Gå til innhold

Fremstå som "perfekt" på SoMe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er då turn off og patetisk at jeg nesten kaster mobilen. Han legger ut bilder av treningsøktene ( alle) på some. Dvs. maks en gang i uken. Han gir da inntrykk av å være skikkelig sporty, men han er ikke det.  Han er en usunn sofagris som hater å gå ut og jeg vet at han gjør det for å få bekreftelse av meg og gi inntrykk av å være "bedre" enn han er. Han kjøpte treningstøy da han møtte meg og har knapt brukt det. Er det dårlig vær, holder han seg inne og er han i bitte litt dårlig form, holder han sengen. I tillegg legger han ut bilder av all maten han spiser som er sunn. Han spiser stort sett bare crap. Han finnes ikke sosial, men de to gangene i årene han er på noe, dokumenteres det og deles.

Sannheten er så langt fra den han viser på tinderprofilen, insta og snap. Det er ikke han, på noe måte. Vanligvis legger folk ut et litt bedre versjon av seg selv, men dette er jo ikke en gang han.

Fyren er nesten 40 år. Skulle ønske han kunne gi seg med dette og bare gi litt f. Han har nettopp solgt flere biler og kan alt om mekanikk, hvorfor ikke vise den auteniske versjonen av seg selv.

Anonymkode: 522c5...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil vel det da. :P Han vil kansje tiltrekke en dame. Ikke andre karer som er interessert i biler.

Anonymkode: 7be87...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså. Hvorfor gidder du å følge folk som bare skaper irritasjon for deg? Hvorfor plager det egentlig deg at han velger å framstå på en viss måte på sosiale medier? Jeg følger utelukkende folk jeg liker og som får meg til å føle meg bra - livet er for kort til å irritere seg over andre mennesker for hva de poster på SoMe, så lenge det ikke skader noen. 

Jeg poster jo også bilder av fine ting på Instagram, og skriver ikke om at jeg har diaré eller nettopp kranglet med kjæresten liksom. Så det blir jo et litt «polert» bilde, men sånn er det jo for alle. Folk vet vel at ingen er perfekte, og at alle har sitt og stri med... 

Anonymkode: 10429...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...