Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har/er ff; hvordan fungerer det? Er det likssom kun sex og thats it, eller er det prating i sofaen, stryking, sex, holde rundt i senga etterpå, prate litt, snakke mer i sofaen, og så skilles?

Lurer, fordi, min ff og jeg er som et kjærestepar når vi er sammen. Vi er ikke så lenge sammen av gangen, men, vi prater, flørter, koser og har sex. 

Det er min første ff erfaring, så sammenligningsgrunnlaget er ikke-eksisterende,  og jeg er litt nysgjerrig på hva som er vanlig...

Anonymkode: 66f5a...4b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som har/er ff; hvordan fungerer det? Er det likssom kun sex og thats it, eller er det prating i sofaen, stryking, sex, holde rundt i senga etterpå, prate litt, snakke mer i sofaen, og så skilles?

Lurer, fordi, min ff og jeg er som et kjærestepar når vi er sammen. Vi er ikke så lenge sammen av gangen, men, vi prater, flørter, koser og har sex. 

Det er min første ff erfaring, så sammenligningsgrunnlaget er ikke-eksisterende,  og jeg er litt nysgjerrig på hva som er vanlig...

Mann her. 

Jeg gjør det samme med mine FF. Det blir som en kjæreste for en kveld. Kan fikse litt mat, se en film/serie/høre på musikk og så knulle i sofaen, på gulvet og i senga. Sover de over blir det på morgenen også. Jeg har ingen problemer med at de sovner i armkroken heller :))

Anonymkode: 7df8c...0db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. 

Jeg gjør det samme med mine FF. Det blir som en kjæreste for en kveld. Kan fikse litt mat, se en film/serie/høre på musikk og så knulle i sofaen, på gulvet og i senga. Sover de over blir det på morgenen også. Jeg har ingen problemer med at de sovner i armkroken heller :))

TS

Og du klarer å holde følelser helt utenfor?

AnonymBruker
Skrevet

Wow..et der høres ut som en GOD oppskrift på kjærlighetssorg. Liksom-kjæreste for en kveld?? Fy så trist. 

Anonymkode: 2b013...6de

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Og du klarer å holde følelser helt utenfor?

Yes, foreløpig har jeg ikke hatt noe problem med dette, men så holder jeg ikke på slik for lenge med samme dame da.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Yes, foreløpig har jeg ikke hatt noe problem med dette, men så holder jeg ikke på slik for lenge med samme dame da.

TS

Hvor lenge er for lenge da, anser du? Kunne du hatt en ff du ikke likte? 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

TS

Hvor lenge er for lenge da, anser du? Kunne du hatt en ff du ikke likte? 

1-4 mnd fungerer greit dersom man ser de typ èn gang i uken.

Nei, det starter med at jeg liker de, men at det likevel ikke er full match.

Det går ofte over i noen irritasjonsmomenter etterhvert som gjør at de enklere kuttes ut. 

Før slakten kommer kan jeg jo si at jeg er helt åpen om situasjonen...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow..et der høres ut som en GOD oppskrift på kjærlighetssorg. Liksom-kjæreste for en kveld?? Fy så trist. 

Har ennå tilgode å møte ei som ikke likte dette..? 

At noen blir forelsket er en annen sak...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ofte over i noen irritasjonsmomenter etterhvert som gjør at de enklere kuttes ut. 

TS

Er det noe kontakt utenom møtene? Alder?

Jeg slakter for all del ikke, da jeg tross alt er i samme situasjon selv. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan andres forhold er, i forhold til mitt eget. Jeg er i 30 årene, singel og har alt mitt "på det rene".

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

TS

Er det noe kontakt utenom møtene? Alder?

Jeg slakter for all del ikke, da jeg tross alt er i samme situasjon selv. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan andres forhold er, i forhold til mitt eget. Jeg er i 30 årene, singel og har alt mitt "på det rene".

Minimalt, men en snap her og der, samt noen mld for å avtale neste møte. Rett under 30 år.

Singel selv og alt på det rene. Dukker drømmedama opp blir det villa, ring på fingern og kids...

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ennå tilgode å møte ei som ikke likte dette..? 

At noen blir forelsket er en annen sak...

Ja for hey: det er jo ikke noe problem, fordi det ikke er deg og fordi du lt er kvitt dem når de er lei seg og skulle ønske de aldri hadde truffet deg. Egoist. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minimalt, men en snap her og der, samt noen mld for å avtale neste møte. Rett under 30 år.

Singel selv og alt på det rene. Dukker drømmedama opp blir det villa, ring på fingern og kids...

TS

Skjønner!

AnonymBruker
Skrevet

Hatt min FF i snart 2,5 år. Vi møtes for en kveld med overnatting (pga avstand), gjennomsnittet ca 1 gang i måneden. Vi har hatt en del hotell overnattinger da vi begge synes det er koselig å slappe av borte, hotellfrokost osv. Vi koser og stryker på hverandre men kysser og kliner ikke utenom sexen. Vi har kontakt per melding, i perioder daglig, andre ganger ukentlig, alt ettersom hvor travelt vi har det ellers. Bryr oss om hverandre men ingen kjæreste følelser. 

Anonymkode: d2bfd...4a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja for hey: det er jo ikke noe problem, fordi det ikke er deg og fordi du lt er kvitt dem når de er lei seg og skulle ønske de aldri hadde truffet deg. Egoist. 

Premissene er satt før de velger å hoppe til køys... Svak impulskontroll er ikke min skyld...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Premissene er satt før de velger å hoppe til køys... Svak impulskontroll er ikke min skyld...

Det kan du gjerne si, men det betyr ikke at din kynisme, manglende empati og lave ansvarsfølelse for mennesker du faktisk har relasjoner med er ok. Mennesker som deg ødelegger folk og det er ikke som om du ikke vet hva du gjør med de damene. Håpe "drømmedama" di har vett til å aldri få barn med deg. Du kommer aldri til å bli en god partner eller far for noen som helst. Å ta ansvar og være empatisk er ganske grunnleggende i begge roller. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette forklarer hvorfor "FF"-en min har kuttet meg ut for nå. Holdt på i noen måneder, sikkert maks fire hvis jeg tenker meg om. I motsetning til deg er han helt lukket. Finnes det en oppskrift dere følger eller?

Anonymkode: 8cd1c...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Koser, prater og ler mye. En gang i blant spiser vi sammen. Så film eller serie de første gangene, men det har vi sluttet med - er bare sex vi vil ha av hverandre så det blir litt sånn "når er filmen ferdig så vi kan pule". Sover aldri sammen, tilbringer 1-5 timer sammen om gangen. Vår avtale er veldig planlagt og tilrettelagt for å ikke bli for kjent og utvikle dype følelser. Han er en bra fyr så jeg kjenner kribling en og annen gang, men da tar jeg en pause fra opplegget. Viktig å ta vare på seg selv i et sånt " forhold".

Anonymkode: 27223...27d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koser, prater og ler mye. En gang i blant spiser vi sammen. Så film eller serie de første gangene, men det har vi sluttet med - er bare sex vi vil ha av hverandre så det blir litt sånn "når er filmen ferdig så vi kan pule". Sover aldri sammen, tilbringer 1-5 timer sammen om gangen. Vår avtale er veldig planlagt og tilrettelagt for å ikke bli for kjent og utvikle dype følelser. Han er en bra fyr så jeg kjenner kribling en og annen gang, men da tar jeg en pause fra opplegget. Viktig å ta vare på seg selv i et sånt " forhold".

Anonymkode: 27223...27d

TS

Oi, da er du ganske sterk om du klarer å holde det slik! Her kribla det i starten, jeg var klar for full kjærestegreie med en gang, men er nå roligere, og vet at dette er det beste vi kan ha. Han er ikke mannen i mitt liv, men nå gir han meg det jeg har behov for, og jeg nyter og setter pris på det som er når det er. 

AnonymBruker
Skrevet

TS

Oi, da er du ganske sterk om du klarer å holde det slik! Her kribla det i starten, jeg var klar for full kjærestegreie med en gang, men er nå roligere, og vet at dette er det beste vi kan ha. Han er ikke mannen i mitt liv, men nå gir han meg det jeg har behov for, og jeg nyter og setter pris på det som er når det er. 

Jeg er nok litt sånn som du. Var veldig klar for noe mer i begynnelsen og det var en periode det hele var sårt. Hadde store planer om å kutte han ut flere ganger, men.. 1 1/2 år senere treffes vi fortsatt. Jeg har lært meg at selv om jeg kan bli veldig følelsmessig engasjert, så er det langt fra sikkert det vil være mannen for meg. Jeg liker han fortsatt godt, liker å ha sex med han og kjenner at livet er ganske greitt nå. Når det gjelder kjæreste så vet jeg faktisk ikke helt om tiden helt er inne for meg når det gjelder det. Fokuset for meg er meg og mine barn kjenner jeg. 

Anonymkode: cb94f...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok litt sånn som du. Var veldig klar for noe mer i begynnelsen og det var en periode det hele var sårt. Hadde store planer om å kutte han ut flere ganger, men.. 1 1/2 år senere treffes vi fortsatt. Jeg har lært meg at selv om jeg kan bli veldig følelsmessig engasjert, så er det langt fra sikkert det vil være mannen for meg. Jeg liker han fortsatt godt, liker å ha sex med han og kjenner at livet er ganske greitt nå. Når det gjelder kjæreste så vet jeg faktisk ikke helt om tiden helt er inne for meg når det gjelder det. Fokuset for meg er meg og mine barn kjenner jeg. 

Anonymkode: cb94f...ffc

TS

Akkurat nå har jeg bestemt meg får bare å slappe av, så får det som skjer, skje. Han er tydelig på at det kun er ff innimellom, andre ganger er han litt mer soft, og når vi er sammen virker han rett og slett fortapt. Men, det gjør nok jeg også, og i øyeblikkene er jeg det, jeg får alt jeg vil ha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...