Gå til innhold

Hva liker du å gå i?


Trish

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en litt hyggelig tråd der vi kan snakke om hvilken stil vi har og hva slags klær vi liker🙂 Ser det er så mye negativt her inne ang. stil. Det er så mye kritikk for at noen har en annen stil eller en stil som er "ut". Jeg syns det er gøy at folk liker forskjellig ting. Så, hvordan vil du si stilen din er, og hva liker du å gå med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker å gå med high waist bukser. Føler meg så mer komfortabel i dem. Som om de korte beina blir litt lengre og formen kommer til sin rett :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg har eit par standardvariantar til jobb:

  • Vidt skjørt, ulltopp og kort, smaltsitjande strikkejakke
  • Trongt skjørt med laustsitjande ullgenser
  • Jeans med silkebluse
  • Penbukse med ullgenser eller topp/strikkejakke 

Eg frys mest heile tida, så eg har mest alltid ulltrøyer under og ofte også ein kasjmirponcho over. Årets forsett er å bli flinkare til å bruke dei mange flotte smykka eg har, men det er litt fikling å hugse på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler meg mest mulig komfortabelt.

På jobb bruker jeg svart skjorte, svarte dressbukser og slips. Helt ok uniform.

Anonymkode: c62ae...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i formsydde cardigans(ikke sånne formløse potetsekker), bluser som fremhever midjen, kjoler og skjørt:) Skal jeg ha bukser må de være tøyelige, jeg får små-panikk i trange, ubevegelige bukser :fnise: Jeg har fått en mer voksen feminin stil som jeg er fornøyd med, ulempen er at jeg har problemer med skotøy som passer til, for jeg takler ikke heler:P Vanskelig å finne uten nesten.

Dog er stilen min litt uforutsigbar, for den farges av humøret. En dag kan jeg komme i lurvete joggesko, baggy militærgrønn bukse og metal band tskjorte, den neste dagen kan jeg komme i blomstrete sommerkjole med sommerfugler i håret :laugh:

Anonymkode: 837e5...f64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en fucka arm i gips er det svært få plagg jeg klarer å kle på meg. Jeg må dra på gig i sweatpants 😢😭😭😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt å gå med jeans, mest går det i skinny jeans men nå i det siste oftere og oftere i bootcut også. Liker å være litt pyntet og er ganske lav så bruker stort sett med sko med høye hæler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som regel mest vel i skjørt eller kjole.  Joggebukse er helt ut for min del, Jeans av og til men ikke ofte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest behagelige å gå i er joggetøy så det er det jeg liker best å ha på meg. Men joggetøy går jeg bare med når jeg er hjemme i leiligheten.  Når jeg er ute går jeg i cargobukse. 

 

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinne stretch jeans sportstopper/trøyer m lang arm  eller fin genser svart straight stretch bukse+ fin topp 

Anonymkode: 0fdf7...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig ganske tynn for høyden min så jeg liker å gå i T-shorter som er litt for store for meg, og joggebukse som ikke er så stor. Den liker jeg at sitter godt på 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i kjoler og skjørt som framhever midja. Topper varierer frå croptopper til bluser/skjorter til nerdete t-skjorter. Og som regel en cardigan eller jakke over for jeg fryser så fort på armene. Nå for tiden er det meste i svart eller svartmønstrede klær, med et eller to kule smykker til. 

Nå på vinteren går jeg i tillegg alltid ut med strømper og strømpeholder på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste som finnes er å dra på seg en deilig myk treningsdress eller joggedress. Herlig å tusle rundt i hettegenser. Og det kanskje beste jeg vet er to par myke knelange bomullsokker. Og løse baggy t-skjorter. Og shorts om sommeren. Ah...

Men jeg kan ikke gå slik på jobb, så mesteparten av tiden går jeg i klær som jeg ikke liker å gå i...

Anonymkode: cca35...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker mye skjørt og bluse/genser. Kommer helt av på været og humøret egentlig. Skal jeg ha på jeans må de være super high waist. Midjen min sitter høyt og jeg har litt mage nederst. Jeg bruker jeans når jeg går kveldstur. Og en stor, tykk, genser. På kvelden har jeg en helt annen stil. Da går jeg i kjæresten min sin pysjbukse i størrelse «stor mann», og stapper halve buksa ned i sokkene, en stor t-skjorte, og evt. morgenkåpa mi - om det er kaldt. Ser ikke ut, men det er behagelig nok! 

Jeg er også veldig glad i bomullsbluser, litt sånn gammeldags stil ... matcher de med et ganske langt skjørt - da helst om sommeren. Veldig behagelig. 

Anonymkode: 39f11...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å føle meg velkledd. Bruker aldri joggebukser og slike plagg, men jeg liker å gå i  t-skjorte og jeans eller baggy bukser hjemme. Bruker sjelden kjoler og skjørt, stort sett bare når jeg må. Og så elsker jeg kåper! Har dem i alle slags farger, lengder og fasonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...