Janzypants Skrevet 28. januar 2019 #21 Skrevet 28. januar 2019 Kan det være Mira Craig, eller har hun annen kroppsfasong? Hun var jo med som utfordrer i fjor.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #22 Skrevet 28. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at det er Kristin Gjelsvik som kommer inn på Torpet kjendis. Gikk nå nettopp innpå hennes blogg, og i løpet av Juni måned blogget hun bare 2 ganger. Farmen Kjendis begynte 25. Mai. anonymkode: f3542...9e1 Rart om hun som ikke har vært i farmen tidligere skal inn på Torpet. At hun har vært på hemmelig location i juni i fjor trenger vel ikke bety Farmen,kan vel være et helt annet reality program. Anonymkode: 873b4...496
jealhk94 Skrevet 28. januar 2019 #23 Skrevet 28. januar 2019 Det er Kristin. Ser det på klesstilen og gåstilen! 1
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #24 Skrevet 28. januar 2019 49 minutter siden, Janzypants skrev: Kan det være Mira Craig, eller har hun annen kroppsfasong? Hun var jo med som utfordrer i fjor. Ja det må det være! Kjenner igjen hårsveisen nå, trodde først det var en av tvillingene. Får håpe hun kommer bedre overrens med Erik enn med storebroren hans
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #25 Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, jealhk94 skrev: Det er Kristin. Ser det på klesstilen og gåstilen! Men hun har ikke vært med før På torpet kommer bare de som har vært med før
Gjest Carina Maria Skrevet 28. januar 2019 #26 Skrevet 28. januar 2019 Hva med Mira noen som har tenkt den tanken?
Annihilator Skrevet 28. januar 2019 #27 Skrevet 28. januar 2019 5 minutter siden, Winza skrev: Men hun har ikke vært med før På torpet kommer bare de som har vært med før Søkte på Kristin Gjelsvik + tattoveringer, hun har ei rose på ene låret. Så likt ut som den personen vi ser på slutten av torpet episode 1. 2
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #28 Skrevet 28. januar 2019 1 minutt siden, Annihilator skrev: Søkte på Kristin Gjelsvik + tattoveringer, hun har ei rose på ene låret. Så likt ut som den personen vi ser på slutten av torpet episode 1. Jeg tror det er mira, trodde det var en av tvillingene men jeg hadde helt glemt av mira. Hun blonde er sikkert Marna. De må jo ha minst en fra sesong 1 med og ikke bare fra forrige sesong
Annihilator Skrevet 28. januar 2019 #29 Skrevet 28. januar 2019 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg tror det er mira, trodde det var en av tvillingene men jeg hadde helt glemt av mira. Hun blonde er sikkert Marna. De må jo ha minst en fra sesong 1 med og ikke bare fra forrige sesong Prøv å google Kristin Gjelsvik tatovering. Det første bildet på bildesøk viser et i mine øyne identisk lår. Vet ikke om man får dele bilde her inne 😊 merkelig det da om det skulle være sånn at det kun skulle være folk fra tidligere sesonger? 2
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #30 Skrevet 28. januar 2019 2 minutter siden, Annihilator skrev: Prøv å google Kristin Gjelsvik tatovering. Det første bildet på bildesøk viser et i mine øyne identisk lår. Vet ikke om man får dele bilde her inne 😊 merkelig det da om det skulle være sånn at det kun skulle være folk fra tidligere sesonger? Er jo ikke merkelig, er det som er poenget med torpet at tidligere deltakere skal kjempe mot de som kommer fra farmen om en ny sjanse til å være på farmen Og så kommer det alltids utfordrere som ikke har vært med før
Annihilator Skrevet 28. januar 2019 #31 Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Er jo ikke merkelig, er det som er poenget med torpet at tidligere deltakere skal kjempe mot de som kommer fra farmen om en ny sjanse til å være på farmen Og så kommer det alltids utfordrere som ikke har vært med før Jeg mente at det var merkelig om det ikke er en som har vært før dersom det er det som er lagt frem at det skal være. Var jeg som skrev klumsete😅. Tenkte at det virker være Kristin mtp at jeg sjekket tatovering på mobilen samtidig som jeg så på avslutningen på tv. Detektiv her nå. Neida, det kan jo være noen som har lik tattoo. Hvor mange har ikke roser o.l tatovert liksom.😊
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #32 Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, Annihilator skrev: Jeg mente at det var merkelig om det ikke er en som har vært før dersom det er det som er lagt frem at det skal være. Var jeg som skrev klumsete😅. Tenkte at det virker være Kristin mtp at jeg sjekket tatovering på mobilen samtidig som jeg så på avslutningen på tv. Detektiv her nå. Neida, det kan jo være noen som har lik tattoo. Hvor mange har ikke roser o.l tatovert liksom.😊 Åja 😅 Jeg digger at vi bare har sett 1 episode men allerede er praten fullt i gang om alt mulig trass i at vi bare har sett Aune dele noen visdomsord og grått en skvett 😄
Annihilator Skrevet 28. januar 2019 #33 Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Åja 😅 Jeg digger at vi bare har sett 1 episode men allerede er praten fullt i gang om alt mulig trass i at vi bare har sett Aune dele noen visdomsord og grått en skvett 😄 Jeg begynte å flire høyt når han presset frem tårer da han ankom. Fint å være følsom men oi oi. 🤧 2
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #34 Skrevet 28. januar 2019 1 minutt siden, Annihilator skrev: Jeg begynte å flire høyt når han presset frem tårer da han ankom. Fint å være følsom men oi oi. 🤧 Hadde ikke overrasket meg om setningen "Jeg føler moder jords orgasme" dukker opp
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #35 Skrevet 29. januar 2019 Hvis du leser tittelen til Torpet Kjendis, så står det at det er mulig at andre sjekker inn: »Noen få kilometer fra Farmen, ligger Torpet. Hit kommer alle som taper tvekampen på Farmen, og her får de en mulighet til å kjempe seg tilbake til gården. Men hit kommer det også andre som vil være med i kampen om å vinne Farmen kjendis 2019.» Det står ingenting om at det er tidligere deltagere, så jeg står fortsatt på at det er Kristin som kommer inn på Torpet på onsdag. Det er verken noen av tvillingene eller Mira. Tvillingene har kort hår. Mira har en kraftigere kroppsbygning enn hun som går på den stien. Prikk lik Kristin Gjelsvik. Hår, klesstil og ganglag. Men jeg skal ikke diskutere mer, vi får se hvem som har rett på onsdag😎 Anonymkode: f3542...9e1 8
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2019 #36 Skrevet 29. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser tittelen til Torpet Kjendis, så står det at det er mulig at andre sjekker inn: »Noen få kilometer fra Farmen, ligger Torpet. Hit kommer alle som taper tvekampen på Farmen, og her får de en mulighet til å kjempe seg tilbake til gården. Men hit kommer det også andre som vil være med i kampen om å vinne Farmen kjendis 2019.» Det står ingenting om at det er tidligere deltagere, så jeg står fortsatt på at det er Kristin som kommer inn på Torpet på onsdag. Det er verken noen av tvillingene eller Mira. Tvillingene har kort hår. Mira har en kraftigere kroppsbygning enn hun som går på den stien. Prikk lik Kristin Gjelsvik. Hår, klesstil og ganglag. Men jeg skal ikke diskutere mer, vi får se hvem som har rett på onsdag😎 Anonymkode: f3542...9e1 Så det blir utforderne v2 med andre ord Er glad Aune er der i hvert fall, av alle som har vært med på farmen kjendis så er han den jeg aller helst ville hatt inn igjen
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #37 Skrevet 29. januar 2019 Jeg har melka ku. Jeg har kokt egg. Ja. Jeg er bonde. 😂 Han er nå litt vittig og, han der Aune. Anonymkode: e67dc...92c 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #38 Skrevet 29. januar 2019 Ser mest ut som Kristin i klesstilen ja og ut fra blogginnleggene hennes som er sitert her kan det virke veldig som at det er riktig gjetning dere gjør, men kan likegjerne være en av tvillingene på håret. Mira tror jeg ikke synker så lavt at hun blir med en gang til så sinnsykt hata hun ble sist av både deltakere og seere. Anonymkode: f124c...0b8 3
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2019 #39 Skrevet 29. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har melka ku. Jeg har kokt egg. Ja. Jeg er bonde. 😂 Han er nå litt vittig og, han der Aune. Anonymkode: e67dc...92c Det føltes så kleint ut når han sa det 😳
PoorTwistedMee Skrevet 29. januar 2019 #40 Skrevet 29. januar 2019 99% sikker på at det er Kristin. Hun andre blonde vi så et Glimt av tipper jeg er Iselin guttormsen, så veldig ut som hun. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå