Gå til innhold

Typen stønner så.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du sikker på at du er forelsket siden du «analyserer» stønningen hans? 

Elsker når min stønner. 😍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet

Det er vel bare bra. Bedre enn de som er helt stille og man knapt kan se at kom engang. "Åja, er du ferdig?" :klo:

Skrevet

Er det noen som brøler og. Som et brøl fra dypet liksom. 

Anonymkode: f9cd7...34a

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som brøler og. Som et brøl fra dypet liksom. 

Anonymkode: f9cd7...34a

Såklart  

Anonymkode: 0026a...bf5

Skrevet
På 10.1.2019 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Heldig du er. Min stønner bare fordi jeg har klaga på at han ikke lager lyd, så er bare tilgjort.. 

Anonymkode: 7598e...e55

Eller så er det fordi han endelig tør å sluppe seg løs pga du sa det. Vet flere som ikke tør lage lyd pga frykt for at dama skal syns der er kleint.

Anonymkode: 81825...7e2

• Liker 2
Skrevet

Min stønner og rister i hele kroppen når det går for ham da, er blir så tent av det men da er det jo over 😂 Skulle ønske han laga litt lyd underveis også.. Har etterlyst lyder og da lagde han noen merkelige lyder som om han skulle spist på noe han ikke var sikker på om var godt. Oppmuntrer det og håper at det blir mer naturlig for han etterhvert for det er så deilig å høre på.. Det var jo ikke naturlig for meg før selv, men liker å gi respons på at noe er godt nå.

Anonymkode: 69172...e34

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min stønner og rister i hele kroppen når det går for ham da, er blir så tent av det men da er det jo over 😂 Skulle ønske han laga litt lyd underveis også.. Har etterlyst lyder og da lagde han noen merkelige lyder som om han skulle spist på noe han ikke var sikker på om var godt. Oppmuntrer det og håper at det blir mer naturlig for han etterhvert for det er så deilig å høre på.. Det var jo ikke naturlig for meg før selv, men liker å gi respons på at noe er godt nå.

Anonymkode: 69172...e34

TS Ja, det er akkurat som min. Han stønner som f... og rister i hele kroppen, og blir helt vill. Min stønner hele tiden og begynner å stønne med en gang vi starter og øker i intensitet. Når orgasmen kommer, blir han litt hysterisk og stønner vilt og bukter og vrir seg og rister. Det blir både mye stønning og knirking og knaking på grunn av ristingen hans. Når vi har god tid får han gjerne 4-5 orgasmer og stønningen hans varer ofte 2-3 timer de gangene vi holder på lenge. Jeg liker det kjempemasse, men litt flaut overfor naboen. Har ikke fått kommentarer da.

Anonymkode: 5e9a1...e68

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...