Gå til innhold

Jeg trenger inspirasjon!

Celli

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst til å skrive. Alltid lyst til å skrive en bok, men tenker at jeg bør begynne i det «små» og har nå vurdert blogging. Ikke denne typiske rosa-bloggingen, men en blogg om generelle ting som samfunn, ting som skjer rundt oss, ting som kan reflekteres - og kan også blogge noe om meg og min hverdag, men siden det er lite interessant så blir det nok ikke så mye om det. Er litt vanskelig å forklare hvor jeg vil hen, og føler jeg går rundt grøten her. Men jeg vil i hvertfall skrive om ting folk synes er interessant og som folk kan delta og engasjere seg i, hvis det gir mening (?) Har dere noe tips til hva det kan være? Hva min eventuelle blogg kan handle om og hva jeg kan skrive? Hva liker dere å lese om? 

Og er dette er god ide i det hele tatt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Celli skrev:

skrive om ting folk synes er interessant og som folk kan delta og engasjere seg i, hvis det gir mening (?) Har dere noe tips til hva det kan være?

Noe som du er opptatt av, gjerne en lidenskap som du har (f.eks fotografering og turer i naturen).

Anonymkode: f89d2...62d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe som du er opptatt av, gjerne en lidenskap som du har (f.eks fotografering og turer i naturen).

Ja, det kan jeg jo. Gjerne kom med flere forslag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Celli skrev:

Ja, det kan jeg jo. Gjerne kom med flere forslag

Kan du fortelle litt  om hva du er opptatt av (feks nyhetssaker; evt hvilken type nyheter?) eller miljø?
og fortelle om hvilke  hobbyer eller lidenskaper du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du fortelle litt  om hva du er opptatt av (feks nyhetssaker; evt hvilken type nyheter?) eller miljø?

For da er det lettere å gi deg forslag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er opptatt av helse, mest psykisk helse - er mye opptatt av hvordan ting har blitt opp igjennom med årene. Har en hund som jeg er veldig glad i, liker å ta bilder - og er glad i mote, sminke osv😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...