Gå til innhold

Hvorfor er indere så ekle på melding??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg får en melding på facebook, instagram eller venneforespørsel fra noen jeg ikke kjenner, så er det alltid fra indere! Jeg mener ikke å være rasistisk, men det er alltid de som går igjen!

De kan legge igjen meldinger som "hi girl, u are pretty, wana fuck" , "Can i visit you in norway :)" og "show me ur boobs"

Jeg vet jeg ikke er den eneste som får meldinger fra dem, og jeg ignorer for det meste meldingene og godkjenner dem aldri som venn. Hvorfor er det akkurat de som holder på sånn? Hvorfor ikke andre nasjoner?

Anonymkode: dd149...1d8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

..

Skrevet

Fordi de tror det er greit. Ekkelt.

Anonymkode: ce01a...9f9

• Liker 2
Skrevet

India er det landet med flest voldtekter pr minutt, faktisk skjer det en hvert 11 sekund der , og det landet med mest seksuell undertrykking av kvinner så de tror vel at det er innafor å oppføre seg sånn. 

Men jeg syns ikke det er ekkelt når en inder skriver på Facebook "Hello pretty". Har vel skjedd meg max 5-10 ganger at jeg har fått meldinger som "i want to fuck you" og da svarer jeg ikke. Det jeg syns er ekkelt er når norske her som utgir seg for å være hyggelige, som man svarer og har en kontakt med plutselig spør etter nudes eller sier at de tenker på meg når de runker. 

Anonymkode: 67248...f07

• Liker 5
Skrevet

Fordi det er så jævlig mange indere i verden. Og de har ikke Facebook i Kina...

Anonymkode: fab95...7dd

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

India er det landet med flest voldtekter pr minutt, faktisk skjer det en hvert 11 sekund der , og det landet med mest seksuell undertrykking av kvinner så de tror vel at det er innafor å oppføre seg sånn. 

Det er veldig synd... Trodde de holdte på sånn fordi de var jomfru, men kanskje de bare ser ned på kvinner... Verden er syk.

Skrevet

Ikke bare indere, men generelt også menn fra midtøsten og rundt afrika som oftest. Har ikke tellingen på hvor mange jeg får på instagram

Anonymkode: 26b80...f48

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp.  TS, har du ikke fått med deg de forferdelige gjengvoldtektene i India?

Anonymkode: 1dbd3...aba

Skrevet

Jeg har fått fra indere, arabere og sånne. Sletter dem bare. Venneforespørsler fra fremmede, mørkhudede menn jeg aldri har møtt eller hørt om? Hva tror de egentlig om oss? At vi godkjenner alt fra alle menn? Ja, tydeligvis tror de ikke særlig godt om oss.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får slik fra fiktive østeuropeiske og asiatiske kvinner. Det er bare svindel og noen som skal prøve å få meg til å sende penger til en flyreise som aldri skjer. Stor business dette. Noen må gå på og sende penger til disse oppdiltede orofilene. Hvis ikke hadde de aldri goddet. 

Anonymkode: de049...dc5

Skrevet

Ble kontaktet av en fra Marokko engang som sa han elsket meg etter 2 minutter, ville gifte seg med meg og at jeg skulle komme til han. Gjennomskuet fort at han bare ville ha sex da han sa at vi ikke trengte å bli kjent engang for å gifte oss. 

Blokkerte han for å si det slik, og sendte selvfølgelig ingen nakenbilder elns av meg.

Anonymkode: ead65...67f

Skrevet (endret)
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hver gang jeg får en melding på facebook, instagram eller venneforespørsel fra noen jeg ikke kjenner, så er det alltid fra indere! Jeg mener ikke å være rasistisk, men det er alltid de som går igjen!

De kan legge igjen meldinger som "hi girl, u are pretty, wana fuck" , "Can i visit you in norway :)" og "show me ur boobs"

Jeg vet jeg ikke er den eneste som får meldinger fra dem, og jeg ignorer for det meste meldingene og godkjenner dem aldri som venn. Hvorfor er det akkurat de som holder på sånn? Hvorfor ikke andre nasjoner?

2 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi det er så jævlig mange indere i verden. Og de har ikke Facebook i Kina...

Anonymkode: fab95...7dd

38 minutter siden, Million said:

Jeg har fått fra indere, arabere og sånne. Sletter dem bare. Venneforespørsler fra fremmede, mørkhudede menn jeg aldri har møtt eller hørt om? Hva tror de egentlig om oss? At vi godkjenner alt fra alle menn? Ja, tydeligvis tror de ikke særlig godt om oss.

At gutter fra kulturer der guttenes søstre passes på og forventes å være jomfruer når de gifter seg oppfatter vestlige jenter som horer burde ikke overraske noen. Dette gjelder jo kulturer vi har fått svært tett på oss gjennom de siste 45 års masseinnvandring, så det er nesten ikke til å tro at uvitenheten om disse kulturenes skyggeside kan overleve i så stor grad. At en god del likevel overraskes skyldes nok at det snakkes påfallende lite om arkaiske kulturers dårlige kvinnesyn i de etablerte medier fordi man ikke føler man kan dømme mennesker fra andre kulturer etter de samme etiske regler som oss andre, mange er redd for å bli oppfattet som fremmedfiendtlig og rasistisk og holder munn.

Snarere enn å påpeke den groteske skjevheten mellom antall gutter fra en del fremmedkulturelle innvandrergrupper med norsk jentekjæreste og antall jenter fra samme gruppe med norsk guttekjæreste, vil kule, frigjorte og «vidsynte» norske kvinner ofte applaudere datterens valg og bli kompis med hennes fremmedkulturelle kjæreste for å vise hvor tolerant og kul hun er - selv når hun vet så inderlig vel at det ikke er tilfeldig at hans søstre ikke har tilsvarende midlertidige knullekompisforhold til norske gutter.

Og mens de mest klossete kanskje bommer, vil en del av guttene med dårlig kvinnesyn fremstå som selvsikre og trygge og har interessant nok appell til en god del norske jenter, noe som gjør at disse guttene kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring og både beholde sine egne jenter «rene» til de en dag skal gifte seg og samtidig nyte full tilgang til vestlige frigjorte jenter. Jenter som åpenbart ikke har skrupler mot å spre bena for gutter som ville gått berserk om de fant sin søster i seng med en norsk gutt. 

Endret av Cuckold
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...