AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Ser ofte, ikke minst her inne, at mange synes ting med personer de har møtt er "turn-off". Ofte er det små bagateller med utseende eller personlighet det er snakk om. Er det virkelig slik at folk flest vilke ha avvist/dumpet en person de har funnet tonen med pga ting som for mye hårvekst, for brunt rumpehull, for store areolaer, for lav, litt overvektig, leser ikke bøker, har ikke førerkort, vil ikke være med på alt du drømmer om seksuelt osv, osv? Ingen er perfekt, ikke du heller. Man kan drømne om den "perfekte" drømmemann/kvinne, men alle har vel noe som er "turn-off", når det kommer til stykket? Føler at enkelte "tar til takke" med det de kan få, mens de leter etter noe "bedre". Og at mange går glipp av noe som kunne ha blitt bra fordi de er for raske til å diskvalifisere noen pga bagateller. Anonymkode: c3da4...1a8 1
Anim92 Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Jeg og reagerer på hvordan en enkelt ting kan virke som deal breaker for mange her inne. Samtidig har jeg selv kommet til en ting jeg reagerer på hos daten (som er litt større enn hva du nevner, men likevel..) som jeg jobber hardt med å akseptere. For alt annet er såpass bra at jeg er villig til å gi etter litt mer enn vanlig. Tror det er sånn at om man møter en person man virkelig klaffer med og liker, er det som var turn off i teorien, ikke så viktig likevel. Men man sitter på en idé om hva som har noe å si. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Jeg vet at jeg har ting med meg selv som nok er litt turn-off, for jeg er jo ikke perfekt. Ikke har jeg perfekt hud, jeg er veldig lys i huden og selv om jeg er ganske tynn er kroppen min dvask. Men om noen går på date etter date etter date med meg så regner jeg jo med at disse tingene ikke er turn-off for dem. At det er ting de kan leve med, og ikke har noe mot, selv om de kanskje skulle ha ønsket at f.eks. huden min var renere... Om man klaffer med noen så er ting som opprinnelig var turn-off, kanskje ikke likevel turn-off. Jeg ser du nevner høyde; for meg er det vanskeligere å klaffe godt med noen dersom de ikke er høyere enn meg selv, rett og slett fordi det er en del av hva jeg liker rent fysisk. Jeg kan likevel føle meg bra med menn som er lavere enn meg, men det skjer ikke så ofte. Anonymkode: 276b1...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 Turn off for meg er feil lukt, spesielt nedentil, latskap, dårlige holdninger etc. Helt innafor for meg å dumpe på det. Anonymkode: 8f584...be5 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Turn off for meg er feil lukt, spesielt nedentil, latskap, dårlige holdninger etc. Helt innafor for meg å dumpe på det. Anonymkode: 8f584...be5 Lukt nedentil kan jo komme av bakteriell ubalanse, alle kan få det. Anonymkode: c3da4...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 På 12.1.2019 den 9.40, AnonymBruker skrev: for brunt rumpehull 😆 Sorry altså, du kan være så perfekt du vil, men om rumpehullet ditt er brunt så er det bare å legge på. Kaster ikke bort tida på hva som helst heller! Anonymkode: e2768...f0f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 😆 Sorry altså, du kan være så perfekt du vil, men om rumpehullet ditt er brunt så er det bare å legge på. Kaster ikke bort tida på hva som helst heller! Anonymkode: e2768...f0f De fleste har vel det, i stlrre eller mindre grad. Du får la være å stirre ooo der, da vet du. 😝 Anonymkode: c3da4...1a8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 Noen ting/egenskaper, uansett hvor små, er bare så 'feil' at jeg ikke klarer å gi noen en real sjanse som partner dersom det gjelder dem. Det betyr ikke at jeg ville dumpet en jeg er i et allerede etablert forhold med om det skulle gjelde ham. Det betyr heller ikke at de ikke har en sjanse om man blir kjent før det er snakk om noen form for dating. Dessverre er det slik i dag at mange vil bare møtes hvis det er snakk om et potensielt fremtidig forhold, og hvis de da innehar disse små tingene som jeg ikke klarer å se forbi så lenge de er fremmede mennesker som har som mål å komme i trusa mi eller å kalle meg dama si, så sier jeg pass. Det er kanskje snakk om en bagatell. Men jeg syns det er kjempevanskelig å se forbi bagateller når jeg ikke kjenner noen godt nok til å ha blitt kjent med de andre sidene. Anonymkode: d5c9d...732 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 Det er mange som sitter igjen som evige ungkars(kvinner) etter å ha dumpa en lang rad med potensielle partnere pga filleting. Anonymkode: c16dd...00c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå