Gå til innhold

Pris lys under kjøkkenskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk varmgang i ledningene over kjøkkenskapene. Har flere spotter som lyser opp. Det luktet brent så tok alt av. Nå mangler jeg jo lys under kjøkkenskapene. Hva er prisen for å bytte dette ut? Og jeg må nok ha elektriker. Er dette veldig dyrt å bytte? Har 11 spotter tilsammen. 

Anonymkode: ee1a9...522

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Men pris for selve jobben. Er det fort 15 000 kr?

Skrevet

Ja, får du elektriker til å gjøre det kan det fort bli 10-15 lapper. 
Gjorde det selv (byttet ut Ikeabelysningen som jeg ikke var fornøyd med) og betalte drøye 15 000

AnonymBruker
Skrevet

Huff. Da får jeg bare ha det mørkt under. Heller kjøpe ei lyslist jeg taper under. Dumt at det skal være så dyrt å bytte bokser og ledninger som allerede er lagt opp.

AnonymBruker
Skrevet

Prisen kommer an på hvor mye jobb det er... At det allerede ligger bokser og ledninger der gjør at det må brukes tid på å demontere i tillegg. 
Ta bilde av opplegget som er der fra før, forklar problemet, og send forespørsel om pris til ulike elektrikere. 
Jeg ville ha hentet inn elektriker, for å finne årsaken til varmegangen. 

Anonymkode: a61ce...600

AnonymBruker
Skrevet

Har du klikket på lenken og ser hva som står?

Anonymkode: 71187...83d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du klikket på lenken og ser hva som står?

Anonymkode: 71187...83d

Ja har det. Kjøkkenet er 20 år gammelt, så tenker det er derfor. 

AnonymBruker
Skrevet

Har forhørt meg litt nå. Dette er mulig en forsikringssak? Hadde ikke vi vært hjemme så kunne huset brent ned. Ledningene er brunsvidde. Dekkes slik tro?

Skrevet

Det kan være forsikringssak ja, ta kontakt med forsikringsselskapet ditt. Er det elektriker som har montert? Har selv opplevd et defekt kjøleskap og brunsvidd stikkontakt og fikk alt dekket uten at de fant eksakt årsak.

Anonymkode: 42b20...22e

Skrevet

Er elektriker ja, men finner ikke kvittering på det her. Har tatt bilder og sendt inn. Men egenandelen er 3000 kr så vet ikke om det koster mer en dette å fikse. Regner med alle de spottene må byttes ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...