Gjest Winza Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 (endret) Andre som ser frem til Farmen Kjendis sin versjon av torpet? Første deltaker der er allerede bekreftet https://www.tv2.no/a/10272054/ Farmen Kjendis starter 28 januar Endret 12. januar 2019 av Winza
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 (endret) feil Endret 12. januar 2019 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 4 minutter siden, Catalina Culès said: Hvorfor, lage en lik tråd, som jeg laget i oktober ? 🙉 Denne er da om Torpet. Anonymkode: f1fb9...400 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne er da om Torpet. Anonymkode: f1fb9...400 Ja, derfor fjernet jeg!!!!!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 2 minutter siden, Catalina Culès said: Ja, derfor fjernet jeg!!!!! Ser det nå, ja. Anonymkode: f1fb9...400 1
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #6 Skrevet 28. januar 2019 Sett første episode nå, ble glad når jeg så første episode var ute allerede. Trodde ikke den ville komme før søndagskvelden slik som med vanlige farmen i den første uken
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #7 Skrevet 28. januar 2019 Håper ikke det er hvem jeg tror det er som dukker opp i neste episode
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #8 Skrevet 28. januar 2019 25 minutter siden, Winza skrev: Håper ikke det er hvem jeg tror det er som dukker opp i neste episode Hvem tror du? Jeg tror det er K G. Ser det både på frisyre, klesstil og ganglag. Anonymkode: f3542...9e1 2
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem tror du? Jeg tror det er K G. Ser det både på frisyre, klesstil og ganglag. Anonymkode: f3542...9e1 Tenkte med en gang på en av jeger tvillingene, bare det ikke er Erlend Elias da. Han og og Frank ødela fjoråret kjendis farmen for meg med oppførselen dems, hadde ikke overrasket meg om Frank dukket opp på torpet for å lære Aune å skrelle løk lol
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #10 Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Tenkte med en gang på en av jeger tvillingene, bare det ikke er Erlend Elias da. Han og og Frank ødela fjoråret kjendis farmen for meg med oppførselen dems, hadde ikke overrasket meg om Frank dukket opp på torpet for å lære Aune å skrelle løk lol Ok. Jeg tror det er Kristin Gjelsvik, altså hun bloggeren som var med på Paradise Hotel i 2012. Anonymkode: f3542...9e1 5
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #11 Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg tror det er Kristin Gjelsvik, altså hun bloggeren som var med på Paradise Hotel i 2012. Anonymkode: f3542...9e1 Men hun har vel ikke vært med før? De har med folk som har vært med i tidligere sesonger
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #12 Skrevet 28. januar 2019 4 minutter siden, Winza skrev: Men hun har vel ikke vært med før? De har med folk som har vært med i tidligere sesonger Ja jeg vet ikke jeg. Mener at jegertvillingene ikke har så langt hår, men jeg kan ta feil 🤷🏼♀️ Anonymkode: f3542...9e1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #13 Skrevet 28. januar 2019 Jeg er ganske sikker på at det er Kristin Gjelsvik som kommer inn på Torpet kjendis. Gikk nå nettopp innpå hennes blogg, og i løpet av Juni måned blogget hun bare 2 ganger. Farmen Kjendis begynte 25. Mai. 27 mai 2018: Jeg håper helgen har behandlet dere skikkelig, skikkelig bra, og at dere nyter ukens siste dag. Jeg må innrømme at jeg ikke har vært hjemme i helgen – vi har jo leiet ut cribben på Airbnb, og det har i grunn passet perfekt mht. mine hemmelige planer, hehe. Jeg befinner meg nå på en hemmelig location – akkurat som jeg gjorde 9. august i fjor, da jeg var på vei inn på Camp Kulinaris. Det føltes så rart å si ha det til dere på ubestemt tid, og det samme gjelder i dag. http://www.kristingjelsvik.no/2018/05/27/ 10 Juni 2018: «Herregud, hvor lenge siden er det jeg egentlig har «sett» dere nå? Selv om dette innlegget er forhåndspublisert, er jeg helt sikker på at jeg savner dere max hvor enn jeg befinner meg når denne posten kommer på bloggen. Det er så rart å skrive til dere i fremtiden, hvis jeg kan si det sånn, haha. Og mye av grunnen til at jeg ikke har forhåndspublisert en haug med innlegg, er rett og slett fordi det blir så lite nærhet til dere når jeg ikke skriver i nuet. Det blir så ufattelig distansert og lite ekte, så derfor får dere heller en liten pause fra denne brautende bergenseren mens jeg er borte, og så blir det huramegrundt-stemning over et sterkt comeback når jeg omsider er back on track.» http://www.kristingjelsvik.no/2018/06/10/ 29. Juni 2018: OMG! Nå har jeg vært borte så lenge at jeg nesten ikke skjønte hvordan jeg skulle logge meg inn på bloggen, haha. Å trykke på tastaturet føles helt merkelig, og alt jeg vil er å bare rope ut hvor deilig det er å være tilbake. Jeg har savnet dere så fælt, fininger, og gleder meg ihjel til å komme skikkelig i gang igjen med både blogg, YouTube, og sosiale medier generelt. Vi følte at en video var på sin plass i dag – bare sånn for å få frem begeistringen og gleden over å være hjemme igjen. Snurr film! http://www.kristingjelsvik.no/endelig-im-baaaack/ Anonymkode: f3542...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #14 Skrevet 28. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at det er Kristin Gjelsvik som kommer inn på Torpet kjendis. Gikk nå nettopp innpå hennes blogg, og i løpet av Juni måned blogget hun bare 2 ganger. Farmen Kjendis begynte 25. Mai. 27 mai 2018: Jeg håper helgen har behandlet dere skikkelig, skikkelig bra, og at dere nyter ukens siste dag. Jeg må innrømme at jeg ikke har vært hjemme i helgen – vi har jo leiet ut cribben på Airbnb, og det har i grunn passet perfekt mht. mine hemmelige planer, hehe. Jeg befinner meg nå på en hemmelig location – akkurat som jeg gjorde 9. august i fjor, da jeg var på vei inn på Camp Kulinaris. Det føltes så rart å si ha det til dere på ubestemt tid, og det samme gjelder i dag. http://www.kristingjelsvik.no/2018/05/27/ 10 Juni 2018: «Herregud, hvor lenge siden er det jeg egentlig har «sett» dere nå? Selv om dette innlegget er forhåndspublisert, er jeg helt sikker på at jeg savner dere max hvor enn jeg befinner meg når denne posten kommer på bloggen. Det er så rart å skrive til dere i fremtiden, hvis jeg kan si det sånn, haha. Og mye av grunnen til at jeg ikke har forhåndspublisert en haug med innlegg, er rett og slett fordi det blir så lite nærhet til dere når jeg ikke skriver i nuet. Det blir så ufattelig distansert og lite ekte, så derfor får dere heller en liten pause fra denne brautende bergenseren mens jeg er borte, og så blir det huramegrundt-stemning over et sterkt comeback når jeg omsider er back on track.» http://www.kristingjelsvik.no/2018/06/10/ 29. Juni 2018: OMG! Nå har jeg vært borte så lenge at jeg nesten ikke skjønte hvordan jeg skulle logge meg inn på bloggen, haha. Å trykke på tastaturet føles helt merkelig, og alt jeg vil er å bare rope ut hvor deilig det er å være tilbake. Jeg har savnet dere så fælt, fininger, og gleder meg ihjel til å komme skikkelig i gang igjen med både blogg, YouTube, og sosiale medier generelt. Vi følte at en video var på sin plass i dag – bare sånn for å få frem begeistringen og gleden over å være hjemme igjen. Snurr film! http://www.kristingjelsvik.no/endelig-im-baaaack/ Anonymkode: f3542...9e1 Siden hun ikke har vært med på farmen kjendis før vil jeg ikke tro hun kommer på torpet. Større sannsynlighet for at hun er en av utfordrerene. Men at hun er med på farmen i en annen rolle er vel ganske tydelig. Anonymkode: e4dca...825 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #15 Skrevet 28. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden hun ikke har vært med på farmen kjendis før vil jeg ikke tro hun kommer på torpet. Større sannsynlighet for at hun er en av utfordrerene. Men at hun er med på farmen i en annen rolle er vel ganske tydelig. Anonymkode: e4dca...825 Ok. Det kan godt hende. Skal ikke gjøre meg vanskelig 😝 Reagerte bare på når Aune Sand leste i fra brevet «Til Aune. Det vil snart komme flere personer til Torpet, du må sørge for at de blir tatt vel i mot og føler seg hjemme her». Også filmer de Kristin på slutten av episoden. Anonymkode: f3542...9e1 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #16 Skrevet 28. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Det kan godt hende. Skal ikke gjøre meg vanskelig 😝 Reagerte bare på når Aune Sand leste i fra brevet «Til Aune. Det vil snart komme flere personer til Torpet, du må sørge for at de blir tatt vel i mot og føler seg hjemme her». Også filmer de Kristin på slutten av episoden. Anonymkode: f3542...9e1 Ja, det der må jo være Kristin 🤔 Anonymkode: e4dca...825 6
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #17 Skrevet 28. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det der må jo være Kristin 🤔 Anonymkode: e4dca...825 Jeg synes det ligner på en av tvillingene
EnBruker Skrevet 28. januar 2019 #18 Skrevet 28. januar 2019 i vanlig torpet så startet de jo med tre stykker, så det gjør dem sikkert denne gangen også 1
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #19 Skrevet 28. januar 2019 26 minutter siden, EnBruker skrev: i vanlig torpet så startet de jo med tre stykker, så det gjør dem sikkert denne gangen også Kommer nok en i hver episode helt til søndagens episode, på traileren så ser vi en blond dame, kanskje komikerfrue?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #20 Skrevet 28. januar 2019 Jeg tror Kristin og Johanna Grønneberg Mesa blir to av deltagerne . Ser de kommenterer på andre deltakere sine bilder ( folk de ikke akkurat henger med til dagen ) og begge har opphold på insta i samme periode .. Anonymkode: 42bd8...1d6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå