Gå til innhold

Hva foretrekker dere at dama gjør i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Favorittstilling?

måte å gjøre ting på?

hvor/når?

Anonymkode: 344cb...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun liker å bli slikket, og bli knullet. At hun er skikkelig kåt og våt, og får flere orgasmer. Gjør hun de tingene, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Resignert skrev:

At hun liker å bli slikket, og bli knullet. At hun er skikkelig kåt og våt, og får flere orgasmer. Gjør hun de tingene, er jeg fornøyd.

Er det påkrevd med orgasme??? Er vel like bra om en ikke får. 90% får ikke dette til en opplysning. 

Anonymkode: 078b8...6ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

90% får ikke dette til en opplysning. 

Anonymkode: 078b8...6ab

Kilde? 

Anonymkode: c9d77...cae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det påkrevd med orgasme??? Er vel like bra om en ikke får. 90% får ikke dette til en opplysning. 

Anonymkode: 078b8...6ab

Helt enig!
Sex kan være bra selv om man ikke får orgasme

 

9 hours ago, Resignert said:

At hun liker å bli slikket, og bli knullet. At hun er skikkelig kåt og våt, og får flere orgasmer. Gjør hun de tingene, er jeg fornøyd.

Herlighet, dette er jo ikke noe man gjør i senga. 
Dette er noe man oppnår sammen. Høres ut som du skal sitte å se på ei som tilfredstiller seg selv. 
Flere orgasmer???? Det kan fint gå, men er det en sånn guttegreie at det er så fantastisk. 

PS. Du vet det er lett for jenter å fake....

Anonymkode: a7087...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Er det påkrevd med orgasme??? Er vel like bra om en ikke får. 90% får ikke dette til en opplysning. 

Anonymkode: 078b8...6ab

 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig!
Sex kan være bra selv om man ikke får orgasme

 

Herlighet, dette er jo ikke noe man gjør i senga. 
Dette er noe man oppnår sammen. Høres ut som du skal sitte å se på ei som tilfredstiller seg selv. 
Flere orgasmer???? Det kan fint gå, men er det en sånn guttegreie at det er så fantastisk. 

PS. Du vet det er lett for jenter å fake....

Anonymkode: a7087...f20

Jada jada jada. Vet at mine preferanser ikke lar seg realisere med alle damer. Har jo selv erfart hvor lite tilfredsstillende det er å ha sex med flertallet kvinner. Men noen ytterst få damer er likevel supre sexpartnere, og da er det virkelig digg å ha sex.

De som faker er absolutt bunnskrapet av damer, de burde bare innse at de er triste sexpartnere, fortelle mannen hvor landet ligger, og leve med det. Menn som kommer for fort har jo ingen mulighet å fake at de er utholdende og gode elskere. Så de må jo leve med den skammen, eller evt.i sølibat.

Endret av Resignert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Favorittstilling?

måte å gjøre ting på?

hvor/når?

Anonymkode: 344cb...f75

M27

Vel,har fått noen preferanser oppigjennom og derav funnet ut at menn og kvinner er forskjellige... Blitt god venn med "lange" forspill og gjør gjerne som damene ønsker frem til de forhåpentligvis får orgasme, da slipper jeg meg mer løs.

For min del er det på siden hvor hun har et ben mellom mine, men det kan fort bli for dypt for mange. Liker også misjonæren så lenge jeg får styre rytmen. Liker ikke damer som da presser bena sammen eller som har for kraftige bevegelser. Ellers, flatt på magen og inn bakfra med vekten min oppå henne.

Jeg har funnet ut at jeg er dominant og liker derfor å ta styringen, veksle mellom ømt og hardt, dra i håret, små-spanking,kysse på hals/munn/pupper mens jeg holder på. Funnet ut at mange også liker en masserende finger bak når man ligger i misjonæren. Har foreløpig ikke fått dårlige tilbakemeldinger selv om jeg kan være ærlig å si at damene kommer +-50% av gangene. Noen ganger blir jeg rett og slett litt for ivrig..! haha

Hvor som helst og når som helst, er man tent så er man tent, og gjerne der det er litt spennende...

Anonymkode: de265...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme poster som over;

Til spørsmålet: Jeg foretrekker damer som gir utrykk for at de har det bra..! Ikke mest mulig lyd, men blikk, lyd, snakk...

Og gjerne at hun tar noen litt dirty initiativ...

Anonymkode: de265...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 23.22, Resignert skrev:

At hun liker å bli slikket, og bli knullet. At hun er skikkelig kåt og våt, og får flere orgasmer. Gjør hun de tingene, er jeg fornøyd.

Ser du får litt motsvar..... men jeg er en sån som det du beskriver. Så vi finnes👍

Anonymkode: 7ffe9...baf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 23.22, Resignert skrev:

At hun liker å bli slikket, og bli knullet. At hun er skikkelig kåt og våt, og får flere orgasmer. Gjør hun de tingene, er jeg fornøyd.

Skjønner ikke hvorfor du får negative svar tilbake her. Er kvinne selv og mitt mål med sex er å oppnå orgasme. Ikke alltid jeg klarer mer enn 2, men får jeg en kraftig en er jeg fornøyd! Synes det er flott med menn som vil at dama skal få orgasme.
Flere av disse takk!

Anonymkode: e674f...739

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du får negative svar tilbake her. Er kvinne selv og mitt mål med sex er å oppnå orgasme. Ikke alltid jeg klarer mer enn 2, men får jeg en kraftig en er jeg fornøyd! Synes det er flott med menn som vil at dama skal få orgasme.
Flere av disse takk!

Anonymkode: e674f...739

Jeg foretrekker at damen får orgasme først, så meg etterpå 😊

Anonymkode: 287bf...945

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎01‎.‎2019 den 7.22, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du får negative svar tilbake her. Er kvinne selv og mitt mål med sex er å oppnå orgasme. Ikke alltid jeg klarer mer enn 2, men får jeg en kraftig en er jeg fornøyd! Synes det er flott med menn som vil at dama skal få orgasme.
Flere av disse takk!

Anonymkode: e674f...739

Finnes det menn som ikke vil det?! Takk Gud for at jeg aldri har møtt noen av dem! 
Her får jeg orgasmer på rams men jeg er selektiv med hvem jeg ligger med, må være en erfaren og respektfull mann :)

Anonymkode: 535f1...827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/10/2019 at 11:22 PM, Resignert said:

At hun liker å bli slikket, og bli knullet. At hun er skikkelig kåt og våt, og får flere orgasmer. Gjør hun de tingene, er jeg fornøyd.

Så jeg trenger ikke prestere noe i senga så lenge jeg liker å bli slikket og kommer lett? Håper flere tenker som deg 😂

Anonymkode: 3dea7...47b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...