AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg skjuler meg for kjæresten når jeg kler av meg foran han og han får ikke gå ned på meg. Om han gjør det ligger jeg der og er anspent uansett. Hater gynekologiske undersøkelser også. Vurderer operasjon. Flere? Greier fint ha vanlig sex. Anonymkode: 1f96f...f45
Trude.lutt Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Kan ikke han få avgjøre om han liker kjønnet ditt? Kanskje han digger store kjønnslepper? Har hørt at operasjon kan fjerne endel av følsomheten. Anbefaler deg å søke på underliv til kvinner. Finnes i mange og vakte varianter. 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Jeg hadde store kjønnslepper som hang og slang. Følte meg utrolig ekkel og motbydelig. Jeg vet at dette kun var i eget hode, men valgte likevel operasjon. Føler meg mye bedre nå. Anonymkode: 12168...426
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Vet du, alle mennene jeg har vært med elsker å se meg naken og flere har sagt at det spesifikt er pga de kan se kjønnsleppene mine henge utenfor sprekken når jeg for eksempel går fra dusjen til soverommet for å kle på meg , og mange av de som har slikket meg har sagt "mmm elsker leppene dine". Så at du er stygg sitter bare i hodet ditt! Mer enn halvparten av alle kvinner har kjønnslepper som stikker ut og er store. Stort er normalt, og du kan faktisk ikke kalle de store før du kan fly med dem som Dumbo Operasjon frarådes, sjansen for å miste følelsen og sensitiviteten er stor og nervene som går fra kjønnsleppene går opp til klitoris så du vil ikke tulle med de nervene og få sexlivet ødelagt! Anonymkode: 0477c...eeb 11
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Har aldri møtt en kvinne med for store kjønnslepper. Et velstelt underliv med kjønnslepper som beskytter vagina er kvinnelig, vakkert og en fin match til mine velutviklede cavernosum. Ha dine meninger om dine kjønnslepper TS, men vi er mange som setter pris på godt voksne levende kjønnslepper, fremfor noen passive og mindre uttrykksfulle underliv. Kjønnsleppene er del av et følsomt organ, som skal gi deg nytelse og gode opplevelser. Ikke la en kirurg ta fra deg deler av den muligheten. Du er best som du er. Ta vare på deg selv. Anonymkode: b13a8...629 8
Gjest Alterego666 Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Jeg ville blitt avtent dersom jeg hadde møtt en kvinne med så lav selvtillit at hun tok kosmetisk kirurgi i underlivet. Jeg har aldri sett et underliv som er avtennende i sin naturlige form.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 8 timer siden, Trude.lutt skrev: Kan ikke han få avgjøre om han liker kjønnet ditt? Kanskje han digger store kjønnslepper? Har hørt at operasjon kan fjerne endel av følsomheten. Anbefaler deg å søke på underliv til kvinner. Finnes i mange og vakte varianter. Jeg har sett mange bilder av forskjellige underliv ja. Kjæresten min liker meg, verre med meg selv😂 Anonymkode: 1f96f...f45
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du, alle mennene jeg har vært med elsker å se meg naken og flere har sagt at det spesifikt er pga de kan se kjønnsleppene mine henge utenfor sprekken når jeg for eksempel går fra dusjen til soverommet for å kle på meg , og mange av de som har slikket meg har sagt "mmm elsker leppene dine". Så at du er stygg sitter bare i hodet ditt! Mer enn halvparten av alle kvinner har kjønnslepper som stikker ut og er store. Stort er normalt, og du kan faktisk ikke kalle de store før du kan fly med dem som Dumbo Operasjon frarådes, sjansen for å miste følelsen og sensitiviteten er stor og nervene som går fra kjønnsleppene går opp til klitoris så du vil ikke tulle med de nervene og få sexlivet ødelagt! Anonymkode: 0477c...eeb Merkelig hvordan alle automatisk tenker på de indre kjønnsleppene når de hører om store kjønnslepper. Noen av oss er faktisk misfornøyd med kjønnet vårt fordi vi har (for) store ytre kjønnslepper... Anonymkode: 32489...6af
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 Store og ekle? Deg om det. Jeg synes ikke det er ekkelt Anonymkode: 4f6ac...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå