presterer både Trude og Aune å trekke seg. 

Anonymkode: 32920...d9a

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, Tutte skrev:

Hvorfor i alle dager trakk Aune seg på denne måten? Hvorfor var det så viktig for han at Kristin tok kampen istedenfor han selv hvis han allikevel ikke ønsket å vinne. Nå fikk jeg sjokk. Nesten så man kan lure på om det er noe avtalt fra tv 2 og en del av spillet, siden både Aune og Trude trakk seg så brått ut fra ingenting.

Det med avtalt har jeg hatt en rar følelse på helt siden jeg så at Aune skulle være med på Torpet. Jeg følte noe «skurret» ved deltagelsen hans i fjor også, akkurat som det liksom var en PR-avtale om å være en uke. Det er mye som skurrer i Farmen kjendis, sånne små ting, var vel det i fjor og året før også. Er ikke helt sikker på om Alex Rosén hadde «tid» til å være der full tid heller jeg.

Jeg mistenkte at Trude ville hjem fra selve Farmen da hun valgte Tiril som andrekjempe. De kom godt overens og da hun senere uttalte at det skulle vært henne, Kathrine, Ronald og Tiril i finalen, så gjør hun jo det umulig ved å velge Tiril. Tipper hun ville ut, og valgte Tiril for ikke å velge en svak motstander det ville sett mye merkeligere ut å tape for. At hun trakk seg fra Torpet rett etter tyder jo veldig på det. Og at Aune tok et tårevått «tusen takk, mormor», for så å forlate som i en scene i en film, ble nesten litt for mye av det gode. Han var så bestemt, og det virket ikke som noe avgjørelse tatt på sparket. Så hvorfor Kristin i det hele tatt måtte møte i kamp var jo bare idiotisk. Finalen kunne vært mellom Kristin og Carina da. 

• Liker 4
Skrevet

Kristin ble virkelig snytt for muligheten til å delta i finalen. Syns kanskje særlig det var dårlig gjort av Aune, som holdt den tordentalen i episoden igår for å sende Kristin ut i kamp istedet for han selv. Det at han dagen etter kunne stå på finalen og trekke seg er ganske respektløst!

• Liker 7
Skrevet

Synes tv2 kunne latt Kristin komme tilbake for å kjempe mot Carina. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Diamant20 skrev:

Synes tv2 kunne latt Kristin komme tilbake for å kjempe mot Carina. 

Enig, må være veldig bittert for henne

Skrevet
1 time siden, Memena skrev:

Det med avtalt har jeg hatt en rar følelse på helt siden jeg så at Aune skulle være med på Torpet. Jeg følte noe «skurret» ved deltagelsen hans i fjor også, akkurat som det liksom var en PR-avtale om å være en uke. Det er mye som skurrer i Farmen kjendis, sånne små ting, var vel det i fjor og året før også. Er ikke helt sikker på om Alex Rosén hadde «tid» til å være der full tid heller jeg.

Jeg mistenkte at Trude ville hjem fra selve Farmen da hun valgte Tiril som andrekjempe. De kom godt overens og da hun senere uttalte at det skulle vært henne, Kathrine, Ronald og Tiril i finalen, så gjør hun jo det umulig ved å velge Tiril. Tipper hun ville ut, og valgte Tiril for ikke å velge en svak motstander det ville sett mye merkeligere ut å tape for. At hun trakk seg fra Torpet rett etter tyder jo veldig på det. Og at Aune tok et tårevått «tusen takk, mormor», for så å forlate som i en scene i en film, ble nesten litt for mye av det gode. Han var så bestemt, og det virket ikke som noe avgjørelse tatt på sparket. Så hvorfor Kristin i det hele tatt måtte møte i kamp var jo bare idiotisk. Finalen kunne vært mellom Kristin og Carina da. 

Ja, alt virker litt merkelig. Det mest riktige hadde jo vært at Kristin kom inn igjen når bådeTrude og Aune trakk seg, slik at hun kunne stått i finalen med Carina. Nei, tror nok at hele Torpet har vært et avtalt spill hele veien.

Skrevet
7 timer siden, Winza skrev:

Men han kunne da godt ha trukket seg dagen før da slik at Kristine fikk blitt med i finalen, mistet en del respekt for Aune etter de siste 2 episodene

Ja helt enig, tror egentlig han ikke hadde tenkt på å trekke seg før han kom til selve finalekampen, men fikk hetta der og da når han så alle de rare tingene de skulle ha i konkurransen som han skjønte at der kom han til å faile på uansett! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...