AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Del Skrevet 7. januar 2019 Jeg har et friår og er litt opp og ned med hvor mye jeg jobber. Skulle gjerne jobbet litt mer for at hverdagen ikke skal bli så tom. Vurderer å søke på en stilling som innebærer levere aviser opp til 6 dager i uka (01:30-07:00). Er det noen med erfaring fra dette? Usikker på om det blir et helvete eller god mulighet til å tjene penger Anonymkode: 8e208...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Del Skrevet 7. januar 2019 Leverte aviser i ungdommen. Da krevdes ikke bil. Å være avisbud kan jo være helt greit det så lenge du er nattmenneske og takler nattarbeid. Anonymkode: 7d0cb...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Del Skrevet 7. januar 2019 Finnes det faktisk avisbud lenger? Her hvor jeg bor (borettslag) ser jeg aldri avisbud. Før kom de med aviser på traller husker jeg. Anonymkode: 500e1...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barefølgermed Skrevet 7. januar 2019 #4 Del Skrevet 7. januar 2019 Jepp, det finnes. Så må man distribuere egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Del Skrevet 7. januar 2019 15 minutter siden, barefølgermed skrev: Jepp, det finnes. Så må man distribuere egen bil Du mener sikkert "disponere". Anonymkode: 168ae...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå