Gå til innhold

Torpet - Farmen Kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Diamant20 skrev:

Synes tv2 kunne latt Kristin komme tilbake for å kjempe mot Carina. 

Ja enig det ville vært mest rettferdig. Men var ikke finalekampen dagen etter Trude og Kristin sin kamp? Kristin var nok allerede på flyet eller allerede hjemme igjen vil jeg tro så da måtte de ha utsatt opptaket med minst 1-2 dager og det går jo ikke rent produksjonsmessig når de må matche det med timeplanen på Farmen også

Anonymkode: 764b6...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt fra hverandre ligger egentlig Torpet-gården og Farmen-gården? 

Dersom noen av deltakerne ved disse stedene hadde gått på "oppdagelsesferd" og ville se seg litt rundt i nærområdet, så kanskje de ville ha oppdaget hverandre? 

Anonymkode: c836c...560

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt fra hverandre ligger egentlig Torpet-gården og Farmen-gården? 

Dersom noen av deltakerne ved disse stedene hadde gått på "oppdagelsesferd" og ville se seg litt rundt i nærområdet, så kanskje de ville ha oppdaget hverandre? 

Lurer jeg også på. De fremstiller det jo som at Farmen deltakeren som taper tvekamp spaserer fra Farmen til Torpet , men Farmen deltakerne har jo vært på oppdagelsesferd flere ganger og tydeligvis ikke oppdaget Torpet men kommet til andre gårder.. 

Anonymkode: 764b6...266

• Liker 2
Skrevet (endret)

http://www.kristingjelsvik.no/finale-personangrep-og-god-morgen-norge-2/

Litt mer info og ting som skjedde før kjeftingen til Aune Sand enn man fikk framstilt på tv. 

Det med hønsene synes jeg hørtes helt idiotisk ut og produksjonen skulle ha brutt inn når han oppførte seg slik mot dyrene. Kjenner jeg blir forbanna.

Endret av Annihilator
Skrivefeil.
  • Liker 3
Gjest INGNTNG
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Annihilator skrev:

http://www.kristingjelsvik.no/finale-personangrep-og-god-morgen-norge-2/

Litt mer info og ting som skjedde før kjeftingen til Aune Sand enn man fikk framstilt på tv. 

Det med hønsene synes jeg hørtes helt idiotisk ut og produksjonen skulle ha brutt inn når han oppførte seg slik mot dyrene. Kjenner jeg blir forbanna.

Jeg er ikke bittelitt sjokkert engang. Skjønner ikke hvorfor tonen i denne tråden stort sett har vært at Aune er så fin og flott. Jeg hadde dyttet han ut i Mjøsa etter tre dager. Maks.

Endret av INGNTNG
Skrevet
Akkurat nå, INGNTNG skrev:

Jeg er ikke bittelitt sjokkert engang. Skjønner ikke hvorfor tonen i denne tråden stort sett har vært at Aune er så fin og flott. Jeg hadde dyttet han ut i Mjøsa etter tre dager. 

Fikk han i vranghalsen etter denne serien. Har tidligere synes han har vært litt "too much", men han har vist noen ekle sider av seg. Endatil leser man jo at produksjonen har framstilt han bedre enn han egentlig oppførte seg. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, INGNTNG skrev:

Jeg er ikke bittelitt sjokkert engang. Skjønner ikke hvorfor tonen i denne tråden stort sett har vært at Aune er så fin og flott. Jeg hadde dyttet han ut i Mjøsa etter tre dager. Maks.

Han fremsto slik helt til slutten, da han viste sitt sanne jeg, og etter å ha lest det med hønene så mister jeg mye respekt for han, så feil man kan ta om noen.. 

Skrevet

Må si at Kristin virkelig virker som et veldig godt menneske, med veldig gode verdier. Hun er jo så i mot dette med å fikse på utseendet, men har allikevel vært venn med Sophie Elise og er nå god venn med Carina. Det viser en evne til å skille mellom person og sak, og å ikke være helt firkantet. Hun er i tillegg opptatt av dyrevelferd og gjenbruk. Virkelig et godt forbilde i blogg-verdenen.👏🏼👏🏼👏🏼

Anonymkode: 32920...d9a

• Liker 6
Skrevet
På 25.2.2019 den 20.58, tuppa skrev:

Kristin ble virkelig snytt for muligheten til å delta i finalen. Syns kanskje særlig det var dårlig gjort av Aune, som holdt den tordentalen i episoden igår for å sende Kristin ut i kamp istedet for han selv. Det at han dagen etter kunne stå på finalen og trekke seg er ganske respektløst!

Ting kan da vel forandre seg? Folk kan forandre mening over natta, Aune fikk hjemlengsel og ville hjem. Er ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 5c179...3bf

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ting kan da vel forandre seg? Folk kan forandre mening over natta, Aune fikk hjemlengsel og ville hjem. Er ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 5c179...3bf

Akutt hjemlengsel dagen etter han sender Kristin i kamp med en lang tirade om hvor lite hun bidrar? Da kunne han i det minste bidratt til litt underholdning ved å tape en tvekamp.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når er denne sesongen av Torpet egentlig ferdig?:P         

Denne tråden fikk jo så vidt over 700 kommentarer. Men årets sesong foreløbig er godt under halvparten. . 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er denne sesongen av Torpet egentlig ferdig?:P         

Denne tråden fikk jo så vidt over 700 kommentarer. Men årets sesong foreløbig er godt under halvparten. . 

Den er ferdig. 

Anonymkode: 690af...fb1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er ferdig. 

Anonymkode: 690af...fb1

Tydeligvis laaaaaaaangt mindre interesse for å diskutere denne sesongen da...     

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den varte laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt kortere også da. ;) 

Anonymkode: 63c4e...d99

Gjest Winza
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja denne sesongen av torpet var en vits -_- Forrige sesong med Lasse og Vidar var gull 😄 

AnonymBruker
Skrevet
På Friday, March 01, 2019 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Den varte laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt kortere også da. ;) 

Anonymkode: 63c4e...d99

Kom det ikke inn noen til Torpet, samtidig som det kom deltakere til Farmen-gården?

Eller kom de til Torpet først veldig mye senere?         

Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kom det ikke inn noen til Torpet, samtidig som det kom deltakere til Farmen-gården?

Eller kom de til Torpet først veldig mye senere?         

Samtidlig ja men episodene ble ikke lagt ut før slutten av første uke 

Gjest Tutte
Skrevet

Så det klippet her først nå. Hvis Kristin har vært mye sånn på Torpet som det her, så kan jeg faktisk skjønne at han ikke ønsket at hun skulle vinne. Herlighet, for et oppstyr hun kan lage.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom TV 2 skal produsere enda flere sesonger med Farmen eller Kjendis-Farmen, så burde de kanskje skrote dette konseptet med "Torpet" nå.    

Dette opplegget har vel allerede foregått i ett par sesonger nå. Har fremtidige deltakere fulgt littgrann med på tidligere sesonger av Farmen, så burde selvdølgelig ha fått med seg dette konseptet med "Torpet" også. Da blir det for dumt om deltakerne liksom skal spille overrassket, og late som de aldri har hørt om Torpet før...         

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dersom TV 2 skal produsere enda flere sesonger med Farmen eller Kjendis-Farmen, så burde de kanskje skrote dette konseptet med "Torpet" nå.    

Dette opplegget har vel allerede foregått i ett par sesonger nå. Har fremtidige deltakere fulgt littgrann med på tidligere sesonger av Farmen, så burde selvdølgelig ha fått med seg dette konseptet med "Torpet" også. Da blir det for dumt om deltakerne liksom skal spille overrassket, og late som de aldri har hørt om Torpet før...         

Torpet er et nytt konsept, det har vært en gang i vanlig farmen og en gang i kjendis farmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...