Gå til innhold

Snart er et år er gått

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og jeg tenker på deg. Ofte.

Om 10 dager skulle vi feiret 52 års dagen din, men du er ikke her. Armkroken din, øynene dine, smilet ditt - jeg savner alt det gode vi hadde sammen. Jeg savner deg. Jeg er lei meg for at vi ikke klarte livet bedre som oss, for at vi misforstod hverandre og gikk i forsvar - i stedet for å hjelpe hverandre slik vi ønsket. For at vi skapte grenser vi ikke klarte å se forbi.

Jeg ber om forlatelse for at jeg ikke taklet utfordringene våre bedre.

Jeg er takknemlig for alt det gode vi opplevde sammen, for den kjærligheten vi opplevde, den nærheten vi hadde.

Anonymkode: 85783...fbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

og jeg tenker på deg. Ofte.

Om 10 dager skulle vi feiret 52 års dagen din, men du er ikke her. Armkroken din, øynene dine, smilet ditt - jeg savner alt det gode vi hadde sammen. Jeg savner deg. Jeg er lei meg for at vi ikke klarte livet bedre som oss, for at vi misforstod hverandre og gikk i forsvar - i stedet for å hjelpe hverandre slik vi ønsket. For at vi skapte grenser vi ikke klarte å se forbi.

Jeg ber om forlatelse for at jeg ikke taklet utfordringene våre bedre.

Jeg er takknemlig for alt det gode vi opplevde sammen, for den kjærligheten vi opplevde, den nærheten vi hadde.

Anonymkode: 85783...fbe

Det er vondt å savne noen. Etter en stund, muligens en veldig lang en, så vil en kanskje innse hvor heldig en har vært, som har opplevd noe så fint, som derfor har vært så vondt å miste ❤️

Anonymkode: efe85...5dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...