Gå til innhold

Når tar man praten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er det vanlig å ta «er vi kjærester?»-praten? Har ikke lyst å skremme bort daten. 

Anonymkode: 87793...3fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det etter 6 uker, og det var for tidlig.. Han hadde nok ikke tenkt sånn på meg ennå, og det er jo veldig vanskelig å vite om man passer sammen som par etter bare 6 uker. Dette tror jeg kommer an på alder også, de eldre ses mer sjelden enn de yngre, og da tar det kanskje lenger tid å finne ut av dette.

Jeg ville roet det litt og kanskje tatt praten etter 3-4 mnd. Neste gang gjør jeg det.

Anonymkode: 0eb31...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor ofte dere møtes og hvor lenge dere har datet. Og ikke minst hva dere gjør sammen. Er det bare sex, eller oppfører dere dere som kjærester og gjør mye mer sammen enn bare sex? Isåfall etter minimum 1 måned tenker jeg er greit å ta praten

Anonymkode: 31971...599

AnonymBruker
Skrevet

En jeg datet tok praten etter en uke. Uken etter drog vi på helgetur og han dumpet meg. Det var dømt til å mislykkes. 

Personlig synes jeg det er greit å vente et par mnd, bli trygge på hverandre og så ta praten.

Anonymkode: ee929...e37

AnonymBruker
Skrevet

Vi tok det relativt tidlig, etter at en venn spurte rett ut om vi var sammen med oss begge til stede. Da tok vi praten etterpå, og var vel enige om at vi strengt tatt hadde vært kjærester fra det hele startet (kjente hverandre litt fra før). 

Anonymkode: 6973c...993

AnonymBruker
Skrevet

etter et par måneder, forutsatt at dere begge har vært tydelig på at dere er på utkikk etter noe seriøst

Anonymkode: 7697c...d1c

AnonymBruker
Skrevet

Når det føles riktig. Og praten om man er eksklusive og hva man tenker på det aktuelle tidspunktet er alltid lov. 

Anonymkode: 0fd70...1ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 4 mnd, avstandsforhold fra starten. Sikkert en måned tidligere hvis ikke :)

Anonymkode: 268ed...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...