AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Noen som har dratt på date med matcher på happn? er det på noen måter bedre enn tinder kanskje? hvordan opplever dere happn? Anonymkode: 89595...61a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Jeg vil påstå Happn fungerer, sitter her nå høygravid i nykjøpt hus og planlegger bryllup med mannen i mitt liv ❤️ Har riktignok ikke prøvd Tinder, så kan ikke sammenligne de to sånn sett. Anonymkode: eb8ae...4a2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil påstå Happn fungerer, sitter her nå høygravid i nykjøpt hus og planlegger bryllup med mannen i mitt liv ❤️ Har riktignok ikke prøvd Tinder, så kan ikke sammenligne de to sånn sett. Anonymkode: eb8ae...4a2 Åh så koselig! ❤️ Grattis med alt! Kanskje jeg skal sjekke ut happn da! Anonymkode: 89595...61a
annebanane Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Har vel en omtrentlig 50/50 av fordeling mellom dater fra tinder og happn. Dette har hovedsakelig vært fra når jeg er i byen. I distriktet er det tinder som gir klart best resultat for meg siden det er begrenset hvor mange en går forbi på et tettsted.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh så koselig! ❤️ Grattis med alt! Kanskje jeg skal sjekke ut happn da! Anonymkode: 89595...61a Tusen takk! Vel verdt å ta en kikk, i hvert fall 😁 Anonymkode: eb8ae...4a2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 Helt annerledes for meg. Får ok med matcher på tinder, så og si ingen på happn. Og har de samme bildene, synes faktisk det er merkelig! Men mer eksponering på tinder i guess. Anonymkode: af917...ee4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 Greia med Tinder er at du MÅ sveipe for å komme deg noen vei. På Happn kan du bare titte i bakgrunnen, på en måte. Du kan se på alle du går forbi, men du trenger ikke ta et valg som du må på Tinder for å se hva som finnes der ute. Derfor tror jeg Tinder er mer effektivt. Anonymkode: efe03...afb
frubaluba Skrevet 10. januar 2019 #9 Skrevet 10. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker said: Helt annerledes for meg. Får ok med matcher på tinder, så og si ingen på happn. Og har de samme bildene, synes faktisk det er merkelig! Men mer eksponering på tinder i guess. Anonymkode: af917...ee4 Hos meg er det omvendt, får masse matcher på Happn, men færre på Tinder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå