Gå til innhold

Hvor mange hot doger spiser du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange spiser du til middag?

Anonymkode: 827a8...5b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hot dogS, eller som det heter på norsk, pølse i brød. Jeg spiser 2 med ketchup, sennep, rødløk og paprika. 

Anonymkode: f1501...ffc

• Liker 5
Skrevet (endret)

Varme hunder? Dem kjøler jeg ned med en vanndusj, om nødvendig, jeg spiser dem ikke. Selv om jeg sikkert kunne gjort det i et nødsfall.

Endret av T-Rex
  • Liker 5
Skrevet

Vanlig gilde grillpølse som er kokt, i brød med ketchup på kan jeg spise 3 av. Men nå som jeg er gravid takler jeg ikke lukta på pølser..🤮

AnonymBruker
Skrevet

4.

Anonymkode: 674f7...bfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2-3

4-5 om jeg er veldig sulten

Anonymkode: 8aa42...d82

AnonymBruker
Skrevet

Det heter pølse på norsk. 

2-3 

Anonymkode: 52b20...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri spist det til middag. Hadde antagelig blitt lei etter 2.

Anonymkode: 8ac51...403

Skrevet
4 minutter siden, prettylittlemisfit said:

Vanlig gilde grillpølse som er kokt, i brød med ketchup på kan jeg spise 3 av. Men nå som jeg er gravid takler jeg ikke lukta på pølser..🤮

Kokt grillpølse??????

• Liker 6
Skrevet

3-4 ned ketchup, sennep og rå løk

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Maude skrev:

Kokt grillpølse??????

Ja det er helt normalt. Ikke akkurat kokt, men varma i panna med vann. Kjempegodt.

Det er jo det som blir servert på de fleste tilstelninger, fotballkamper, barneselskap osv. Også på Norway cup, så det kan ikke være kun her det er normalt?

Endret av prettylittlemisfit
AnonymBruker
Skrevet

3-4 med lompe, ketchup, sennep, stekt løk og hjemmelaget potetsalat uten potet. (Ikke spør... :fnise: )

Anonymkode: ed488...e85

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

2-3 med ketchup, sennep, bacon og sprøløk.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, prettylittlemisfit said:

Ja det er helt normalt. Ikke akkurat kokt, men varma i panna med vann. Kjempegodt.

Det er jo der som blir servert på de fleste tilstelninger, fotballkamper, barneselskap osv. Også på Norway cup, så det kan ikke være kun her det er normalt?

Mener du ikke wienerpølser, mon tro? Grillpølser har jo så tynt skinn at vann vil trenge inn/smak vil bli utvannet. De er laget for å stekes. Wienerpølser har tykt skinn, som gjør at de kan varmes i vann uten å miste smak/bli vassen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, prettylittlemisfit skrev:

Det er jo det som blir servert på de fleste tilstelninger, fotballkamper, barneselskap osv. Også på Norway cup, så det kan ikke være kun her det er normalt?

Det er ikke slik man gjør det med grillpølser. Man steker dem! 

Kan fint spise 3-4.,

Anonymkode: 73812...c38

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, prettylittlemisfit said:

Nei, det er ikke normalt her jeg bor hvertfall. Wienerpølse tilberedes i vann og grillpølse stekes i panne/på grill uten vann. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette er Norge her kaller vi det pølse i brød. 

2-4 men det er sjeldent jeg spiser det

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener du ikke wienerpølser, mon tro? Grillpølser har jo så tynt skinn at vann vil trenge inn/smak vil bli utvannet. De er laget for å stekes. Wienerpølser har tykt skinn, som gjør at de kan varmes i vann uten å miste smak/bli vassen.

Nei gilde grillpølser, går helt fint, smaken er god.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke slik man gjør det med grillpølser. Man steker dem! 

Kan fint spise 3-4.,

Anonymkode: 73812...c38

Tror ikke det finnes noen regel om hvordan man tilbereder pølser, funker fint i micro også.

Skrevet

I Bergensområdet kaller vi det hot dogs :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på hva du mener med Hot Dogs, på tilbehør og på hvor sulten jeg er.

Så det vanskelig å svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...