Gå til innhold

Hvor mye vin og øl?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha en enkel og uformell bryllupsfest med tapas, og med øl og vin av alkoholholdigdrikke. Det blir ca 30 personer som kan drikke alkohol. Det vil stå fremme hele tiden så man kan forsyne seg selv. Hvor mange vinflasker og ølbokser bør man regne ? Noen som har en formening? :) 

Anonymkode: d6057...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også ha tapas. Til 60 gjester har vi handlet inn 16 brett øl (0,33), 12 brett cider (0,33),12 3-liters dunker med rødvin og 12-3 liters dunker med hvitvin. Dette skal også vare ut festen og vi har ikke sprit. Vi skal også lage sangria. Vi har nok litt i overkant tror jeg.. Livredd for å gå tom 😛 Hvis du skal handle på polet i norge så er det mange som har avtaler på at du kan levere tilbake det som blir overflødig :-)

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Petunius skrev:

Vi skal også ha tapas. Til 60 gjester har vi handlet inn 16 brett øl (0,33), 12 brett cider (0,33),12 3-liters dunker med rødvin og 12-3 liters dunker med hvitvin. Dette skal også vare ut festen og vi har ikke sprit. Vi skal også lage sangria. Vi har nok litt i overkant tror jeg.. Livredd for å gå tom 😛 Hvis du skal handle på polet i norge så er det mange som har avtaler på at du kan levere tilbake det som blir overflødig 🙂

Tusen takk!! Da har jeg litt å sammenligne med 😊 har dere flere forskjellige slag av rødvin, hvitvin eller har dere holdt dere til en type av hver? :) 

Skrevet

Vi har to forskjellige typer hvitvin! En litt tør og en søt 🙂 Ellers bare en type rødvin! 😄

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Petunius skrev:

Vi har to forskjellige typer hvitvin! En litt tør og en søt 🙂 Ellers bare en type rødvin! 😄

Tusen takk 😍

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 😍

Bare hyggelig 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...