Gjest Sofia2018 Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Her er en liten " problemstilling" Jeg har et familiemedlem sånn langt ute i slekta som er alene mamma til en gutt. (Faren er ikke lengre i livet så derfor kan ikke han gjøre noe) Saken er den at det er grusomt hjemme hos de, det er sånn at hu pr dags dato har 5 små hunder , en stor hund, en ørkenrotte, 3 kaniner, en slange, en kattunge, en voksen katt,. Dyrene får mat og stell men det er det. Det lukter grusomt i huset der, hun måtte avlive ene hunden sin pga hjertefeil, men 2 timer senere kommer hun hjem med en valp, hundene er ikke renslige, ikke noe særlig vennlige mot andre hunder. Men det som slår meg er , er det en form for samler tedense vi ser? I så fall hva kan vi gjøre?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Høres i overkant mye ut selv om jeg er i ovenkant glad i dyr selv og har 5 stk. (To fugler, to kaniner, en hund), spesielt dersom hundene er urenslige i tillegg og bor inne. Anonymkode: 7c871...27d 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Ville snakket med Mattilsynet. Og evt spurt om råd hos barnevernet, dette er ikke et sunt miljø for ungen. Anonymkode: 5c0af...06c 2
Muskath Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Har du prøvd å snakke med henne da? Si fra hva du mener, at dette ikke ser OK ut, at det lukter osv. Når hun går i lukten hele tiden selv, så kjenner hun det kanskje ikke. Hvor gammel er gutten da? Det må da bli lukt av alt i boligen. Enig med ab over, ta kontakt med Mattilsynet. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå