Gå til innhold

Hei igjen


Anede

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det lenge siden sist jeg har skrevet..

Mye har skjedd siden sist, skolen er begynt, sommeren er snart over og jeg har jobbet hele ferien for å tjene litt ekstra penger.

Bryllupsplanlegginga la vi på hylla i sommer og skulle bare bruke tid på hverandre, det var utrolig herlig!!!

Nå er det jo under ett år til den store dagen.. GLEDER MG SÅÅÅ!!!!

Vi har funnet ut at vi ikke skal bruke så mye penger på invitasjonene, bare få tak i fint papir med trykk av ett eller annet( blomster,ringer , brudepar) på og skrive ut på dataen med fin skrift. + matchende konvolutt med sånn stempel ting. ( stearinlys som helles over åpningen også stemples med et merke)

Vi har enda ikke helt bestemt oss for et lokale, men det finner vi nok snart ut av.

Blomster er utrolig vanskelig å bestemme seg for, det er jo så utrolig mange fine i bladene. På den ene siden ser jeg en ting, så tenker jeg at slik vil jeg ha det, også på neste side ser jeg en annen ting jeg vil ha.. BLIR GAL!! Klarer aldri å bestemme meg!! er så forvirret.. :-?

Så er det Kjell ivar da.. Min herlige, snille gutt!! :D Men av og til så blir jeg så irritert på han.. Han er liksom sånn at han vil at jeg bare skla bli helt vill, slik so i filmer, og ta helt av , planlegge og bestemme ting.. men jeg vil jo at han og skal være med!!! Han er jo med på de viktigste tingene, og sier hele tiden at han gleder seg så.. men av og til føler jeg nesten at jeg maser på han.. Ja ja.. Han mener jo ikke noe vondt med det, vet jo at han gleder seg! Det lyser jo nesten stjerne ut av øynene på ham når vi prater om det!

Ellers så går alt bra!

Klem Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...