AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Del Skrevet 7. januar 2019 Jeg kommer for det meste til å være alene denne uken, men tenker å spørre venner om de vil finne på noe. Det er jo sånn at "alle andre" er på jobb på denne tiden av året, mens jeg da har en uke fri nå. Jeg har ikke peiling hva jeg skal finne på fordi jeg har ikke hatt en uke fri på åresvis. Hva gjør folk når de har så lenge fri egentlig? Jeg har jo hobbyer som å stå på ski og å strikke og sånn, men det er jo litt kjedelig å bare gjøre det i en uke. Prøver å spare penger, så vil ikke reise til utlandet. Anonymkode: 408aa...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 7. januar 2019 #2 Del Skrevet 7. januar 2019 Nyttårssalg på norwegian, sjekk om du kan ta deg noen dager til et billig sted og dra på spa:) Evnt frisørtime, shopping og kanskje spa her i Norge også:) Gå deg en god tur på dagen om det er fin vær. Hør med omgangskretsen din om noen vil komme hjem på middag en kveld. Rydd og vask ut julen Les en god bok. Dra på trening om du er med i noen treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Del Skrevet 7. januar 2019 Gjør noe du alltid har hatt lys til å gjøre, men ikke fått tid til. Utforsk nærområdet ditt eller reis. Kjør deg en tur hvis du har bil. Gå på tur. Fjelltur? Lag noe. Bak. Anonymkode: 43fc0...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 8. januar 2019 #4 Del Skrevet 8. januar 2019 Tilby hundepass så kan du gå turer (da er det en fordel om hunden er stor nok til det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå