Gjest Kvikkvas Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Jeg elsker reiser i Norge. Se nye steder. Trenger IKKE være verdens navle, eller en by. liker små usjenerte steder, der jeg kan være nær naturen og sjøen. Men gjerne innenlands. Men ikke fjellet. Har du noen tips om steder, der det er fremkommelig med tog,buss, eller båt. Trenger ikke være et av de mest kjente byer og turistmål i vårt land. For de kjenner jeg til.
kaleidoskop Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Mosjøen synes jeg er supersjarmerende. Var der bare noen timer da vi kjørte forbi og skulle spise. Men her var det så fine hus og søte gater. Virkelig en liten landsby. Sørlandet har masse fine småbyer, typisk sørlandsidyll Grimstad, Lillesand, Brekkestø. også mange fine øyer med småbebyggelse. Mye av det er hytter i dag. Helgelandskysten er utrolig vakker. Ikke et sted, men ei "stripe"
Gjest Kvikkvas Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, kaleidoskop skrev: Mosjøen synes jeg er supersjarmerende. Var der bare noen timer da vi kjørte forbi og skulle spise. Men her var det så fine hus og søte gater. Virkelig en liten landsby. Sørlandet har masse fine småbyer, typisk sørlandsidyll Grimstad, Lillesand, Brekkestø. også mange fine øyer med småbebyggelse. Mye av det er hytter i dag. Helgelandskysten er utrolig vakker. Ikke et sted, men ei "stripe" Ja Mosjøen er faktisk et sted på min favorittsteder, jeg har lyst og dra til. De sørlandsbyene du nevner, der har jeg vært. Jakter nye ukjente terreng, hehe. Ja , jeg har vært en del på Helgelandskysten. Kunne tenkt meg og vært ute på øyene der. Takk for svar og tips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå