Gå til innhold

Han beskylder meg for tyveri

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en mann et par ganger. 

Det har vært hyggelig. Han lånte dusjen hos meg og la tydeligvis igjen ringene sine her. Jeg har aldri sett noe til disse ringene. Har lett på badet, men kan ikle finne de noe sted. 

Nå sier han at han skal ha igjen ringene, når jeg sier de ikke er her sier han at da har jeg gjort noe med de. Har absolutt ikke gjort det.

Det jeg er redd for nå er at han skal anmelde meg for tyveri. Kan han gjøre det? Og er det noen sjanse for at jeg kan komme i fengsel på grunn av beskyldningene hans?

Anonymkode: 8a162...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fengsel?! Nei. Ha bør jo presentere bevis, og det er tvilsomt at politiet vil troppe opp på så tynt grunnlag.

Så lenge du har god samvittighet, så drit i det. Men skjønner ubehaget i beskyldningene.. 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Minitroll skrev:

I fengsel?! Nei. Ha bør jo presentere bevis, og det er tvilsomt at politiet vil troppe opp på så tynt grunnlag.

Så lenge du har god samvittighet, så drit i det. Men skjønner ubehaget i beskyldningene.. 

Jeg har virkelig ikke sett de her. Hadde så klart gitt de tilbake om de var her. 

Så jeg kan ikke risikere å bli kalt inn til avhør på grunn av dette?

AnonymBruker
Skrevet

Er du samme person som var redd for å bli beskyldt for tyveri av mobil?

Anonymkode: 868ff...a39

• Liker 7
Skrevet

I Norge gjør vi det ikke sånn, ved mindre dette er ringer som er verdt MASSE $$$

Skrevet
14 minutter siden, Minitroll skrev:

I Norge gjør vi det ikke sånn, ved mindre dette er ringer som er verdt MASSE $$$

Han sier man ikke får tak i sånne lenger og at han har hatt den ene i mange år. Kan det være grunn til anmeldelse?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor godt kjenner du egentlig denne fyren?!

jeg syns det hele virker som scam og at han er ute for å lure deg.

Anonymkode: 7b3c0...860

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Han sier man ikke får tak i sånne lenger og at han har hatt den ene i mange år. Kan det være grunn til anmeldelse?

Han kan anmelde så mye han vil, men det vil sannsynligvis kun bli henlagt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ord mor ord. Saken vil bli henlagt, det er 100% sikkert. 

Så mange ganger jeg har mistet ringen min, om jeg skulle anmeldt alle jeg trodde den lå hos så hadde de nok arrestert meg til slutt. Ikke tenk på det engang, ta en ekstra titt i tilfelle de ligger der. Om de ikke gjør det så får han ta bedre vare på eiendelene sine neste gang. Og hvem tar av seg ringen for å dusje hos andre 😂😂

Anonymkode: 38e3d...b54

• Liker 8
Skrevet
26 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Han kan anmelde så mye han vil, men det vil sannsynligvis kun bli henlagt.

Det er jo bra. 

Så jeg trenger ikke gå rundt å være redd jeg skal få et brev frs politiet hvor det står jeg er anmeldt for tyveri?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Anonym-bruker said:

Det er jo bra. 

Så jeg trenger ikke gå rundt å være redd jeg skal få et brev frs politiet hvor det står jeg er anmeldt for tyveri?

Nei.

Anonymkode: 159b6...e54

• Liker 1
Skrevet

Ojsann. Her har du møtt en drittsekk. Selv om han ikke finner ringene, så beskylder han deg ikke for tyveri på den måten. Dessuten, å dusje gjør en ofte, og hvis han bruker ringer og da tar de av (?), så "glemmer" han det ikke plutselig. 

Tenker at han vil prøve å presse deg til noen "erstatning", og hvis du ikke betaler, så vil han anmelde? Det får han bare gjøre, for han kommer ingen vei med det! Mulig jeg dramatiserte litt nå, men han er jo ikke god! 

Ps.menn med flere ringer er støgt! Hehe, kunne ikke dy meg.

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ojsann. Her har du møtt en drittsekk. Selv om han ikke finner ringene, så beskylder han deg ikke for tyveri på den måten. Dessuten, å dusje gjør en ofte, og hvis han bruker ringer og da tar de av (?), så "glemmer" han det ikke plutselig. 

Tenker at han vil prøve å presse deg til noen "erstatning", og hvis du ikke betaler, så vil han anmelde? Det får han bare gjøre, for han kommer ingen vei med det! Mulig jeg dramatiserte litt nå, men han er jo ikke god! 

Ps.menn med flere ringer er støgt! Hehe, kunne ikke dy meg.

Han har ikke sagt det at han vil anmelde meg. Eller truet på noen måte. Bare at siden jeg ikke finner de har jeg gjort noe med de. 

Jeg er egentlig bare redd for å bli kalt inn til avhør og kanskje måtte i fengsel.

Men jeg har jo ikke tatt disse ringene

AnonymBruker
Skrevet

Ro ned reka. Det skjer selvfølgelig ingenting.

Anonymkode: 4ceaa...02f

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Han har ikke sagt det at han vil anmelde meg. Eller truet på noen måte. Bare at siden jeg ikke finner de har jeg gjort noe med de. 

Jeg er egentlig bare redd for å bli kalt inn til avhør og kanskje måtte i fengsel.

Men jeg har jo ikke tatt disse ringene

Dårlig av ham uansett! Nei nei, slapp helt av! Det skjer ikke 🙂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor godt kjenner du egentlig denne fyren?!

jeg syns det hele virker som scam og at han er ute for å lure deg.

Anonymkode: 7b3c0...860

Enig, det høres ut som han vil scamme deg. Be deg om penger som erstatning osv snart sikkert. 

Nei du kan ikke komme i fengsel eller bli dømt for et tyveri uten noe som helst bevis. 

Anonymkode: f4fc9...a7a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding om at du ikke finner deg i å bli beskyldt for et tyveri du ikke begått, deretter blokker. 

Anonymkode: 51cd6...258

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la deg kue av noenting. Tyveri er nesten like vanskelig å gjøre noe med for politiet som voldtekt, man blir ikke tatt uten beviser eller tilståelse. At han så dem sist hos deg er ikke bevis.

En kompis ble forsøkt lurt av en date som påstod at han hadde ødelagt sofaen hennes. Han var hos henne i et par timer, han satt på samme sted hele tida og ingenting skjedde som skulle tilsi at han ødela noe. Hun prøvde å kreve flere tusen kroner av ham, det var en skikkelig rar situasjon. Mulig denne fyren du har møtt er av samme ulla og vil utnytte deg. 

Anonymkode: 008b8...c13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ha-ha - han har rotet vekk gifteringen eller noe og beskylder deg for å ha stjålet den? For en idiot 😂

Anonymkode: dd888...df0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...