Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #101 Del Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, Keikolina skrev: Hun er ikke i rampelyset ergo har hun ikke noe i en tråd på rampelyset å gjøre. Dette står i beskrivelsen av hva dette underforumet skal underholde. Ja det står klart og tydelig, bloggere. Ingenting om at de må være toppbloggere og kjendiser. Men her jobbes det for å få tråden stengt skjønner jeg. Hva har enkelte av dere imot karimaritas? For det er tydlig det er noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. januar 2019 #102 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Tone238 skrev: Ja det står klart og tydelig, bloggere. Ingenting om at de må være toppbloggere og kjendiser. Men her jobbes det for å få tråden stengt skjønner jeg. Hva har enkelte av dere imot karimaritas? For det er tydlig det er noe. Hun er ikke i rampelyset. Er ukjente som har blogger, de er i data delen av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 8. januar 2019 #103 Del Skrevet 8. januar 2019 De som jobber for å få denne tråden stengt er deg, @Tone238og @Carina Maria. De andre som har kommentert her inne har kommet med saklig argumenter om KM, mens dere to hardnaka må enten fremsnakke som pesten eller nedsnakke som pesten. Så om dere ønsker å ha tråden oppe, foreslår jeg at dere begge tar dere kraftig sammen og blir saklig. Og et tips til dere begge: det går an å sitere flere i et innlegg istedenfor å skrive ti. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Observer Skrevet 8. januar 2019 #104 Del Skrevet 8. januar 2019 Synes bloggen er blodfattig. Jeg lar meg likevel provosere av at hun hele tiden føler seg berettiget til ting. Det være seg behandlinger fra det offentlige, eller bistand fra familie. Hva med å løfte blikket fra egen navlelo og se på verden rundt seg? Kanskje det finnes andre som tross alt har større behov? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 8. januar 2019 #105 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Keikolina skrev: Hun er ikke i rampelyset. Er ukjente som har blogger, de er i data delen av forumet. Takk for at du tar dette opp @Keikolina og du har flere av oss andre med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #106 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Keikolina skrev: Hun er ikke i rampelyset. Er ukjente som har blogger, de er i data delen av forumet. Nå må dere slutte. Alle som er bloggere er jo på en måte i rampelyset. De velger å utlevere seg selv. Kjent eller ikke kjent. Så hvis jeg åpner en tråd om en blogger som har mindre lesere enn KariMaritas, skal jeg ikke få det? For noe tull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #107 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Lillemorbare skrev: De som jobber for å få denne tråden stengt er deg, @Tone238og @Carina Maria. De andre som har kommentert her inne har kommet med saklig argumenter om KM, mens dere to hardnaka må enten fremsnakke som pesten eller nedsnakke som pesten. Så om dere ønsker å ha tråden oppe, foreslår jeg at dere begge tar dere kraftig sammen og blir saklig. Og et tips til dere begge: det går an å sitere flere i et innlegg istedenfor å skrive ti. Jeg har argumentert saklig her jeg, og det er da virkelig lov å framsnakke bloggeren om man vil. Endret 8. januar 2019 av Tone238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 8. januar 2019 #108 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 6 minutter siden, Lillemorbare skrev: De som jobber for å få denne tråden stengt er deg, @Tone238og @Carina Maria. De andre som har kommentert her inne har kommet med saklig argumenter om KM, mens dere to hardnaka må enten fremsnakke som pesten eller nedsnakke som pesten. Så om dere ønsker å ha tråden oppe, foreslår jeg at dere begge tar dere kraftig sammen og blir saklig. Og et tips til dere begge: det går an å sitere flere i et innlegg istedenfor å skrive ti. Rapportert kommentar for person angrep. Det er en tråd hvor vi har lov til og komme med saklig kritikk om en blogg som er ufattelig døds kjedelig og dårlig. Endret 8. januar 2019 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #109 Del Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Rapportert kommentar. Det er en tråd hvor vi har lov til og komme med saklig kritikk om en blogg som er ufattelig døds kjedelig og dårlig. Du syns den er det, ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 8. januar 2019 #110 Del Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, Tone238 skrev: Mener du at å skrive om en spiseforstyrrelse er rosa aktig også? Vi må ha forskjellige øyne, for jeg ser ikke noe bemerkesverdig rosa i den bloggen. Ikke viser hun seg frem som som visse andre «rosa» bloggere heller. Kari Marita har lagt seg på en ganske så rosa linje med veskene og forntingen og forherligelsen av botox, Restylane, vipper og negler. Har ikke lest bloggen på en stund og har ikke behov for å sjekke heller, men er det en kategori som passer er det rosablogging 40+ edition. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 8. januar 2019 #111 Del Skrevet 8. januar 2019 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Rapportert kommentar. Det er en tråd hvor vi har lov til og komme med saklig kritikk om en blogg som er ufattelig døds kjedelig og dårlig. Ja, nettopp, saklig. Og noe av det du har skrevet i denne tråden er alt uten om saklig, og veldig mye avsporing. Jeg vet innlegget mitt også vil bli slettet ved opprydding er for nettopp avsporing, så gjør meg ingenting at du rapporterte det, forstår ikke behovet for å si fra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. januar 2019 #112 Del Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, Tone238 skrev: Nå må dere slutte. Alle som er bloggere er jo på en måte i rampelyset. De velger å utlevere seg selv. Kjent eller ikke kjent. Så hvis jeg åpner en tråd om en blogger som har mindre lesere enn KariMaritas, skal jeg ikke få det? For noe tull. Da har du vel ikke noe i mot at tråden blir flyttet til et annet underforum? Hun er langt i fra rampelyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #113 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev: Kari Marita har lagt seg på en ganske så rosa linje med veskene og forntingen og forherligelsen av botox, Restylane, vipper og negler. Har ikke lest bloggen på en stund og har ikke behov for å sjekke heller, men er det en kategori som passer er det rosablogging 40+ edition. Jo hun skriver om dette også, men det er ikke det hun har hovedfokus på. Det er vekt og trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 8. januar 2019 #114 Del Skrevet 8. januar 2019 19 minutter siden, Carina Maria skrev: Ingen og da mener jeg ingen som tar botox, silikon, fillers eller restylane er gode forbilder og det gjelder også den bloggern som diskuteres her. Jeg er våken for barnet mitt ligger i sofaen med feber og jeg måtte gi barnet mitt ferber nedsettende nå. Barnet mitt ligger halvveis og sover. Har ikke du forsvart Sofie Elise? Hun er selve kroneksemplet på fillers og diverse andre inngrep? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #115 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Keikolina skrev: Da har du vel ikke noe i mot at tråden blir flyttet til et annet underforum? Hun er langt i fra rampelyset. Jo. Dette er en tråd om en blogger, så da hører den til her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 8. januar 2019 #116 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Tone238 skrev: Jo hun skriver om dette også, men det er ikke det hun har hovedfokus på. Det er vekt og trening. I perioder har det vært mer av rosabloggingen enn trening. Er kanskje litt farget av å ha sett YouTubefilmene hennes også, men anser de som at de henger sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 8. januar 2019 #117 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Tone238 skrev: Jo. Dette er en tråd om en blogger, så da hører den til her. Hun er ikke en i rampe lyset og hun er ikke en kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #118 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev: I perioder har det vært mer av rosabloggingen enn trening. Er kanskje litt farget av å ha sett YouTubefilmene hennes også, men anser de som at de henger sammen. Det har hun slettet. Er bare noen reisevideoer og dyrevideoer der nå. Det har vel variert litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #119 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Hun er ikke en i rampe lyset og hun er ikke en kjendis. Men hun er en blogger. Og det står Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset. Det står ingenting om hvor kjent blogger en må være. Og jo hun er i rampelyset for de som leser bloggen hennes. Ikke alle i Norge trenger å vite hvem en toppblogger er heller. Endret 8. januar 2019 av Tone238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 8. januar 2019 #120 Del Skrevet 8. januar 2019 Denne tråden bare gir og gir .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg