AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #301 Skrevet 26. februar 2019 4 timer siden, Diamant20 skrev: Synes tv2 kunne latt Kristin komme tilbake for å kjempe mot Carina. Ja enig det ville vært mest rettferdig. Men var ikke finalekampen dagen etter Trude og Kristin sin kamp? Kristin var nok allerede på flyet eller allerede hjemme igjen vil jeg tro så da måtte de ha utsatt opptaket med minst 1-2 dager og det går jo ikke rent produksjonsmessig når de må matche det med timeplanen på Farmen også Anonymkode: 764b6...266
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #302 Skrevet 26. februar 2019 Hvor langt fra hverandre ligger egentlig Torpet-gården og Farmen-gården? Dersom noen av deltakerne ved disse stedene hadde gått på "oppdagelsesferd" og ville se seg litt rundt i nærområdet, så kanskje de ville ha oppdaget hverandre? Anonymkode: c836c...560 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #303 Skrevet 26. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt fra hverandre ligger egentlig Torpet-gården og Farmen-gården? Dersom noen av deltakerne ved disse stedene hadde gått på "oppdagelsesferd" og ville se seg litt rundt i nærområdet, så kanskje de ville ha oppdaget hverandre? Anonymkode: c836c...560 Lurer jeg også på. De fremstiller det jo som at Farmen deltakeren som taper tvekamp spaserer fra Farmen til Torpet , men Farmen deltakerne har jo vært på oppdagelsesferd flere ganger og tydeligvis ikke oppdaget Torpet men kommet til andre gårder.. Anonymkode: 764b6...266 2
Annihilator Skrevet 26. februar 2019 #304 Skrevet 26. februar 2019 (endret) http://www.kristingjelsvik.no/finale-personangrep-og-god-morgen-norge-2/ Litt mer info og ting som skjedde før kjeftingen til Aune Sand enn man fikk framstilt på tv. Det med hønsene synes jeg hørtes helt idiotisk ut og produksjonen skulle ha brutt inn når han oppførte seg slik mot dyrene. Kjenner jeg blir forbanna. Endret 26. februar 2019 av Annihilator Skrivefeil. 3
Gjest INGNTNG Skrevet 26. februar 2019 #305 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 6 minutter siden, Annihilator skrev: http://www.kristingjelsvik.no/finale-personangrep-og-god-morgen-norge-2/ Litt mer info og ting som skjedde før kjeftingen til Aune Sand enn man fikk framstilt på tv. Det med hønsene synes jeg hørtes helt idiotisk ut og produksjonen skulle ha brutt inn når han oppførte seg slik mot dyrene. Kjenner jeg blir forbanna. Jeg er ikke bittelitt sjokkert engang. Skjønner ikke hvorfor tonen i denne tråden stort sett har vært at Aune er så fin og flott. Jeg hadde dyttet han ut i Mjøsa etter tre dager. Maks. Endret 26. februar 2019 av INGNTNG
Annihilator Skrevet 26. februar 2019 #306 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, INGNTNG skrev: Jeg er ikke bittelitt sjokkert engang. Skjønner ikke hvorfor tonen i denne tråden stort sett har vært at Aune er så fin og flott. Jeg hadde dyttet han ut i Mjøsa etter tre dager. Fikk han i vranghalsen etter denne serien. Har tidligere synes han har vært litt "too much", men han har vist noen ekle sider av seg. Endatil leser man jo at produksjonen har framstilt han bedre enn han egentlig oppførte seg. 1
Gjest Winza Skrevet 26. februar 2019 #307 Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, INGNTNG skrev: Jeg er ikke bittelitt sjokkert engang. Skjønner ikke hvorfor tonen i denne tråden stort sett har vært at Aune er så fin og flott. Jeg hadde dyttet han ut i Mjøsa etter tre dager. Maks. Han fremsto slik helt til slutten, da han viste sitt sanne jeg, og etter å ha lest det med hønene så mister jeg mye respekt for han, så feil man kan ta om noen..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #308 Skrevet 26. februar 2019 Må si at Kristin virkelig virker som et veldig godt menneske, med veldig gode verdier. Hun er jo så i mot dette med å fikse på utseendet, men har allikevel vært venn med Sophie Elise og er nå god venn med Carina. Det viser en evne til å skille mellom person og sak, og å ikke være helt firkantet. Hun er i tillegg opptatt av dyrevelferd og gjenbruk. Virkelig et godt forbilde i blogg-verdenen.👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: 32920...d9a 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #309 Skrevet 28. februar 2019 På 25.2.2019 den 20.58, tuppa skrev: Kristin ble virkelig snytt for muligheten til å delta i finalen. Syns kanskje særlig det var dårlig gjort av Aune, som holdt den tordentalen i episoden igår for å sende Kristin ut i kamp istedet for han selv. Det at han dagen etter kunne stå på finalen og trekke seg er ganske respektløst! Ting kan da vel forandre seg? Folk kan forandre mening over natta, Aune fikk hjemlengsel og ville hjem. Er ikke noe galt i det. Anonymkode: 5c179...3bf 2
tuppa Skrevet 1. mars 2019 #310 Skrevet 1. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ting kan da vel forandre seg? Folk kan forandre mening over natta, Aune fikk hjemlengsel og ville hjem. Er ikke noe galt i det. Anonymkode: 5c179...3bf Akutt hjemlengsel dagen etter han sender Kristin i kamp med en lang tirade om hvor lite hun bidrar? Da kunne han i det minste bidratt til litt underholdning ved å tape en tvekamp. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #311 Skrevet 1. mars 2019 Når er denne sesongen av Torpet egentlig ferdig? Denne tråden fikk jo så vidt over 700 kommentarer. Men årets sesong foreløbig er godt under halvparten. . Anonymkode: c836c...560
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #312 Skrevet 1. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når er denne sesongen av Torpet egentlig ferdig? Denne tråden fikk jo så vidt over 700 kommentarer. Men årets sesong foreløbig er godt under halvparten. . Anonymkode: c836c...560 Den er ferdig. Anonymkode: 690af...fb1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #313 Skrevet 1. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er ferdig. Anonymkode: 690af...fb1 Tydeligvis laaaaaaaangt mindre interesse for å diskutere denne sesongen da... Anonymkode: c836c...560
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #314 Skrevet 1. mars 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis laaaaaaaangt mindre interesse for å diskutere denne sesongen da... Anonymkode: c836c...560 Den varte laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt kortere også da. Anonymkode: 63c4e...d99
Gjest Winza Skrevet 1. mars 2019 #315 Skrevet 1. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis laaaaaaaangt mindre interesse for å diskutere denne sesongen da... Anonymkode: c836c...560 Ja denne sesongen av torpet var en vits -_- Forrige sesong med Lasse og Vidar var gull 😄
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #316 Skrevet 2. mars 2019 På Friday, March 01, 2019 den 19.30, AnonymBruker skrev: Den varte laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt kortere også da. Anonymkode: 63c4e...d99 Kom det ikke inn noen til Torpet, samtidig som det kom deltakere til Farmen-gården? Eller kom de til Torpet først veldig mye senere? Anonymkode: c836c...560
Gjest Winza Skrevet 2. mars 2019 #317 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kom det ikke inn noen til Torpet, samtidig som det kom deltakere til Farmen-gården? Eller kom de til Torpet først veldig mye senere? Anonymkode: c836c...560 Samtidlig ja men episodene ble ikke lagt ut før slutten av første uke
Gjest Tutte Skrevet 5. mars 2019 #318 Skrevet 5. mars 2019 Så det klippet her først nå. Hvis Kristin har vært mye sånn på Torpet som det her, så kan jeg faktisk skjønne at han ikke ønsket at hun skulle vinne. Herlighet, for et oppstyr hun kan lage.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #319 Skrevet 7. mars 2019 Dersom TV 2 skal produsere enda flere sesonger med Farmen eller Kjendis-Farmen, så burde de kanskje skrote dette konseptet med "Torpet" nå. Dette opplegget har vel allerede foregått i ett par sesonger nå. Har fremtidige deltakere fulgt littgrann med på tidligere sesonger av Farmen, så burde selvdølgelig ha fått med seg dette konseptet med "Torpet" også. Da blir det for dumt om deltakerne liksom skal spille overrassket, og late som de aldri har hørt om Torpet før... Anonymkode: c836c...560
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mars 2019 #320 Skrevet 7. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dersom TV 2 skal produsere enda flere sesonger med Farmen eller Kjendis-Farmen, så burde de kanskje skrote dette konseptet med "Torpet" nå. Dette opplegget har vel allerede foregått i ett par sesonger nå. Har fremtidige deltakere fulgt littgrann med på tidligere sesonger av Farmen, så burde selvdølgelig ha fått med seg dette konseptet med "Torpet" også. Da blir det for dumt om deltakerne liksom skal spille overrassket, og late som de aldri har hørt om Torpet før... Anonymkode: c836c...560 Torpet er et nytt konsept, det har vært en gang i vanlig farmen og en gang i kjendis farmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå