AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 hei, er litt usikker på hva er det jeg skal gjøre. datet med en men han var kjempe sjalu hele tiden. ville vite hvor jeg er og hva jeg gjør... det var litt ubehagelig . reiste til foreldrene for å feire jul og det så ut som om han forsto hvor viktig slike ting er. men det var så rolig og koselig så jeg klarte ikke å snakke med han så ofte men han hadde en slags kurs i den tiden. vi hadde nesten ingenting å snakke om og når jeg prøvde å spørre om noe så fikk jeg bare en slags angrep fra hans side at jeg gjemmer noe og ikke vil fortelle han om det. til slutt så snakket ikke vi i 2 dager og da får jeg melding om at stakkars han føler at vi kom til det tidspunktet der vi ikke har noe å snakke om. kunne ikke finne på noe enn å si kanskje. så han sa at jeg fant sikkert en gutt og lykke til videre. jeg er litt usikker på hva er det jeg skal gjøre her. for at jeg tenkte at det var kanskje ikke noe seriøst men fortsetter å tenke på han. Anonymkode: 214fd...429
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Ser ut at han er selvopptatt. 😠 Anonymkode: 214fd...429
Gjest INGNTNG Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Han høres ikke ut som et kupp, så bare la han gå, du kommer nok over det Menn som er kontrollerende når dere dater, blir ikke bedre etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Bare ignorer han og vær glad for at du slo opp med han. Han hadde tatt kontroll over hele livet ditt og deg om dere hadde blitt kjærester! Farlig! Anonymkode: 9a8e1...786
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå