AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Dette med å dra på byen og ligge sammen første natten man blir kjent har aldri kjentes naturlig for meg. Dømmer ingen som gjør dette, har ingenting med prinsipp eller noe sånt å gjøre, jeg bare må ha følelser først. Men dette ser det ikke ut til at NOEN gutter jeg har møtt hverken skjønner eller har respekt for. Føler jeg blir stemplet som uinteressert og prippen. Eksempelvis; en kjekk fyr la an på meg ute på byen og prøvde å kysse meg etter såvidt å ha snakket med meg først. Jeg vridde meg unna og han tok dette som en fornærmelse. Situasjonen fikk meg til å føle meg unormal. Han hadde visst aldri opplevd noe slikt før. Jeg mente jo ikke å "avslå" han, men det faller meg ikke inn å kline rett etter å ha møttes. Jeg hadde foretrukket å utveksle nummer og så bli kjent edru. Er jeg den ENESTE som er sånn? Er 22 år, om det har noe å si. Anonymkode: caf38...bbd 4
Gent82 Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Jeg er enig med deg. Og de gutta som mener noe annet er blåst i huet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Nei du er langt fra den eneste som er sånn . På byen gjelder det å være iskald og aldri møte blikket til en mann. Sjekking bør du gjøre på andre arenaer for å ha med litt mer seriøse og ordentlige menn å gjøre. Ingen hemmelighet at 95% av mennene på byen er ikke ute for å hygge seg med venner men for å jakte fitte samme hvem det er så lenge de får fitte, æsj Anonymkode: e35e0...52c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei du er langt fra den eneste som er sånn . På byen gjelder det å være iskald og aldri møte blikket til en mann. Sjekking bør du gjøre på andre arenaer for å ha med litt mer seriøse og ordentlige menn å gjøre. Ingen hemmelighet at 95% av mennene på byen er ikke ute for å hygge seg med venner men for å jakte fitte samme hvem det er så lenge de får fitte, æsj Anonymkode: e35e0...52c Jeg har ikke så mange andre arenaer å møte menn på. Kvinnedominert studie og jobb og svært få (men gode) venninner. har prøvd tinder også, men fikk inntrykk av at dette er en ligge-app... ingen menn tør å sjekke meg opp edru heller. Får bare være singel til jeg dør eller har meg et ons til slutt, da... Anonymkode: caf38...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Jeg liker pripne damer, gitt at de er en 8+ da. Da vet jeg at de holder styr på gutta. Tillitsbyggende Anonymkode: c105e...028
SoWhat? Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Det er vel ikke akkurat dating du snakker om her. Det du beskriver er innpåsliten overfallssjekking vil jeg si. Mente du ikke å avslå ham? Hvorfor ikke? En oppfører seg ikke sånn som han gjorde. Håper du lykkes i å møte en allright mann på bedre arenaer 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Du er overhodet ikke den eneste som er slik, og jeg er 21 år gammel dame. Godt å se at jeg ikke er alene! Og jeg finner det utrolig irriterende å bli stemplet som prippen og uinteressert fordi jeg foretrekker å vente med sånt. Jeg har da trossalt standarder og lar meg ikke kjøre over av hvem som helst. Herregud 😑 Anonymkode: 45064...b2e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så mange andre arenaer å møte menn på. Kvinnedominert studie og jobb og svært få (men gode) venninner. har prøvd tinder også, men fikk inntrykk av at dette er en ligge-app... ingen menn tør å sjekke meg opp edru heller. Får bare være singel til jeg dør eller har meg et ons til slutt, da... Anonymkode: caf38...bbd Du er bare 22 år så du kommer til å treffe en mann eller mange, slapp helt av Det finnes andre nettsteder og apper enn tinder også som er mer seriøse, som match.com Aktiver deg i fritidsaktiviteter som er sosiale, kurs, sport eller lignende og i stedet for å dra på nattklubb kl 23 så dra heller på en cafe eller pub klokka 17 å spill spill og ha dype samtaler med de du treffer og som vil slå seg ned med deg og dine venner, og dra tidlig hjem, for møkka kommer ut i 22 tida. Anonymkode: e35e0...52c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #9 Skrevet 10. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så mange andre arenaer å møte menn på. Kvinnedominert studie og jobb og svært få (men gode) venninner. har prøvd tinder også, men fikk inntrykk av at dette er en ligge-app... ingen menn tør å sjekke meg opp edru heller. Får bare være singel til jeg dør eller har meg et ons til slutt, da... Anonymkode: caf38...bbd Føler med deg, TS Anonymkode: ff433...1e5
Gent82 Skrevet 10. januar 2019 #10 Skrevet 10. januar 2019 Du blir ikke alene da. Singel til vi dør-klubben er dritstor 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #11 Skrevet 10. januar 2019 Jeg er en mann (24) og jeg deler til en viss grad synspunktet ditt. Jeg har hatt kvinner med meg hjem som jeg har møtt på byen, og det er godt å få utløp for sine drifter. Men samtidig kjenner jeg alltid et viss ubehag ved det. Anonymkode: 5cdb4...892
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #12 Skrevet 10. januar 2019 Jeg er som deg og skjekker aldri på byen. Drar på byen for å kose meg med venninner og få en selvtillitsboost. Hvis jeg ser meg etter en partner, så drar jeg på date. Jeg har hatt stort hell med nettdating. Anonymkode: c20fc...ec0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #13 Skrevet 10. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så mange andre arenaer å møte menn på. Kvinnedominert studie og jobb og svært få (men gode) venninner. har prøvd tinder også, men fikk inntrykk av at dette er en ligge-app... ingen menn tør å sjekke meg opp edru heller. Får bare være singel til jeg dør eller har meg et ons til slutt, da... Anonymkode: caf38...bbd Tja, det er jo andre arenaer enn byen da. I norge så er det for mye fyll og drikking, bor du i andre land så går man ut på kvelden for å møtes; ikke drikke. Nettdating kan funke det, men vær kritisk. Finnes seriøse på tinder sikkert, men er kanskje langt i mellom. Du graver deg litt ned her, single til du dør? Du må jobbe med holdningen og selvtillit. Ons er bare tull, da kan du heller finne deg en fast elsker. Å kysse/andre intime ting er jo helt naturlig å vente med, om jeg blir med ei jente hjem som trenger vi ikke gjøre noe annet enn å snakke, kose og klemme litt. Uten å kysse eller sex, men et kyss er ingen krise etter å ha snakket en stund. Jeg er mann, gidder ikke gå på byen lenger pga fylla. Synes det er for mye av dette i Norge. Vært heldig via noen nettsider, jakter heller ikke på noen. Får skje når det skjer evt. Ikke bruk hjernen din for mye på å jage etter en partner, det kan fort bli en negativ spiral der du bryter deg ned å sammenligner deg med jentene rundt deg som har type. Har du en hobby kanskje, ting du liker å drive med. Fokuser på dette! Anonymkode: dc868...18c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå