AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg er alenemor og student og har som jeg klarer meg. Men ikke så mye mer. Men når jeg blir ferdig om noen år kommer jeg til å få en god jobb og tjene godt. Men det er om noen år. Nå har jeg møtt verdens kjekkeste mann som også liker meg masse. Men. Han er advokat og tjener sykt mye mer enn jeg. Han elsker reise og aktiviter, spise ute og drikke dyr vin. Selv har jeg ikke råd til nesten noe av dette og drikker pappvin. Han sier det er greit at han betaler mer men jeg syns det er litt vanskelig og føler meg underlegen og er redd han skal gå lei eller at han og andre syns jeg utnytter han. Har dere tips til hvordan jeg kan løse dette? Anonymkode: 8b170...b93
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Når eg var i lag med ei dame som tente halvparten av det eg gjorde så var det heilt naturlegt at eg tok mesteparten av aktivitetsutgiftene så ho kunne vere med meg på ulike aktivitetar. Eg ser ikkje andre gode løysingar reint praktisk viss de skal vere i lag og finne på ting saman og kan ikkje sjå at det skulle vere eit problem for andre enn hardbarka feministar som hatar menn uansett. Det er ikkje dermed sagt at han skal betale alt, men trur de må finne eit balansepunkt der han betalar mest. M42 Anonymkode: ef676...883 4
Anim92 Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Det er ikke negativt du er alenemor og student. Selvfølgelig har man dårligere råd som student - men du er jo på vei "opp" ved det! Det virker jo ikke som at han bryr seg heller? Ta en skikkelig prat om det om du føler mye på det.. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier det er greit at han betaler mer men jeg syns det er litt vanskelig og føler meg underlegen og er redd han skal gå lei eller at han og andre syns jeg utnytter han. Har dere tips til hvordan jeg kan løse dette? Jepp, synes du skal gjøre som han sier og ta i mot det han spanderer med god samvittighet. Han har råd til det og ønsker selvsagt at du er sammen med ham og koser deg i hans selskap Hva andre bryr seg med, skal du ikke ofre en tanke. Endret 9. januar 2019 av Dævendøtte
Thyra Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Enten får han spandere, ellers så får dere finne på aktiviteter som passer din lommebok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå