Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden

Ardwinna

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Tone238 skrev:

Hva er det som er på repeat? Hun skriver jo mye, og ikke om det samme hver gang.

90% er jo bare gnål om slanking og eurodiet og gnål om blogging, alt krydret med en selfie med Snapchat-filter. Er greit nok å skrive om slanking når det naturligvis opptar mye (hele) livet hennes, men for å bli en god blogger er blant annet variasjon OG gode bilder en del av det. Men hun vil jo ikke ta imot konstruktiv kritikk heller, bare glefser tilbake. Og kjent er hun heller ikke, annet enn her på kvinneguiden 😅 så kategorien «rampelys» blir vel litt feil. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Zokutine skrev:

90% er jo bare gnål om slanking og eurodiet og gnål om blogging, alt krydret med en selfie med Snapchat-filter. Er greit nok å skrive om slanking når det naturligvis opptar mye (hele) livet hennes, men for å bli en god blogger er blant annet variasjon OG gode bilder en del av det. Men hun vil jo ikke ta imot konstruktiv kritikk heller, bare glefser tilbake. Og kjent er hun heller ikke, annet enn her på kvinneguiden 😅 så kategorien «rampelys» blir vel litt feil. 

Hun blogger vel om det som hun interesserer seg for, det gjør jo andre bloggere også. Det hun blogger om er jo ikke hele livet hennes, det skjønner vel alle. Ingen bloggere viser hele livet sitt, langt ifra. Hun har jo ganske bra med lesere, så litt kjent er hun vel. Men må hun være så kjent for å ha en tråd på KG da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bloggen er dørgende kjedelig 😴  Det går i repeat på det samme dag ut og dag inn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bloggen er dørgende kjedelig 😴  Det går i repeat på det samme dag ut og dag inn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WinWin skrev:

Kan jeg spørre om hvorfor du leser den hvis den er så kjedelig? Det er jo mange andre blogger å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
33 minutter siden, Tone238 skrev:

Hva er det som er på repeat? Hun skriver jo mye, og ikke om det samme hver gang.

Det kommer an på øyet som ser men heldigvis er smaken som baken den er delt. Har hun skiftet blogg plattform? Jeg trodde hun blogget på blogg.no så skriver noen nouw. Sikkert greit der også 

Jeg kommer ikke til og lete opp bloggen hennes for hun får ikke klikk fra meg på det kjedsommelige hun blogger om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ardwinna skrev:

Dette er min første tråd i Rampelyset (tror jeg sannelig) og jeg oppretter den av to grunner:

1. Fordi KariMaritas-tråder har fått et rykte på seg for å alltid bli slettet under mystiske omstendigheter, og da er det jo interessant å se hvor lenge vi greier å holde liv i denne tråden uten at den blir avlivet i all stillhet på bakrommet. Det er i hvertfall ingen tvil om at jeg ikke er bloggeren bak KariMaritas, så tråden blir ihvertfall ikke slettet fordi den anses som egenreklame.

2. Noen der ute har tydeligvis veldig lyst til å ha en tråd om denne bloggen og da tenker jeg at vi liksågodt kan ha det, sammen med alle de andre bloggertrådene her.

Jeg har såvidt kikket innom KM-bloggen av ren nysgjerrighet etter alt ståket de siste par døgnene, og jeg har ikke noe spesielt forhold til bloggen i verken den ene eller andre retningen. Men jeg tenker at denne bloggen tydeligvis engasjerer, ihvertfall noen brukere, så da er det verdt et forsøk å ha den liggende i Rampelyset.
MEN: Dersom tråden skal ha en mulighet til å vare lenge er det selvsagt et krav at man holder seg saklig i omtalen av bloggen og bloggeren bak. Det er også et krav at man holder seg saklig i omtalen av andre brukere som er i tråden, uansett om man er rivende uenige. Det er mulig å være ærlig samtidig som man forholder seg saklig. Tror jeg bestemt.

Så KariMaritas-bloggen; Ja eller nei? Grei ut og drøft.

Denne bloggen eksisterer ikke lenger ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det kommer an på øyet som ser men heldigvis er smaken som baken den er delt. Har hun skiftet blogg plattform? Jeg trodde hun blogget på blogg.no så skriver noen nouw. Sikkert greit der også 

Jeg kommer ikke til og lete opp bloggen hennes for hun får ikke klikk fra meg på det kjedsommelige hun blogger om. 

Her er bloggen hennes.

http://nouw.com/karimaritas

Du kan jo ta en titt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
31 minutter siden, Zoey skrev:

At noen kan finne det inspirerende med en diettbuddy å følge, eller noen å måle seg mot, kan jeg forstå. Men det blir litt for lapskaus av rosablogg-ting og interesser som gjør det kjedelig dagbokpreget og hverken fugl eller fisk. 

Du skrev noe jeg også mange ganger har tenkt på det med rosa blogg.ting for en voksen dame midt i 40 årene er det bare patetisk. Jeg følger noen faste bloggere som er mellom 25 - 58 år. Dem bloggerne som er ove 40 år er dobbelt så flinke bloggere som det den omtalte bloggern. Dem tar vakre natur bilder og det er da du forstår at naturen er gratis kunst. Dem bloggerne har lite pjatt innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tone238 skrev:

Kan jeg spørre om hvorfor du leser den hvis den er så kjedelig? Det er jo mange andre blogger å velge mellom.

Jeg leste den kun fordi det var drama og spetakkel om denne dama her på kg og ble nysgjerrig. Jeg innrømmer glatt at jeg følte meg litt lurt og at jeg kastet bort en halv time av en ellers god kveld på lesingen 😛 

Hvis jeg skulle anbefale en blogg som jeg synes er vel verdt å bruke tid på, og som ikke er rosa blogg/toppliste, så er det Janne Nordvang sin blogg! Den dama digger jeg 👍

Endret av WinWin
Glemte et ord!
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Du skrev noe jeg også mange ganger har tenkt på det med rosa blogg.ting for en voksen dame midt i 40 årene er det bare patetisk. Jeg følger noen faste bloggere som er mellom 25 - 58 år. Dem bloggerne som er ove 40 år er dobbelt så flinke bloggere som det den omtalte bloggern. Dem tar vakre natur bilder og det er da du forstår at naturen er gratis kunst. Dem bloggerne har lite pjatt innlegg. 

Nå er vel ikke bloggen til KariMaritas en natur blogg heller da. Men jeg har sett fine naturbilder på bloggen hennes også. Bare å lete i arkivet. Mye fra ferier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Tone238 skrev:

Her er bloggen hennes.

http://nouw.com/karimaritas

Du kan jo ta en titt ☺️

Nei takk jeg gidder ikke for jeg forstår det er samme pjattet og rosa-blogg aktige innlegg som vitner om et snevert interesse felt forskjellig fra dem andre som er voksne i 40-50 åra. Jeg gir henne aldri klikk på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, WinWin skrev:

Jeg leste den kun fordi det var drama og spetakkel om denne dama her på kg og ble nysgjerrig. Jeg innrømmer glatt at jeg følte meg litt og kastet bort en halv time av en ellers god kveld på lesingen 😛 

Hvis jeg skulle anbefale en blogg som jeg synes er vel verdt å bruke tid på, og som ikke er rosa blogg/toppliste, så er det Janne Nordvang sin blogg! Den dama digger jeg 👍

Den bloggen liker jeg også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Den bloggen liker jeg også.

Jeg også leser en bloggen til Janne Nordvang. Flott blogger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Tone238 skrev:

Nå er vel ikke bloggen til KariMaritas en natur blogg heller da. Men jeg har sett fine naturbilder på bloggen hennes også. Bare å lete i arkivet. Mye fra ferier også.

Ut fra det dem andre har skrevet så skjønner jeg at bloggen hennes må være som den var før et stor gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp, 

Du verden må si du kjenner godt til bloggen hennes om innhodet på bloggen hennnes..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Keikolina

Hva gjør denne tråden på rampelys? Burde vært flyttet til data delen siden hun ikke er kjendis. Rapporterer tråden siden hun ikke har noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ble jo både rolig og saklig ja.. 🙄

Har ikke lest noe særlig på den, men innrømmer at jeg har kikket innpå etter drama her 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er litt som en togcrash, fryktelig kaotisk med av og på med disse diettene. Samme regla hver gang, denne gangen funker det! Og så samme runde med neste, og neste. Vektproblemer er fryktelig slitsomt, forstår det. Men kanskje vært en fordel å få orden på problemene, i stedet for å "dumme" seg ut gang på gang, slik at selvtillit får en knekk for hver gang det rakner. Det jeg reagerer mest på, er at hun ser aldri glad ut på noen av bildene sine. Alt ser litt oppstilt og trist ut. Da tenker jeg på bildene fra de ulike sydenturene osv. Håper hun får litt mer orden på seg selv, og finner sin vei. Men blir ikke noen fast leser her, da det er samme om og om igjen. Lite innhold, struktur og inspirasjon. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Det er vel mer måten denne bloggern har oppført seg i forskjellige tråder som har gjort at bloggern har fått kritikk av flere i forskjellige tråder. Det er ikke lett når en bruker tror at alt som skrives om noen temaer handler om seg selv. 

Det er ikke lov og ha flere brukere på kvinne guiden og det er ikke lov for dem som blogger og reklamere for egne blogger. 

Mulig det, men vi vet vel at dette med å tenke seg selv i endel tråder er ganske så fremprovosert..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...