Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Korleis kan ein lage kule lysbilde-framvisningar med bilder og tekst på pc-en?
Crazee Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 På din eigen PC, eller frittståande slik at du kan gi det bort/vise på andre PC-ar? Flash kan jo brukast, utan at du treng noko ekstra programvare for å visa ferdig resultat på andre PCar. Ikkje treng du den dyre pakken frå Macromedia for å laga det heller - det finst billige program, og eg meinar òg gratisprogram som kan laga slikt. (Send meg PM eller mail om du vil eg skal hjelpa med program.) Vil du laga skjermsparar av flashanimasjonar, så finst det program for det òg... Elles, IrfanView kan visa slideshow av bilete. Muligens laga skjermsparar av det òg - det tør eg ikkje seia sikkert.
Gjest gjesten Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Hm... jeg tenkte på slike lysbildefremvisninger som i Microsoft PowerPoint eller OpenOffice Presentasjon. Er det slike du er ute etter?
MiniMjau Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 du kan sikker bruke powerpoint og bruke en "skift side automatisk etter x antall sekunder" - funksjon.....finnes flere varianter av disse..
Crazee Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Og så kan du jo bruka OperaShow, så klart... (Som Operabrukar burde eg vel nemnd det først, men men.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå