Anonym-bruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Var på hjemmedate med en veldig hyggelig fyr for nesten 1 uke siden. Han bor et stykke unna så jeg overnattet hos han. Vi hadde det veldig fint, og når jeg skulle reise sa han at han gjerne ville møte meg igjen. Sendte melding til han når jeg kom hjem, da skrev han at han håpet jeg ville møtes igjen snart. Før vi møtte hverandre snappet vi hver dag, mens nå har det vært 2 dager hvor jeg ikke har hørt noe fra han. Sendte han en snap i dag, han svarte. Spurte om han fremdeles hadde lyst å sees neste uke. Han skrev, det hadde vært koselig det 😉 Jeg er ganske ny i denne date- verdenen, virker det som han ikke er så interessert lenger med det svaret? Eller er det jeg som overtenker dette?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Hm hjemmedate på første date. Hadde dere sex? Anonymkode: fa6d8...aef
Anonym-bruker Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hm hjemmedate på første date. Hadde dere sex? Anonymkode: fa6d8...aef Ja, vi hadde det. Men tror ikke det var bare det han var ute etter.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Det har ingenting å si om dere har hatt sex eller ikke. Hvis han er interessert, så blir han ikke mindre interessert av sex. Det virker jo som han vil møtes, men jeg vet ikke hvor mye tålmodighet jeg ville hatt med noen som er så tafatte at de ikke klarer å legge en konkret plan. Foreslå en dato og se hva han sier, selv om jeg helt klart syns han burde gjøre det på eget initiativ når du har spurt to ganger Anonymkode: e1434...fb3 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Det virker som han vil møtes og ha sex igjen ja Anonymkode: 46b16...b8f 1
Markk16 Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Dette er litt typisk. Sex på første date er vel litt for fort synes jeg, og han virker som at han har mistet interesse ja..
HanRuler Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Synes kanskje du overtenker litt, som er ganske naturlig. Risky med sex så tidlig derimot men det trenger jo ikke å bety at det er over og ut, det kan jo være starten på noe mer mellom dere også. 🙂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå