AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #21 Skrevet 9. januar 2019 Har hatt samme ff i over 2 år. Vi treffes når vi kan og tar en helg med god sex og mat og det vi vil. Så går vi hvert til vårt igjen. Funker veldig fint for oss da vi begge har veldig travle liv og ingen ønsker om en partner/ samboer i hverdagen. Men en kjæreste helg ca en gang i mnd er helt perfekt. Hender vi har kontakt utenom men ikke noe romantisk.... Anonymkode: 51d1d...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #22 Skrevet 9. januar 2019 Vi har ikke noe definert ‘ff’-forhold, men jeg antar at det er det det er. Snakker regelmessig, men ikke hver dag. Alltid han som tar initiativ til å møtes og det er mye komplimenter fra hans side. Vi treffes ca. 2-3 ganger i måneden, både hjemme og ute, alltid overnatting og han lager alltid middag og frokost dagen etter. Jeg føler at han oppfører seg som at han skulle vært kjæresten min, er veldig opptatt av meg og hva jeg mener og føler, opptatt av kommunikasjon. Vi har god sex og har mye nærhet utenom også. Jeg kunne nok tenkt meg noe mer, men tror nok ikke livssituasjonen tilsier det akkurat nå. Vi er forøvrig single begge to. Anonymkode: 3da45...6e2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #23 Skrevet 9. januar 2019 Kjæresten min har behandla meg som en ff siden i sommer... Anonymkode: c530f...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #24 Skrevet 9. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har behandla meg som en ff siden i sommer... Anonymkode: c530f...d0c Dropp ham. Anonymkode: 8cd1c...1d8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #25 Skrevet 9. januar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Dette forklarer hvorfor "FF"-en min har kuttet meg ut for nå. Holdt på i noen måneder, sikkert maks fire hvis jeg tenker meg om. I motsetning til deg er han helt lukket. Finnes det en oppskrift dere følger eller? Anonymkode: 8cd1c...1d8 Haha, ikke såvidt jeg vet! Men det er jo typisk da man kan merke at enten dama blir for interessert/ønsker mer, eller at man rett og slett er litt lei..? Eventuelt kn det være irritasjonsmomenter som er «showstoppers». Uansett, ser ingen grunn til at han ikke kan være ærlig med deg på dette Anonymkode: 7df8c...0db
midlertidigbruker Skrevet 10. januar 2019 #26 Skrevet 10. januar 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Dere som har/er ff; hvordan fungerer det? Er det likssom kun sex og thats it, eller er det prating i sofaen, stryking, sex, holde rundt i senga etterpå, prate litt, snakke mer i sofaen, og så skilles? Lurer, fordi, min ff og jeg er som et kjærestepar når vi er sammen. Vi er ikke så lenge sammen av gangen, men, vi prater, flørter, koser og har sex. Det er min første ff erfaring, så sammenligningsgrunnlaget er ikke-eksisterende, og jeg er litt nysgjerrig på hva som er vanlig... Anonymkode: 66f5a...4b1 Det er vel noenlunde akkurat på denne måten jeg og min ff har det egentlig.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #27 Skrevet 10. januar 2019 Har hatt to FFs. Med den første var det sånn du beskriver i HI, med den andre er det kun sex. Han interesserer meg rett og slett ikke utover det rent seksuelle, men der er vi til gjengjeld en perfekt match. Føler ikke behov for kos etterpå, det eneste jeg virkelig har lyst til er å spise litt junkfood og å dra hjem til min egen seng og sove. Vi møtes ca. en gang i uka, og har gjort det i 1,5 år nå. Anonymkode: 61b40...821
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #28 Skrevet 11. januar 2019 TS Jeg er svært fasinert over både meg selv, min elsker ikke minst, og andre med ff forhold. Hadde aldri trodd jeg kunne ha det, for meg var sex = følelser, og jeg trodde også det i starten av dette ff forholdet. At hadde jeg sex med han, måtte det være følelser involvert. Men, jeg er faktisk kommet til at det ikke er det. Min elsker har tatt det enda lengre, han har en dame han bryr seg om og venter på, men som han ikke kan være sammen med (fysisk, pga. avstand), akkurat nå. Jeg tror aldri jeg kunne hatt sex med andre enn en person jeg bryr meg om, men, om ikke annet har dette lært meg at man aldri skal si aldri. Akkurat nå nyter jeg de timene og stundene vi har sammen, hvor vi er som kjærester og både småkrangler, elsker, koser, ler og spiser. Jeg kunne ønsker meg mer, og oftere treff, men livene våre tilsier at det ikke er mulig nå, og, det er vel også smart, for, hadde det blitt for ofte, kunne kanskje noe av spenninga forsvunnet. Anonymkode: 66f5a...4b1 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #29 Skrevet 11. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS Jeg er svært fasinert over både meg selv, min elsker ikke minst, og andre med ff forhold. Hadde aldri trodd jeg kunne ha det, for meg var sex = følelser, og jeg trodde også det i starten av dette ff forholdet. At hadde jeg sex med han, måtte det være følelser involvert. Men, jeg er faktisk kommet til at det ikke er det. Min elsker har tatt det enda lengre, han har en dame han bryr seg om og venter på, men som han ikke kan være sammen med (fysisk, pga. avstand), akkurat nå. Jeg tror aldri jeg kunne hatt sex med andre enn en person jeg bryr meg om, men, om ikke annet har dette lært meg at man aldri skal si aldri. Akkurat nå nyter jeg de timene og stundene vi har sammen, hvor vi er som kjærester og både småkrangler, elsker, koser, ler og spiser. Jeg kunne ønsker meg mer, og oftere treff, men livene våre tilsier at det ikke er mulig nå, og, det er vel også smart, for, hadde det blitt for ofte, kunne kanskje noe av spenninga forsvunnet. Anonymkode: 66f5a...4b1 Du ender jo i kjærlighetssorg. Du ønsker noe mer mens han også ligger med kjæresten. Ikke fint gjort av dere. Anonymkode: 791a5...64b 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #30 Skrevet 11. januar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ender jo i kjærlighetssorg. Du ønsker noe mer mens han også ligger med kjæresten. Ikke fint gjort av dere. Anonymkode: 791a5...64b Ts Nei, han gjør jo ikke det. Og det er et såkalt åpent forhold. Jeg føler at jeg ikke er følelsesmessig engasjert, og vet at om jeg blir det må det opphøre. Anonymkode: 66f5a...4b1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå