Gå til innhold

Kjærlighets dilemma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde vært fantastisk om noen kunne ha hjulpet meg med dette. Jeg har vært med enn i cr. 2år, alt fantastisk. I sist uke  opplevde jeg hva annses som "vold i forhold" hvor han bl.a slo, hold meg og kom med trusler, 2 dager med kun noen dagers mellomrom. Jeg er 20 og snakket med foreldrene mine og enn nær vennine om det og absolut alle mener jeg bør anmelde og forlate han. Sannheten er at jeg elsker han enda og er skikkelig usikker på hvordan jeg skal håndtere dette.  Jeg er og skikkelig usikker på hvordan politiet kan hjelpe, jeg er den type person som ikke helt stoler på at de kommer til å gjør noe særlig med det😂

Jeg har noen skader fra dette, men er hjemme hos foreldrene mine i god behold og sikkerhet. Jeg har merket at hver gang atmospheren gikk i den retningen begynte jeg å få problem med å puste og hele kroppen begynte å riste. Som sakt, typen har enda vært flink med å hjulpet meg når det skjedde, som får meg til å bli enda mer forvirret. ._.

Anonymkode: ab301...a3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke bra. Du nevner noe om en atmosfære. Kroppen din kjenner nok at noe er galt, lettere enn hodet ditt. 

Hør på venner og familie. Det er ikke greit med vold. 

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke noe dilemma. En mann som slår deg er ikke fantastisk, og du må forlate ham. Det vil gjøre vondt, men du har ikke noe valg. At du elsker ham har ingenting å si. Du har bare valget om å forlate ham, men det valget kommer i to muligheter : 1. Du kan forlate ham nå, før han har ødelagt alt du er og vil være. 2. Du kan tilgi ham denne gangen, og neste, og kanskje 10 ganger til, og så til slutt forlate ham når du er et menneskevrak. En skygge av hvem du er og vil være.

Jeg har selv stått i situasjonenen, og valgte alternativ 2. Ikke gjør samme feil som meg! 

Anonymkode: 7c594...208

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe dilemma. En mann som slår deg er ikke fantastisk, og du må forlate ham. Det vil gjøre vondt, men du har ikke noe valg. At du elsker ham har ingenting å si. Du har bare valget om å forlate ham, men det valget kommer i to muligheter : 1. Du kan forlate ham nå, før han har ødelagt alt du er og vil være. 2. Du kan tilgi ham denne gangen, og neste, og kanskje 10 ganger til, og så til slutt forlate ham når du er et menneskevrak. En skygge av hvem du er og vil være.

Jeg har selv stått i situasjonenen, og valgte alternativ 2. Ikke gjør samme feil som meg! 

Dette!

Anonymkode: dfaef...77a

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk å pris! Jeg sa det til ei vennine "Jeg anmelder og forlater han om det skjer enn 3 gang" Siden du har vært i samme situasjon trur jeg nok at om jeg så tilgir han "enn 3" kommer bare til å forsette. Takk for påminnelsen, den hadde jeg absolutt ikke tenkt på i det hele

Endret av Karovarher
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...