AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Samboer og jeg skal gifte oss på rådhuset i kommunen vi bor i, og vielsen foregår på fredager. Vi skal kun ha de aller nærmeste til vielse og de er informert om at det er fredag. Planen var i utgangspunktet å kun ta med de fra vielsen på middag, men har fått mer og mer lyst til å leie et lokale på fredagen og ha en fest med familie og venner med mat og drikke. Vi ønsker å ha festen på fredagen for det er da vi er stæsja opp. Men jeg lurer på, ville du kommet på en bryllupsfest til nær familie eller gode venner på en fredagskveld? Kl 17-18.00? Alle bor i området. Men folk må kanskje avspasere fra jobb for å fikse seg. Litt usikker på om folk vil det Anonymkode: 8bcb5...d9f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer og jeg skal gifte oss på rådhuset i kommunen vi bor i, og vielsen foregår på fredager. Vi skal kun ha de aller nærmeste til vielse og de er informert om at det er fredag. Planen var i utgangspunktet å kun ta med de fra vielsen på middag, men har fått mer og mer lyst til å leie et lokale på fredagen og ha en fest med familie og venner med mat og drikke. Vi ønsker å ha festen på fredagen for det er da vi er stæsja opp. Men jeg lurer på, ville du kommet på en bryllupsfest til nær familie eller gode venner på en fredagskveld? Kl 17-18.00? Alle bor i området. Men folk må kanskje avspasere fra jobb for å fikse seg. Litt usikker på om folk vil det Anonymkode: 8bcb5...d9f Jeg ville nok valgt etter kl 18, kl 17 blir kanskje tidlig for mange. Vi hadde også fest på en fredag, men det ble noe annerledes enn deres. Vi giftet oss i hemmelighet og etter alle fikk vite om det, så kom "kravet" om fest. Den tok vi fire uker etter vielsen. Vi festet til tidlig lørdag morgen Bare ha nok mat, mange rekker ikke å spise noe som helst før de kommer, og mange var veldig sultne Anonymkode: f2710...f42 1
solmåneogstjerner Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Ja det passer like godt som på en lørdag. Men ikke tidligere enn kl 18. Og som noen skriver over her: det må bli noe mat med en gang man kommer. Enten middag, eller litt småmat (ikke bare frukt og nøtter) og så middag litt senere. Kanskje lurest med den siste varianten, da du nesten må regne med at noen kommer litt sent. Regner med at ingen har lang reisevei? Isåfall er lørdagen mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 17 er nok tidlig for mange, men etter 18 burde være greit. Det kommer jo an på hvor langt folk må reise for å komme seg dit. Om de er villige til å avspasere osv for å komme i bryllupet deres må du nesten spørre dem om. Jeg hadde helt klart gjort det for gode venninner Anonymkode: 2aae9...169
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 Ts her. Vi prøver å få til vielse og fest på lørdag, så har vi kanskje større sjanse for at flere kommer. Eller så tar vi det tidligst 18.00 på fredag som dere foreslår Anonymkode: 8bcb5...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå