Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis menn hadde villet kose mer kanskje det hadde blitt mer sex på dem?:vetikke:

Anonymkode: a1c77...79f

Dette strider helt mot min erfaring. Jo mindre kosen han er i et forhold, jo mer lyst får jeg på sex. Sex blir nøkkelen til nærhet.

For å svare på HI så savner jeg aller mest jevnlig sex og det å utforske sex sammen med noen. Dernest savner jeg nærhet. Og til slutt noen å snakke med om "alt", men kommer ikke til det punktet før 2-3 år inn i et forhold uansett så...

Anonymkode: 012ca...4e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex og nærhet for meg da, ha noen kose litt med.

Anonymkode: 9f3f0...800

• Liker 2
Skrevet

Savner noen å prate med. En å dele de små tingene med. Savner også nærheten og noen å kose med. Også savner jeg flørtingen. 

Skrevet
4 timer siden, Arcturus skrev:

Du må forklare meg hvorfor her. Du savner ikke sex, nærhet, kos, men barn? Rasler det i eggstokkene liksom?

Hvorfor skal han savne noe han allerede har? 

Anonymkode: 3b843...ea8

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg får ikke mye ut av tilfeldig sex så å få kos og sånt av en ff eller lignende er ikke det samme.

Jeg savner noen å dele hverdagen med, jeg savner nærhet med noen, jeg savner noen som stiller opp og er der for meg og jeg savner det å ha følelser for noen.

Noen av disse tingene kan man få av andre også, men jeg synes ofte at det ikke blir det samme. Når jeg er sammen med noen så blir han en av de nærmeste jeg har og er den som ser hele meg, på både godt og vondt.

Skrevet

Savner en bestevenn av det andre kjønnet som jeg kan gjøre mer enn å bare sove med.

Ellers dekker singellivet opp:

- Ubegrenset med ff

- Gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil

- Bedre økonomi 

etc.

Fortsetter å være singel :)

Anonymkode: 3767a...066

• Liker 1
Skrevet

Noen å dele regningene med :)

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner en bestevenn av det andre kjønnet som jeg kan gjøre mer enn å bare sove med.

Ellers dekker singellivet opp:

- Ubegrenset med ff

- Gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil

- Bedre økonomi 

etc.

Fortsetter å være singel :)

Hvordan? Flytter du i over dobbelt så dyr bolig hvis du får kjæreste? 

Skrevet

"Fri" tilgang på sex. Kun det. Problemet med kjæreste er jo at de blir liggende igjen i senga, og den vil jeg jo helst ha for meg selv.

Anonymkode: 28c2e...783

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan? Flytter du i over dobbelt så dyr bolig hvis du får kjæreste? 

Nei, fordi jeg tjener over millionen - og sannsynligheten for at parter er på det nivået er lav. Dessuten vil barn bli en stor utgiftspost. Tror jeg aldri får så god råd som det jeg har nå. I 30 åra..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fordi jeg tjener over millionen - og sannsynligheten for at parter er på det nivået er lav. Dessuten vil barn bli en stor utgiftspost. Tror jeg aldri får så god råd som det jeg har nå. I 30 åra..

Det er da veldig mange i dag som tjener over én million. Og vi som gjør det har større sannsynlighet for å treffe hverandre. Dessuten er felles økonomi ingen nødvendighet. 

Det med barn er selvfølgelig riktig, men folk med millionlønn har råd til å få barn 😊

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er da veldig mange i dag som tjener over én million. Og vi som gjør det har større sannsynlighet for å treffe hverandre. Dessuten er felles økonomi ingen nødvendighet. 

Det med barn er selvfølgelig riktig, men folk med millionlønn har råd til å få barn 😊

Mulig tilfeldigheter men det er få av de jeg møter som er der. Kanskje en eller annen advokat av de i 30årene. Ellers dater jeg større andel i midten av 20årene og da er det jo selvforklarende. 

Skal ikke legge for mye i dette, men må si jeg har blitt veldig bevisst på å finne en partner som også er mer lik meg på utdannelse, yrke og inntekt.

Barn.. ja.. Har tenkt mer og mer på å droppe det. Heller nyte økonomisk frihet i større grad.

Skrevet

Akkurat nå savner jeg ingenting.

Men skulle jeg ha sagt èn ting måtte det blitt det å ligge i armkroken. Det er kos 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...