Gå til innhold

Du som gikk på Aap i 2010- hvor er du i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dere som gikk på aap i 2010(det året det ble innført), hvor er dere i dag? Ble det jobb, uføretrygd, en kombinasjon av jobb/trygd eller sosialhjelp?

Selv ble jeg 50% ufør sommeren 2017, og har en liten jobb ved siden av.

Anonymkode: 80130...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vei til 50% ufør. Har vært i utdanning, 100% jobb og nå aap og jobb igjen. 

Anonymkode: 3d91a...0b9

Skrevet

Vært i 100% jobb siden 2012.

Anonymkode: 23f73...e1f

Skrevet

Omskolert og jobbet i 4.5 år nå. 

Anonymkode: 40f96...35c

Skrevet

Jeg går på AAP i dag, men skal snart få søke 100% ufør. Jeg ble kastet av AAP rundt 2005, skaffet meg en 50% stilling, og gikk på en skikkelig smell etter 6 uker, ble sykemeldt i 1 år, og tilbake på AAP. I Nav sine papirer står det at jeg har vært for syk til å jobbe mer enn 50% siden 2002. Men jeg får ta store deler av skylden selv, for at det har tatt så lang tid, for jeg har virkelig ønsket å komme tilbake i jobb, så jeg har studert, tatt kurs, vært på et hav av avklaringer, praksis og jobb, har tatt meg lang tid å innse, at det faktisk ikke går. 

Anonymkode: 9fa80...4e0

Skrevet

Jeg har tatt høyere utdanning og vært i full jobb i 5 år. :) 

Anonymkode: 0d9cf...c31

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok en bachelor og klarte å jobbe fulltid nesten helt frem til jul i år (8 år). Nå er jeg ufør. 

Anonymkode: 0032c...77b

Skrevet

Tok meg sammen, fikk meg jobb, kjøpte leilighet og etter hvert hus 😊 Var en helvetes jobb å komme seg bort fra NAV da det tross alt var en grunn til at jeg fikk aap, men jeg er veldig stolt av at jeg klarte det 😊

• Liker 1
Skrevet

Nettopp fått innvilget ufør.

Anonymkode: 9ad84...9cc

Skrevet

Nettopp fått innvilget 50prosent ufør. Jobber 50prosent.

Anonymkode: 93e3b...b4c

Skrevet

Jobbet 50% og 50% AAP i 2010. Jobbet 100% siden 2015. Er veldig glad for at jeg fikk muligheten til å jobbe meg tilbake til 100% jobb! Det har kostet, men vært verdt det👌 Elsker jobben min❤️

Anonymkode: cb3e7...2de

Skrevet

55% ufør og 42 % jobb

Anonymkode: dbe0a...87e

Skrevet

Er på aap enda en gang. Jobbet noen år deltid før det rakna igjen. 

Anonymkode: 243c8...aa1

Skrevet

Hver dag lengter jeg tilbake til AAP. 

Jeg vil bare ha et litt høyere inntektsgrunnlag enn forrige gang jeg ble sykmeldt. Gleder meg som en unge!

Anonymkode: 68a26...60f

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver dag lengter jeg tilbake til AAP. 

Jeg vil bare ha et litt høyere inntektsgrunnlag enn forrige gang jeg ble sykmeldt. Gleder meg som en unge!

Anonymkode: 68a26...60f

Litt usikker på hvordan dette skal tolkes. 

Anonymkode: 3d91a...0b9

• Liker 3
Skrevet

Jeg var på AAP i 2011. Ble 80% ufør i 2015 og har en liten deltidsjobb. Skulle ønske jeg kom tilbake til 100% jobb!

Anonymkode: f8c5e...757

Skrevet

100% ufør,men det må sies jeg hadde vært i systemet siden 03 og gikk på midlertidig ufør når AAP ble innført . Ble 100% i 2013 og alle var enig om jeg egentlig bare burde gått rett over på ufør i 2010. Søknaden min om varig ufør gikk gjennom på et døgn.

Anonymkode: fcb05...4c2

Skrevet

Ble 100% ufør for ca 2 år siden. Jeg kom meg i jobb i 60% stilling for en kort periode, men falt alt for fort ut igjen pga sykdom.

Anonymkode: 89914...5b6

Skrevet

Gikk på AAP i 2010 og var under utdanning gjennom NAV grunnet kronisk sykdom. Har i dag jobb og mastergrad. Det gjør vel meg en en av få suksesshistorier 😆

Anonymkode: 221dd...533

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...