neiognei Skrevet 11. januar 2019 #61 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) 5 timer siden, Ella1 skrev: Har ikke fått med meg innlegget til EH. Men, vil ikke tro at mener at han skal kjempe for homofiles rettigheter i ordets rette forstand. Han mener nok at ingen fordommer skal stoppe han i å gjøre det han vil, derfor reiste han. Sikkert lurt å lese innlegget, også uttale seg. Han sier han vurderer å gå på date med en han matcha med på tinder. Endret 11. januar 2019 av neiognei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.meg Skrevet 11. januar 2019 #62 Del Skrevet 11. januar 2019 18 timer siden, Peonjenta skrev: Det er jo klart. Hun har vel betalt for å være der. Hun betaler det selv, regner jeg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 11. januar 2019 #63 Del Skrevet 11. januar 2019 21 hours ago, Addie said: Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. Hvem drar til Dubai i dag? Kan ikke fatte og begripe at du på noe tidspunkt har hatt respekt for dette vesnet. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oline12 Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Populært innlegg #64 Del Skrevet 11. januar 2019 1 time siden, ssophie skrev: Nå henvender Amnesty seg til Dubai-bloggerne på Instagram: https://www.instagram.com/p/Bsf2bQmAZ9p/ Jeg hadde vært så flau. Kjempeflaut faktisk. Nesten så jeg syns synd på dem, turen må ha en ekkel bismak nå hvis den ikke allerede har hatt det. Tror det var på snapchat til EH at han refererte til oss på KG som steinmennesker eller hva nå enn han forsøkte å si. Syns det er dumt at meninger på KG blir avfeid for å være mindre gyldige/dumme/kvinnfolk-hysteri/sladder. Kanskje når Amnesty sier ifra at dette ikke er greit så vil turfølget tenke seg mer om. Virker som folk flest syns den sponsa turen deres er tankeløs og at tanken om å bygge broer og "bekjempe" holdningene der nede er bare svada. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Prinsesse788 Skrevet 11. januar 2019 Populært innlegg #65 Del Skrevet 11. januar 2019 Han har sperret offentlig Snap, fordi han «også er et menneske med følelser». Ja, det er alle i De forente arabiske emirater også... sorry, NULL sympati herfra. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 11. januar 2019 #66 Del Skrevet 11. januar 2019 4 minutter siden, Oline12 skrev: Kjempeflaut faktisk. Nesten så jeg syns synd på dem, turen må ha en ekkel bismak nå hvis den ikke allerede har hatt det. Det tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 11. januar 2019 #67 Del Skrevet 11. januar 2019 Har dere sett meldingen Kristin Gjelsvik har fått og lagt ut på instastory og snap? Altså hva i alle dager tenker noen mennesker med! En sånn tirade mot Kristin som påpeker viktigheten av menneskeverd, kvinners og homofiles rettigheter osv.😱 ingen tvil om hvem som som kommer seirende ut av den utvekslingen😏 #heiakristin 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg KatyP Skrevet 11. januar 2019 Populært innlegg #68 Del Skrevet 11. januar 2019 Man sloss ikke for homofiles rettigheter ved å gå på date og holde hender offentlig i et land der homofili er straffbart. Hvem bryr seg? Han blir bare nok en turist som begår (i deres øyne) lovbrudd. Man kjemper ikke for kvinners rett til å gå trygt på gata ved å la seg avbilde i minimalt med klær på en strand og hashtagge det. Man bedrer ikke underbetalte arbeideres vilkår ved å shoppe Louis Vuitton for nok en gang å hastagge det. Nei. Man kjemper disse kampene ved å støtte organisasjoner som feks Amnesty og ved å unngå å glorifisere stater som Dubai. Dersom disse influencerene har en smule forståelse av tittelen de bærer unngår de å dra til Dubai. Det de kommer med er bortforklaringer for å rettferdiggjøre sin trang til gratis sol og shopping. 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg deedee_ Skrevet 11. januar 2019 Populært innlegg #69 Del Skrevet 11. januar 2019 Ler meg i hel av hele "bygge broer" unnskyldningen deres. Er så utrolig gjennomsiktig. De har aldri tenkt over dette, de ble sponset av norwegian og takket ja. Det ligger ikke noe mer bak det enn dette, de takket aldri ja for å dra ned å være aktivister liksom. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 11. januar 2019 #70 Del Skrevet 11. januar 2019 9 timer siden, electric_trond skrev: Det er også mange som drar dit for å selge seg selv. Er du fin nok blir innboksen din på instagram fylt opp med tilbud, mange er villige til å betale godt. Snakk om optil flere hundre tusen dollar for en kveld. https://www.girlsaskguys.com/sexual-behavior/a24437-the-dark-side-of-instagram-prepare-to-be-enlightened-disgusted Huff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. januar 2019 #71 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg tror de bare vil ha en gratis solferie til Dubai og skryte av det. Ja, for vi som er kritiske er jo kun sjalue må vite Så blir de furten når de får kritikk. Typisk bloggere Mange de er så overfladiske, og tenker bare på seg selv og sine. Så lenge de kan få en fin ferie, så er det det viktigste Jeg kommer ALDRI til å dra til Dubai! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 11. januar 2019 #72 Del Skrevet 11. januar 2019 Sjalu, og potetgullspisende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 11. januar 2019 #73 Del Skrevet 11. januar 2019 Noen av disse influencerne på tur (HS og BB) begynner å få en ganske lang merittliste med ulovligheter, dokumentert i media og andre fora (puteflaut av voksne såkalte businesskvinner), likevel virker det ikke som om noen av annonsørene undersøker en millimeter av deres eskapader før de kaster penger og tilbud etter dem. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 11. januar 2019 #74 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) 5 timer siden, Prinsesse788 skrev: https://imgur.com/gallery/67qbENW For en holdning. Lenke til Espen Hiltons forsvarstale for hvorfor han reiser til Dubai. ... og alle vi som kritiserer denne reisen, vi spiser potetgull og er sjalu netttroll.🏳️ Heller en potetgullspisende nettroll med moral, en enn influenser. Endret 11. januar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. januar 2019 #75 Del Skrevet 11. januar 2019 4 timer siden, WinWin skrev: Nesten så man får konspirasjonsteorier i hodet. Emiratene lokker til seg flest mulig bimbos og homofile og planlegger å fylle opp fengselscellene og kaste nøkkelen 😨 Du, det er nesten så jeg tror du har rett. Med den forskjellen at Emiratene kynisk lokker til seg integritetsløse influencere for lettjente penger i markedsføringsverdi, og så gikk influensaen rett i sponset-fella. For Emiratene har litt mer penger å rutte med enn lommerusket en norsk annonsør betaler på det skarve norske bloggeres sosiale kanaler koster. For Norwegian tjener vel ikke på økt turisme til flyplassen i Al Garhoud, gjør de vel? Fy flate til bevisstløs sellout både av bloggere (men de kan nesten ikke noe for det 🙄, og Norwegian) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WinWin Skrevet 11. januar 2019 #76 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg sitter omtrent bare å venter på at en toppblogger blir voldtatt og havner i fengsel. Kanskje de åpner øya da..? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 11. januar 2019 #77 Del Skrevet 11. januar 2019 Dette gir meg en idé. Jeg har alltid ønsket meg ekte pelskåpe, syns det er super classy, varmt og eksklusivt. Men jeg har aldri turt å gå med det offentlig. Vil ikke være en sånn, som ikke henger med i tiden og signaliserer at jeg ikke bryr meg. Er også litt nervøs for represalier fra psychos på åpen gate. Men jeg kan jo selvfølgelig vri det til at jeg ønsker å være brobygger! Jeg bruker ekte pels fra burdyr fordi jeg ønsker å identifisere meg med slike som gjør det, for lettere å forstå tankesettet deres og hvordan vi kan endre på nettopp det! Jeg kjemper dermed pelsdyrenes rettigheter ved å ikle meg pels! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 11. januar 2019 #78 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) 5 timer siden, ssophie skrev: Nå henvender Amnesty seg til Dubai-bloggerne på Instagram: https://www.instagram.com/p/Bsf2bQmAZ9p/ Jeg hadde vært så flau. ❤❤❤❤❤🙏 Endret 11. januar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. januar 2019 #79 Del Skrevet 11. januar 2019 Helt utrolig hvor grunne de får seg til å være. Blir helt slapp. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 12. januar 2019 Populært innlegg #80 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Jo mer jeg leser om influencerne vi har her i landet, jo mindre imponert blir jeg. At Espen Hilton drar potetgullkortet for å rettfreidggjøre at han drar på påsponset luksustur til Dubai er bare så UTROLIG lite kult at jeg kan ikke få sagt det. Hvis man ikke tåler å få kritikk for at man promoterer regimer som bryter menneskerettighetene på det groveste hver eneste dag, så bør man helt seriøst kaste både smarttelefon og mac, altså. Fy fillern, så utrolig lite sympatisk. Jeg er forresten veldig interessert i hvordan man ved å bo på luksushotell (som er bygget av hvem? under hvilke vilkår? Som gjøres rent av hvem?) og shoppe luksusvarer, bygger broer? Hvordan påvirker man et regime til å tenke menneskerettigheter på en slik tur? Hvordan får en gjeng influencere et menneskefiendtlig regime til å tenke seg om? Vet disse bloggerne i det hele tatt hva problemene i Dubai går ut på? Endret 12. januar 2019 av pøbelsara 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg