Gå til innhold

Du som gikk på Aap i 2010- hvor er du i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Dere som gikk på aap i 2010(det året det ble innført), hvor er dere i dag? Ble det jobb, uføretrygd, en kombinasjon av jobb/trygd eller sosialhjelp?

Selv ble jeg 50% ufør sommeren 2017, og har en liten jobb ved siden av.

Anonymkode: 80130...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På vei til 50% ufør. Har vært i utdanning, 100% jobb og nå aap og jobb igjen. 

Anonymkode: 3d91a...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på AAP i dag, men skal snart få søke 100% ufør. Jeg ble kastet av AAP rundt 2005, skaffet meg en 50% stilling, og gikk på en skikkelig smell etter 6 uker, ble sykemeldt i 1 år, og tilbake på AAP. I Nav sine papirer står det at jeg har vært for syk til å jobbe mer enn 50% siden 2002. Men jeg får ta store deler av skylden selv, for at det har tatt så lang tid, for jeg har virkelig ønsket å komme tilbake i jobb, så jeg har studert, tatt kurs, vært på et hav av avklaringer, praksis og jobb, har tatt meg lang tid å innse, at det faktisk ikke går. 

Anonymkode: 9fa80...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt høyere utdanning og vært i full jobb i 5 år. :) 

Anonymkode: 0d9cf...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en bachelor og klarte å jobbe fulltid nesten helt frem til jul i år (8 år). Nå er jeg ufør. 

Anonymkode: 0032c...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg sammen, fikk meg jobb, kjøpte leilighet og etter hvert hus 😊 Var en helvetes jobb å komme seg bort fra NAV da det tross alt var en grunn til at jeg fikk aap, men jeg er veldig stolt av at jeg klarte det 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fått innvilget 50prosent ufør. Jobber 50prosent.

Anonymkode: 93e3b...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet 50% og 50% AAP i 2010. Jobbet 100% siden 2015. Er veldig glad for at jeg fikk muligheten til å jobbe meg tilbake til 100% jobb! Det har kostet, men vært verdt det👌 Elsker jobben min❤️

Anonymkode: cb3e7...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på aap enda en gang. Jobbet noen år deltid før det rakna igjen. 

Anonymkode: 243c8...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver dag lengter jeg tilbake til AAP. 

Jeg vil bare ha et litt høyere inntektsgrunnlag enn forrige gang jeg ble sykmeldt. Gleder meg som en unge!

Anonymkode: 68a26...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver dag lengter jeg tilbake til AAP. 

Jeg vil bare ha et litt høyere inntektsgrunnlag enn forrige gang jeg ble sykmeldt. Gleder meg som en unge!

Anonymkode: 68a26...60f

Litt usikker på hvordan dette skal tolkes. 

Anonymkode: 3d91a...0b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på AAP i 2011. Ble 80% ufør i 2015 og har en liten deltidsjobb. Skulle ønske jeg kom tilbake til 100% jobb!

Anonymkode: f8c5e...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

100% ufør,men det må sies jeg hadde vært i systemet siden 03 og gikk på midlertidig ufør når AAP ble innført . Ble 100% i 2013 og alle var enig om jeg egentlig bare burde gått rett over på ufør i 2010. Søknaden min om varig ufør gikk gjennom på et døgn.

Anonymkode: fcb05...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 100% ufør for ca 2 år siden. Jeg kom meg i jobb i 60% stilling for en kort periode, men falt alt for fort ut igjen pga sykdom.

Anonymkode: 89914...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på AAP i 2010 og var under utdanning gjennom NAV grunnet kronisk sykdom. Har i dag jobb og mastergrad. Det gjør vel meg en en av få suksesshistorier 😆

Anonymkode: 221dd...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...