Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden


Ardwinna

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Honey Dew skrev:

De som har litt peiling på mote, sier nå, heldigvis, at naturlig utseende er på vei fremover. Håper virkelig det. Er lei av å se falske vipper, negler, fillers, silikon, restylan og falske negler overalt

Jeg tror du faktisk må venne deg til dette. Vi lever ikke på 50 tallet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg har ikke lest bloggen😊 Men ønsker henne alt godt. Håper hun blir frisk fra spiseforstyrrelsen. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tone238 skrev:

Jeg tror du faktisk må venne deg til dette. Vi lever ikke på 50 tallet lenger.

Nope. Naturlig utseende er på vei inn igjen

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Nope. Naturlig utseende er på vei inn igjen

Hvor har du sett det? Jeg har hvertfall ikke sett det hos mange bloggere. Men KariMaritas virker veldig naturlig og bruker ikke mye sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, Honey Dew skrev:

De som har litt peiling på mote, sier nå, heldigvis, at naturlig utseende er på vei fremover. Håper virkelig det. Er lei av å se falske vipper, negler, fillers, silikon, restylan og falske negler overalt

Jeg er enig og dem som tar falkske vipper, fillers, silikon, restylane og botox er usikre folk som burde har ryddet opp i psyken sin. Ja dem som har peiling på mote er 100% naturlig pen og naturlig skjønnhet er det fineste. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nope. Naturlig utseende er på vei inn igjen

Enig for dem fleste bloggerne har fått nok av et falskt ytre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Honey Dew skrev:

De som har litt peiling på mote, sier nå, heldigvis, at naturlig utseende er på vei fremover. Håper virkelig det. Er lei av å se falske vipper, negler, fillers, silikon, restylan og falske negler overalt

Ja, jeg vet, men det har blitt sagt lenge uten at noe har skjedd, så jeg tror det ikke før jeg får se det. Drittlei jeg også, håper det snur snart. 

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Bilder med snap chat filter hører hjemme hos dem som er ten åringer og ikke halv veis i 40 årene og det er pinlig synes jeg. 

Litt enig, men heller snapfilter ganger 100 enn pupper, rumpe og Restylanelepper presset opp i kamera. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg er enig og dem som tar falkske vipper, fillers, silikon, restylane og botox er usikre folk som burde har ryddet opp i psyken sin. Ja dem som har peiling på mote er 100% naturlig pen og naturlig skjønnhet er det fineste. 

 

Har brukt falske vipper selv, er ikke usikker på utseendet mitt av den grunn. Synes det er fint 

Endret av Kjærlighetsbarn98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Har brukt falske vipper selv, er ikke usikker på meg selv av den grunn. Synes det er fint 

Nå er ikke vipper og negler det verste da men heller restylane, botox,, fillers og skjønnhets operasjoner jeg tenker på. På mange folk er det naturlig og fint satt på og da glir vippene inn naturlig med sine egne mens andre vises det alt for godt for dem har for mye og er det ikke fint. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Enig for dem fleste bloggerne har fått nok av et falskt ytre. 

Har de? De toppbloggerene som desverre har størst rekkevidde fortsetter å opprettholde et falskt ytre til tross for at naturlig er in. En ting er å si de har fått nok, en annen ting er å faktisk vise det fysisk med å reversere behandlingene de har fått.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tone238 skrev:

Hvor har du sett det? Jeg har hvertfall ikke sett det hos mange bloggere. Men KariMaritas virker veldig naturlig og bruker ikke mye sminke.

Er ikke sminke som et problemet, men opererte bloggere som skaper et forferdelig kroppspress. Silikon, rumpeoperasjon, fettsuging, leppefyll, fillers i hele trynet, you name it. Sminke er bare fint og noe damer har brukt i minst 100 år. 

Kari Marita bruker jo fillers hun og, men hun overdriver ikke og er åpen om det. Er dessuten annerledes med en 45 år gammel dame som bruker det enn rynkefrie 20-åringer som får 8-åringer til å spare til fillers, silikon og unaturlig stor rumpe. Når det er sagt er jeg imot fillers og kommer aldri til å ta det. 

Endret av Spekulasjoner&hets
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Spekulasjoner&hets skrev:

Kari Marita bruker jo fillers hun og, men hun overdriver ikke og er åpen om det. Er dessuten annerledes med en 45 år gammel dame som bruker det enn rynkefrie 20-åringer som får 8-åringer til å spare til fillers, silikon og unaturlig stor rumpe. 

Nå er det ikke utseende til den bloggern som vi diskuterer men generelt og det er du som trekker inn bloggern og ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Er ikke sminke som et problemet, men opererte bloggere som skaper et forferdelig kroppspress. Silikon, rumpeoperasjon, fettsuging, leppefyll, fillers i hele trynet, you name it. Sminke er bare fint og noe damer har brukt i minst 100 år. 

Kari Marita bruker jo fillers hun og, men hun overdriver ikke og er åpen om det. Er dessuten annerledes med en 45 år gammel dame som bruker det enn rynkefrie 20-åringer som får 8-åringer til å spare til fillers, silikon og unaturlig stor rumpe. 

Det er jeg enig i. Jeg tar også litt botox i sinnatynken, men det ser naturlig ut. At 20 åringer tar botox er vel unødvendig, og det er vel de bloggene som blir lest av unge jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Nå er det ikke utseende til den bloggern som vi diskuterer men generelt og det er du som trekker inn bloggern og ingen andre.

Å herregud. Jeg sammenlikner henne og toppbloggerne og mener at hun er et MYE bedre forbilde. Gå og legg deg nå. 

Endret av Spekulasjoner&hets
Leif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Nå er det ikke utseende til den bloggern som vi diskuterer men generelt og det er du som trekker inn bloggern og ingen andre.

Nå må du ikke glemme at denne tråden handler om bloggeren KariMaritas. Du kan åpne en egen tråd om skjønnhetsbehandlinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Tone238 skrev:

Nå må du ikke glemme at denne tråden handler om bloggeren KariMaritas. Du kan åpne en egen tråd om skjønnhetsbehandlinger.

Det er mange tråder om det temaet. Utgått tema og folk er dritt leie av temaet der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Det er mange tråder om det temaet. Utgått tema og folk er dritt leie av temaet der. 

 

Men hvorfor diskuterer du det da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Å herregud. Jeg sammenlikner henne og topobloggerne og mener at hun er et MYE bedre forbilde. Gå og legg deg nå. 

Hva???? :bond: Nei bloggeren er langt fra et bedre forbilde Jeg er i 30 årene og hun er ikke et forbilde for min alders gruppe. Vi snakker ikke om samme blogger en gang. Legg deg selv du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Tone238 skrev:

Men hvorfor diskuterer du det da?

Hjelpe meg. Jeg finner ikke ord :bond:

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...