AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Jeg ønsker å lage en informativ nettside. Hvordan går jeg frem ? Duger wix? Anonymkode: 71db1...8fc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Det avhenger fullstendig av nettsidens hensikt, målgruppe og ønsket bruk. Å si at det skal være en informativ nettside er så generelt man kan få det, så en bedre spissing av hva du vil oppnå gjør det lettere å finne ut hva som er rett for deg. Anonymkode: 4e865...66c 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det avhenger fullstendig av nettsidens hensikt, målgruppe og ønsket bruk. Å si at det skal være en informativ nettside er så generelt man kan få det, så en bedre spissing av hva du vil oppnå gjør det lettere å finne ut hva som er rett for deg. Anonymkode: 4e865...66c Omhandle et spesifikt tema. Ikke personlig blogg, mere en nettside for informasjon og inspirasjon. Anonymkode: 71db1...8fc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Omhandle et spesifikt tema. Ikke personlig blogg, mere en nettside for informasjon og inspirasjon. Anonymkode: 71db1...8fc Målgruppen er vel alle over 16 tipper jeg. Vil være artikler , linker, bilder, kobling til sosiale media. Tror jeg vil skrive både på norsk og engelsk. Anonymkode: 71db1...8fc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 Hvilken hjemmeside kan jeg starte opp enkelt med ? Wix ? Har man alle rettigheter og eierskap til det man produserer på nettsiden da? Anonymkode: 71db1...8fc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 Du eier alt innhold uavhengig av hvilken plattform du bruker. Det er designelementene, malene, utvidelser osv som eies av stedet du velger. Når du skal ha et artikkeloppsett hvor du fort vil ha kategorier, innlegg i bloggform osv burde du velge WordPress. Av norske alternativer kan du jo se på feks editap.no Anonymkode: 4e865...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå