AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Skal ha en enkel og uformell bryllupsfest med tapas, og med øl og vin av alkoholholdigdrikke. Det blir ca 30 personer som kan drikke alkohol. Det vil stå fremme hele tiden så man kan forsyne seg selv. Hvor mange vinflasker og ølbokser bør man regne ? Noen som har en formening? Anonymkode: d6057...dec
Petunius Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Vi skal også ha tapas. Til 60 gjester har vi handlet inn 16 brett øl (0,33), 12 brett cider (0,33),12 3-liters dunker med rødvin og 12-3 liters dunker med hvitvin. Dette skal også vare ut festen og vi har ikke sprit. Vi skal også lage sangria. Vi har nok litt i overkant tror jeg.. Livredd for å gå tom 😛 Hvis du skal handle på polet i norge så er det mange som har avtaler på at du kan levere tilbake det som blir overflødig :-)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 38 minutter siden, Petunius skrev: Vi skal også ha tapas. Til 60 gjester har vi handlet inn 16 brett øl (0,33), 12 brett cider (0,33),12 3-liters dunker med rødvin og 12-3 liters dunker med hvitvin. Dette skal også vare ut festen og vi har ikke sprit. Vi skal også lage sangria. Vi har nok litt i overkant tror jeg.. Livredd for å gå tom 😛 Hvis du skal handle på polet i norge så er det mange som har avtaler på at du kan levere tilbake det som blir overflødig 🙂 Tusen takk!! Da har jeg litt å sammenligne med 😊 har dere flere forskjellige slag av rødvin, hvitvin eller har dere holdt dere til en type av hver? Anonymkode: d6057...dec
Petunius Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Vi har to forskjellige typer hvitvin! En litt tør og en søt 🙂 Ellers bare en type rødvin! 😄
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, Petunius skrev: Vi har to forskjellige typer hvitvin! En litt tør og en søt 🙂 Ellers bare en type rødvin! 😄 Tusen takk 😍 Anonymkode: d6057...dec
Petunius Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk 😍 Anonymkode: d6057...dec Bare hyggelig 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå